Říjen 15, 200618 r Maverick:dik.Asi bude v tom pes zakopany mam k tomuto dotaz, mam RJ 036 906 034 T ktora ako sa pise v odkaze nepodporuje tempomat.Co sa da robit aby som ho rozbehal,nepomohla by daka softwarova vychytavka? Upraveno Říjen 15, 200618 r od Bemo
Říjen 23, 200618 r Tak jsem přečetl snad vše co se dalo o montaži přečíst a začínám mít z toho strach. Prosim o nazor ty kteří montovali tempomat do 1,9 TDI - jestli k bilemu konektoru zespod nebo od motoru. A ještě z jedne věci jsem zmateny: někde se piše že modro červeny drat napojit na brzdový pedál jinde zas že na pojistku - tak kam je to jednodužší. Dík
Říjen 23, 200618 r Tak jsem přečetl snad vše co se dalo o montaži přečíst a začínám mít z toho strach.Prosim o nazor ty kteří montovali tempomat do 1,9 TDI - jestli k bilemu konektoru zespod nebo od motoru. A ještě z jedne věci jsem zmateny: někde se piše že modro červeny drat napojit na brzdový pedál jinde zas že na pojistku - tak kam je to jednodužší. Dík jednoduchšie je to na ten brzdovy pedal jednoznačne:-) nemusiš otvarať poistkovu skrinku a vypinovať a keby si to len tak chcel nacvaknuť na ten spravny kabel, to to rovno daj na ten brzdovy pedal. najlepši pristup je ked daš dole palubku a potom od motora:-)
Říjen 23, 200618 r 2Brunos: O par stranek z5, jsem daval foto. Je tam i popis. Jinak jde to i jenom interierem a to v pohode. Sel jsem i od motoru ale tohle bylo nakonec i pro moje zada jednodussi. Zalistuj z5.
Říjen 23, 200618 r Taxem se dneska vybicoval a taktez namontoval. A jenom chci doporucit, jak se dostat ke svorkovnici. Uplne v pohode to jde interierem, samo dolu plast pod volantem, odsroubovat svorkovnici s + (na pricnem nosniku), pak vyklopit RJ a stahnout dolu releove plato. Pak je bezproblemovy pristup k leve casti svorkovnice(viz. bidne foto) našel co je to ta svorkovnise s+ - to je nějaký bazmek na přišroubovaný na karoserii??
Říjen 23, 200618 r Taxem se dneska vybicoval a taktez namontoval. A jenom chci doporucit, jak se dostat ke svorkovnici. Uplne v pohode to jde interierem, samo dolu plast pod volantem, odsroubovat svorkovnici s + (na pricnem nosniku), pak vyklopit RJ a stahnout dolu releove plato. Pak je bezproblemovy pristup k leve casti svorkovnice(viz. bidne foto) našel co je to ta svorkovnise s+ - to je nějaký bazmek na přišroubovaný na karoserii?? je to taka šina z ktorej vedú hrubé červené káble - silový rozvod +12V od baterky. môžeš ju tam mať aj nemusíš, kukni par prispevkov s5, boli tam dvoje fotky predfaceliftu a faceliftu a riešenie konektorovej steny do motora. na faceliftovej je ta sina uz v tom konektore na lavej strane, predfacelift je nasrobovana s plastovym krytom na nosnej hlinikovej sini co drzi palubku uf
Říjen 24, 200618 r Ak by chcel niekto robit kabelaz sam ako ja mam tu cisla svorkovnic 8L0 972 980 do packy tempomatu. 6Q0 937 702 A do BSG Cena cca 400Sk. Chcel b z som akurat poopravit trosku. Ta svorkovnica do BSG ma trosku ine ciselko,lebo hore uvedena je cierna a ma zarazku v strede a original je hneda a zarazku ma na kraji. ale spravil som si do nej pajkovacku zarazku.Ale lepsie je kupit origo.
Říjen 24, 200618 r Neviete mi poradit na aku pojistku je original pripojeny tempomat? Nechcem to na ten brzdovy pedal tahat ked mam to uz rozebrate. A nemozem prist na chut tym cislam v kruzku co su v schemach. Napr. ukostrenie za pristrojovou doskou ,alebo ukostrenie v mot.prostoru. Kde to mam ukostrit ked to ma byt podla schemy? /to cidlo teploty pre PP ma az 2 ukostrenia,svina jedna!/ Asi treba dat dole balubovku no padra neni nad to ked chcete napojit cidlo teploty cez deliacu stenu - pristup jak k peniazom. Robim na raz tempomat aj PP,tak preto tu pisem to aj to ,tak sory.
Říjen 24, 200618 r Piaggio: pred dvoma tyzdnami som objednaval a dosli presne tie co mali.Aj sa to nahodilo Bemovi a nic nebolo treba upravovat a je aj hneda! Tak neviem co Ti dali.
Říjen 24, 200618 r Piaggio:pred dvoma tyzdnami som objednaval a dosli presne tie co mali.Aj sa to nahodilo Bemovi a nic nebolo treba upravovat a je aj hneda! Tak neviem co Ti dali. Sory asi sa sourduzi sekli. Dobre,ze mi dali kompatibylny kus
Říjen 30, 200618 r No dneska som spojazdnil po krvavom boji tempo mat na svojom auti. Mam tu superbovu packu a je to super
Listopad 6, 200618 r Takze jedna skvela sprava ,pre majitelov 1.4 16v s Rj 036 906 034 T .Po softwarovej vychytavke a prehrani na 036 906 034 BK mi tempomat slape ako hodinky.Takze nic nieje nemozne.....
Listopad 6, 200618 r gratulace Kujuuuuu a to pivo si necham libit Este by ma zaujimalo,ci sa neda spojazdnit kontrolka tempomatu v budikoch ?! Upraveno Listopad 6, 200618 r od Bemo
Listopad 6, 200618 r Neda Respektive ne aktivaci kontrolky Alpako to tady resil pridavnym modulem, ktery pak napojil na kontrolku a slapalo mu to. Ale me to prijde tak nejak zbytecne
Listopad 6, 200618 r Este by ma zaujimalo,ci sa neda spojazdnit kontrolka tempomatu v budikoch ?! Dostaneš ban za otázku která se tady řešila už 63x a tvoje Moderátorství dostave V//RS
Listopad 6, 200618 r Dostaneš ban za otázku která se tady řešila už 63x a tvoje Moderátorství dostave V//RS Ale to ma Rytmus naviedol nestras
Listopad 6, 200618 r Este by ma zaujimalo,ci sa neda spojazdnit kontrolka tempomatu v budikoch ?! Dostaneš ban za otázku která se tady řešila už 63x a tvoje Moderátorství dostave V//RS konecne sa ma niekto ujal Upraveno Listopad 6, 200618 r od V/// RS
Listopad 6, 200618 r Dostaneš ban za otázku která se tady řešila už 63x a tvoje Moderátorství dostave V//RS Ale to ma Rytmus naviedol nestras
Listopad 8, 200618 r Zdravim uplne vsetkych prispievatelov tohto fora. Musim uprimne povedat, ze som ho precital poctivo cele a potom som sa rozhodol, ze si dam namontovat TMP do svojej Fabie 1.2 12V 47kW Sport Line. Cely ukon urobili v znackovom svs Skoda a vysledok - nejde to. Je to MR 2005 svorkovnice su len vpravo, tak je to zapojene podla Vasich navodov v PIN-e 6 v cervenej svorkovnici, zbytok podla navodu k TMP. TMP je original kus zo skodovky, podla VAG-u uz od zaciatku je vsetko funkcne (pri nazve jednotky sa po aktivaci zobrazi pismeno G, kanal 66 ukazuje, ze vsetky tlacitka funguju spravne o com vypovedaju ciselne kody, takisto aj stlacenie plynu, brzdy, ci spojky). V praxi sa vsak nic nedeje. Otazka teda znie, kde je podla Vas chyba, resp. co si otom myslite? Musim este spomenut, ze som pisal aj do Skodovky aby sa mi vyjadrili k tomuto problemu, resp. aby mi povedali, ci je to vobec mozne namontovat TMP do takehoto auta. Odpoved som dostal, ze samozrejme ANO pretoze sa to montuje aj vo vyrobnom zavode na poziadanie zakaznika a popisali mi schemu zapojenia identicku s tym, co som sa docitasl aj tu, s pripomienkou, ze biely kabel k RJ sa pripaja na konektor T11b PIN 6. Mala by to teda byt ta cervena svorkovnica a PIN-y cislovane od 1 zdola zlava, konciac PIN-om 11 vpravo hore. Auto je MR 2005 kupene vo februari 2006. Vskutku vsak nechapem, preco to nefunguje. Rad by som poziadal vsetkych Vas odbornikov ci by ste sa mi nemohli k tomuto javu vyjadrit a uvital by som Vase poznatky. Dakujem Vám vopred.
Listopad 8, 200618 r Mam to nakodovane (teda ak mas na mysli aktivaciu kodom 11463), skusal som aj aktivaciu a naslednu deaktivaciu a opat aktivaciu. A nic. Stale rovnaky vysledok. Len pri nacitani chybovych hlasiek odkaz na kanal 66 chybou 45 o nespravnom signale. Avsak je nutne podotknut, ze v kanale 66 su vsetky hodnoty podla manualu OK. Uprimne povedane vobec to nechapem. Upraveno Listopad 8, 200618 r od HajdmaN
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.