jansko Vloženo 31. Květen 2006 Sdílet Vloženo 31. Květen 2006 Chlapi poraďte čo to môže byť, už asi 5 - 10 krát sa mi stalo, že po naštartovaní studeného motora pri rozjazde pozorujem mierne cukanie niečo ako kedysi stará 120ka. Samozrejme že to nie je také výrazné ale tak trochu je to cítiť. Po prejdení prvých cca 500metrov už nič podobné nepozorujem. Vždy je to iba pri prvom rozbehu v danom dni. Zatiaľ ma to nejak veľmi netrápi, len sa bojím aby sa to neprevalilo do nejakého vážneho problému. Možno ma tu označíte za precitlivelého alebo začnete posielať HTP "k vode", prosím radšej poraďte čo to može byť. čo to môže robiť? * Škrtiaca klapka * Filter alebo čerpadlo paliva? * sviečka? Ja neviem, tu končí moja predstavivosť. Aj by som s tým zašiel do servisu ale chcem sa na to opýtať prv tu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 mam nabehane cca 39tkm na HTP a cukanie nepozorujem, skus vsak viacej popisat to cukanie, mne ani stara Schade 130 necukala, tak neviem ci to predstavit preto tento prispevok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 nabehané 38 000 km, keď pridávam, jemne to asi v priebehu 5 sekund niekoľkokrát skubne, akoby nenastaval výbuch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) To si jenom myslis. Ja si zas myslim, ze je to rozbite, protoze me to taky nic takoveho nedela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 skus vycistit tu skrtiacu klapku, to zvladnes aj sam doma a uvidis. ak nevies ako vycistit tak napis ze chces postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 to bude nejspíš ta škrtící klapka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) Somarina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) ked nas tu uz takto zabavas ftiplalku, co si este myslis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Pokud ti to dělá jen při studeném motoru a po prvním startu za den, tak to klapkou nebude. Já jí mám vyčištěnou a je to znát při jízdě. Ráno když vyjíždím z parkoviště tak mi to taky škubne (MPi) ja to jakoby se zastavil přívod paliva. Já navrhuju vysrat se na to a zvyknout si. Nic jinýho stejně nepomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 počuj houmr tak teda mi poraď ohladom tej klapky, sa na ňu preventivne pozrieť môžem... dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 takze predpokladam ze vies kde sa nachadza. takze zhod ten plastovy kryt motora a pozri sa na nu ci je spinava ak ano tak si vezmi druheho cloveka na pomoc. nastartuj to a nech ti pridava plyn, ale nie drzat rovnake otacky. pridat, popustit pritat aby otacky kolisali cca od 2000- do 3000. ty si vezmes cistic a budes ho tam striekat kym nebude cista. musis to striekat po okrajoch tak aby zisla ta spina. to je prvy sposob kde sa nebudes chytat klapky. existuje aj druhy sposob ze motor bude vypnuty a ty handrickou ju rucne vycistis ale tym padom jej nastavenie rozladis. ale jej to nevadi lebo sa vzdy pred startom nastavuje polohu. ja by som volil ten sposob prvy s tym nastartovanym motorom a cisticom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 11. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2006 Houmr, dík za návod, ešte som sa na to nepozrel, posledné dni to nie je tak neviem, či to mohlo byť benzínom, kazždopádne sa tam na to niekedy pozrem ale počuj, to keby som s tou klapkou pohýbal, nepokašlem to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tappaja Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 A jak jsou na tom svice? Me tohle delalo u V8, najit tu mrchu bylo docela tezky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 12. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 no ešte že u mňa sú len 3, neviem s tým by som si asi nedal rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Pokud ti to dělá jen při studeném motoru a po prvním startu za den, tak to klapkou nebude. Já jí mám vyčištěnou a je to znát při jízdě. Ráno když vyjíždím z parkoviště tak mi to taky škubne (MPi) ja to jakoby se zastavil přívod paliva. Já navrhuju vysrat se na to a zvyknout si. Nic jinýho stejně nepomůže musim souhlasit .. mam taktez MPi a dela mi to take .. pri studenem motoru a mirnem rozjizdeni mi auto nekolikrat zacuka .. presne jak pises,jakoby tam neslo palivo .. ale po par metrech je to v poradku .. u tepleho motoru to nedela .. podotykam,ze skrtici klapka se blyska jak psi kulky .. (tudiz je vycistena) .. dale jsou vycisteny i trysky .. po vymene svicek se stav na chvili zlepsil,ale po nejake dobe se to opet vratilo .. takze ted na to uz kaslu a nechavam to byt .. tak to je muj postrech .. ale je pravda,ze ja mam najeto 90 000 Km .. u tebe to asi v poradku nebude .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
megac Vloženo 30. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) Nejako často sa opakuješ so svojimi príspevkami. A niekedy sú dosť funny: Maník nabehne na jamu, niečo mu tam začne klepotať a tvoja odpoveď namiesto rady: Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaR Vloženo 31. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2006 Nemůže to souviset s hustým olejem? S tím, že ráno je motor nedostatečně promazaný a chvíli trvá než se dostane na všechna místa. Možná je to taky můžou být lamda sondy ve výfuku chvíli trvá než se prohřejí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 31. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2006 U mna je to to iste. Obcas rano cukne pri studenom motore. Inak zaujimave je to ze cez zimu to nerobilo. Pravdepodobne sposobene znizenim sytenim motora pri vyssich teplotach (v lete). Asi je to u vacsiny fabii. R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomV Vloženo 31. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) Dalsi kdo trpi HTP komplexem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 31. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) No Mozno ma tu za to ukamenujete ale moze to byt podla mna castym tvrdym vytacanym do obmedzovaca atd to bol moj nazor hold Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 31. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) No Mozno ma tu za to ukamenujete ale moze to byt podla mna castym tvrdym vytacanym do obmedzovaca atd to bol moj nazor hold ked si povedal uz A, tak povedz aj B Na zaklade coho usudzujes ze je to castym tvrdym vytacanym do obmedzovaca ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 1. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2006 skrtiaca klapka ked je zasrata tak sa prejavuje tiez ze tesne po nastartovani stiahne otacky motora na minimum a potom ich zdvihne, uplne akokeby ten motor chcel sdochnut. robi mi to asi mesiac, len sa nemam k cinu. ozaj ako sa ten cistiaci sprej vola, celkom rad by som si to urobil sam, aby som nemusel s tym k dakemu opr. inac toto iste nam robilo na w.transporteri t4, ale tam az do takeho stadia ze zdochynal motor po nastartovani a ked tu klapku vycistili tak isiel znovu ako hodiny. takze poprosim ten spray?,, teda jeho nazov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 1. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2006 Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec) No Mozno ma tu za to ukamenujete ale moze to byt podla mna castym tvrdym vytacanym do obmedzovaca atd to bol moj nazor hold ked si povedal uz A, tak povedz aj B Na zaklade coho usudzujes ze je to castym tvrdym vytacanym do obmedzovaca ??? Tak usudzujem podla kamarata ma Nissan Sunny sportovy typ obsah 1.6 16 V 0 na 100 za 7 sec proste masina a on auto vytacal co mu dalo a teraz?? mu klepe auto ako keby sa vnom niekto jebal ak sa mam sprosto vyslovit tak podla toho PS: predtym ked ho kupil tak auto nebolo any pocut ze je nastartovane a teraz hroza Tak a povedal som aj B ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 4. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2006 to V///RS: kolko na tom aute nabehal?, kolko to ma tachometr?, co olej, aky pouziva, ako casto ho meni, co olejovy filter, co studene starrty, co zohrievanie motora, co dlzka jazdy, a pod. Toto vsetko ma velky vplyv na opotrebovanie motora a potom preňichadza na rad sofer a jeho styl jazdy. Ja som mal povodne Schade 130L, drzal som ju vzdy v okoli optima co bolo okolo 3500az4000ot a pod 2000ot som na nej nechodil. Pri preradzovani som to vzdy tahal az k cervenemu polu a na tom aute som nabehal vyse 140tkm a motoricky bolo uplne super. Olej som menil raz za 20tkm, filter raz za 40tkm, benzin som za komousov daval 96, potom 95, vzduchovy filter som len prefukoval, prevodovkovy olej som iba doplnil pri cca 120tkm ked uz divne hucala "styrka" (v servise odtial vytieklo cca 1dlc hustej mazlavej zelatiny). Proste o auto som sa extra nestaral a tocil som aj studene.... Vysledok? Auto jazdi dodnes a motoricky je v skvelom stave. Co sa da usudit z mojho prispevku? ... skoro nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.