Přejít na obsah

cukanie HTP


jansko

Doporučené příspěvky

Chlapi poraďte čo to môže byť, už asi 5 - 10 krát sa mi stalo, že po naštartovaní studeného motora pri rozjazde pozorujem mierne cukanie niečo ako kedysi stará 120ka. Samozrejme že to nie je také výrazné ale tak trochu je to cítiť. Po prejdení prvých cca 500metrov už nič podobné nepozorujem.

Vždy je to iba pri prvom rozbehu v danom dni.

Zatiaľ ma to nejak veľmi netrápi, len sa bojím aby sa to neprevalilo do nejakého vážneho problému.

Možno ma tu označíte za precitlivelého alebo začnete posielať HTP "k vode", prosím radšej poraďte čo to može byť.

čo to môže robiť?

* Škrtiaca klapka

* Filter alebo čerpadlo paliva?

* sviečka?

Ja neviem, tu končí moja predstavivosť.

Aj by som s tým zašiel do servisu ale chcem sa na to opýtať prv tu. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti to dělá jen při studeném motoru a po prvním startu za den, tak to klapkou nebude. Já jí mám vyčištěnou a je to znát při jízdě. Ráno když vyjíždím z parkoviště tak mi to taky škubne (MPi) ja to jakoby se zastavil přívod paliva. Já navrhuju vysrat se na to a zvyknout si. Nic jinýho stejně nepomůže ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze predpokladam ze vies kde sa nachadza. takze zhod ten plastovy kryt motora a pozri sa na nu ci je spinava ak ano tak si vezmi druheho cloveka na pomoc. nastartuj to a nech ti pridava plyn, ale nie drzat rovnake otacky. pridat, popustit pritat aby otacky kolisali cca od 2000- do 3000. ty si vezmes cistic a budes ho tam striekat kym nebude cista. musis to striekat po okrajoch tak aby zisla ta spina. to je prvy sposob kde sa nebudes chytat klapky. existuje aj druhy sposob ze motor bude vypnuty a ty handrickou ju rucne vycistis ale tym padom jej nastavenie rozladis. ale jej to nevadi lebo sa vzdy pred startom nastavuje polohu. ja by som volil ten sposob prvy s tym nastartovanym motorom a cisticom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Pokud ti to dělá jen při studeném motoru a po prvním startu za den, tak to klapkou nebude. Já jí mám vyčištěnou a je to znát při jízdě. Ráno když vyjíždím z parkoviště tak mi to taky škubne (MPi) ja to jakoby se zastavil přívod paliva. Já navrhuju vysrat se na to a zvyknout si. Nic jinýho stejně nepomůže ;)

musim souhlasit .. mam taktez MPi a dela mi to take .. pri studenem motoru a mirnem rozjizdeni mi auto nekolikrat zacuka .. presne jak pises,jakoby tam neslo palivo .. ale po par metrech je to v poradku .. u tepleho motoru to nedela ..

podotykam,ze skrtici klapka se blyska jak psi kulky .. (tudiz je vycistena) .. dale jsou vycisteny i trysky .. po vymene svicek se stav na chvili zlepsil,ale po nejake dobe se to opet vratilo .. takze ted na to uz kaslu a nechavam to byt .. ;)

tak to je muj postrech .. ale je pravda,ze ja mam najeto 90 000 Km .. :unsure:

u tebe to asi v poradku nebude ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

skrtiaca klapka ked je zasrata tak sa prejavuje tiez ze tesne po nastartovani stiahne otacky motora na minimum a potom ich zdvihne, uplne akokeby ten motor chcel sdochnut. robi mi to asi mesiac, len sa nemam k cinu. ozaj ako sa ten cistiaci sprej vola, celkom rad by som si to urobil sam, aby som nemusel s tym k dakemu opr. inac toto iste nam robilo na w.transporteri t4, ale tam az do takeho stadia ze zdochynal motor po nastartovani a ked tu klapku vycistili tak isiel znovu ako hodiny. takze poprosim ten spray?,, teda jeho nazov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host V/// RS
Já myslím, že u 1,2 HTP je to normální... (3válec)

No Mozno ma tu za to ukamenujete ale moze to byt podla mna castym tvrdym vytacanym do obmedzovaca atd to bol moj nazor hold :ph34r:

ked si povedal uz A, tak povedz aj B

Na zaklade coho usudzujes ze je to castym tvrdym vytacanym do obmedzovaca ???

Tak usudzujem podla kamarata ma Nissan Sunny sportovy typ obsah 1.6 16 V 0 na 100 za 7 sec proste masina a on auto vytacal co mu dalo a teraz?? mu klepe auto ako keby sa vnom niekto jebal ak sa mam sprosto vyslovit tak podla toho :angry: PS: predtym ked ho kupil tak auto nebolo any pocut ze je nastartovane a teraz hroza :( Tak a povedal som aj B !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to V///RS:

kolko na tom aute nabehal?, kolko to ma tachometr?, co olej, aky pouziva, ako casto ho meni, co olejovy filter, co studene starrty, co zohrievanie motora, co dlzka jazdy, a pod.

Toto vsetko ma velky vplyv na opotrebovanie motora a potom preňichadza na rad sofer a jeho styl jazdy.

Ja som mal povodne Schade 130L, drzal som ju vzdy v okoli optima co bolo okolo 3500az4000ot a pod 2000ot som na nej nechodil. Pri preradzovani som to vzdy tahal az k cervenemu polu a na tom aute som nabehal vyse 140tkm a motoricky bolo uplne super.

Olej som menil raz za 20tkm, filter raz za 40tkm, benzin som za komousov daval 96, potom 95, vzduchovy filter som len prefukoval, prevodovkovy olej som iba doplnil pri cca 120tkm ked uz divne hucala "styrka" (v servise odtial vytieklo cca 1dlc hustej mazlavej zelatiny).

Proste o auto som sa extra nestaral a tocil som aj studene....

Vysledok?

Auto jazdi dodnes a motoricky je v skvelom stave.

Co sa da usudit z mojho prispevku? ... skoro nic :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...