Publikováno Srpen 21, 201015 r mám problém u octy 1.8 20V, včera to bylo na VAG a ukázalo to čidlo teploty, dnes sem ho vyměnil za nové... bylo tam modré a prý tam patří zelené, čidlo spraveno, ale původně tedy měl být odstraněn problém na nereagování na plynový pedál, kdy při nastartování studeného motoru při sešlápnutí plynu jakoby motor neragoval, najednou škytne, jak kdyby nasál vzduch do motoru a probudí se... dělá to hlavně při rozjezdu na 1čku a 2ku kdy otáčky padají hodně dolů a z nich se mu pak nechce, jakoby se zakuckával, než to opět škytne a jede... při 3,4,5 to už nedělá jelikož při přeřazení otáčky spadnou na nějaký 2 tisíce... prakticky fakt netuším co to může dělat, podezření bylo na váhu vzduchu, čidlo teploty, podtlakovou trubku posilovače brzd, ale teda krom váhy vzduchu vyměněno a problém přetrvává... mohlo by se jednat o zanesený katalyzátor nebo něco podobného? problém nastává opravdu jen v nízkých otáčkách, jezdit se s tím dá, ale je to také naprd... díky jinak je to combík 1999, najeto 131000 km EDIT: tak nynejší tip je na zapalovací cívku... co říkáte na značku magnetti marelli? vyplatí se připlatit za bosh? rozdíl je ve dvojnásobné ceně 1700 vs 3400 cca... a nevím jestli to opravdu bude tím tento můj problém... Upraveno Srpen 24, 201015 r od matyytam
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.