Publikováno Srpen 22, 201015 r Dnes jsem po nastartování zjistil, že mi z výfuku jde voda. Nastartoval jsem, pak jsem nakládal věci do auta a ejhle na zemi flek. Vypadá to na vodu, auto 3 dny stálo. Jinak olej to nežere . Nevíte co by to mohlo způsobit, bojím se aby mi nezačal reznout kvůli tomu výfuk. Upraveno Srpen 22, 201015 r od marek7
Srpen 22, 201015 r To je obyčejná kondenzace. Jediný řešení je držet vejfuk furt ohřátej-jezdit nonstop.
Listopad 20, 201014 r Dnes jsem po nastartování zjistil, že mi z výfuku jde voda. Nastartoval jsem, pak jsem nakládal věci do auta a ejhle na zemi flek. Vypadá to na vodu, auto 3 dny stálo. Jinak olej to nežere . Nevíte co by to mohlo způsobit, bojím se aby mi nezačal reznout kvůli tomu výfuk. Přesně, je to kondenzace, jak kluci psali. Není se čeho obávat. Ta vzniká rozdílem teplot, které jsou v tlumiči na počátku jízdy - kondenzace vody. Podobná věc se děje ve vedrech, ale v opačném sledu, kdy po chvíli zapnuté klimatizaci začne kondenzovat voda tuším na výparníku a kape pak na zem. Pod motorem jsou také loužičky nebo alespoň kapky vody. V obou případech se nemáme čeho obávat, je to normální jev. Někde jsem slyšel, že vzít 3mm vrták a do zadního tlumiče výfuku vespod navrtat třeba 3 dirky, aby případná voda vytekla ven a nezůstávala v tlumiči - výfuk pak tím rychleji zrezne. Kondenzace u benzína bývá z nepochopitelných důvodů větší než u diesla. Autu, které při rozjíždění (nakloní se na zadek) vyloženě voda čůrá proudem z výfuku, má pravděpodobně plný tlumič vody :-) Upraveno Listopad 20, 201014 r od Adnots
Listopad 21, 201014 r Ja mám zadnú časť výfuku tuším Bosal a tý od výroby robia malú dierku aby odtiekla skondenzovaná voda.
Prosinec 2, 201014 r tak až zase budeš takhle někdy řídit a uvidíš studené auto před sebou, tak se mrkni, to uvidíš dobře a můžeš přitom zůstat řídit to své auto
Prosinec 3, 201014 r Trojcestný katalyzátor na svojom katalytickom povrchu pri dostatočnej teplote umožní vzájomnú reakciu oxidantov NOx a redukčných činidiel CHx a CO, ktoré sú vo vhodnom pomere, aby vzájomne reagovali za vzniku N2, H2O a CO2. Preto tá voda z výfuku.Vznetové motory používajú oxidačný katalyzátor,ktorý pracuje na inom princípe,preto menej vody.
Prosinec 13, 201014 r Výborně, díky za upřesnění, dává to logiku, ale přiznávám, že by mě to až takhle detailně nenapadlo. Tak že mít benzína, zkontroluju poslední tlumič, zda tesař nechal dírku. Pokuď tam žádná nebude, vemu 3mm vrták a udělám pro jistotu tři na dně :-) Mít diesela, tak tam udělám dvě takové, ať je klid. Upraveno Prosinec 13, 201014 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Květen 8, 201114 r Dnes vecer po nastartovani mi z vyfuku zacala po pridani otacek kapalina možná voda nevim Cim to muze byt. Jo a sviti mi kontrola vyfuk.plynu. :feve:
Květen 9, 201114 r po nastartování je to normální a co se týká kontrolky, je nutné to dát na VAG, vyčíst chyby, pak budeš(me) moudřejší
Květen 9, 201114 r Diky,dnes jsem byl v servisu a napojil to a psalo mu to že nejde navazat spojeni nebo neco takoveho tak tam musim jet jeste jednou az tam bude elektrikar. Muze to byt zkrat na lamb.sonde po umytí v mycce? Upraveno Květen 9, 201114 r od stir.o
Květen 10, 201114 r tak itso mozes mat nieco s lambdou, aj vtedy sa rozsvieti ta kontrolka. z vody si nic nerob ako bolo pisane to je skondenzovana voda
Květen 17, 201114 r který máš rok výroby? Pokud 2002 a starší tak to tipuji na hlav.kabelový svazek Rok 2002,1,4 16V V servise to vymazal,ale tyden se s týdnem sešel a opět to svítí.Má to velky vliv na spotřebu?Asi jo co?
Květen 23, 201114 r tak pokud by to byla ta lambda tak ano Tak vyměnil EGR ventil to bylo v pátek a v neděli opět svítí. Dneska auto v servise a servisak je sám zvědavý co mu to napíše. Tak až to budu vědět tak dám v ědět. :) ;) Už je to pry v pořadku,auto tam měl 2dny vycistil vedeni od EGR ventilu ze to bylo ucpane nebo co a najezdil s tim cca.80km a nic. Tak uvidim. Upraveno Květen 26, 201114 r od stir.o
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.