Přejít na obsah

Voda z výfuku


marek7

Doporučené příspěvky

Dnes jsem po nastartování zjistil, že mi z výfuku jde voda. Nastartoval jsem, pak jsem nakládal věci do auta a ejhle na zemi flek.

Vypadá to na vodu, auto 3 dny stálo. Jinak olej to nežere :) .

Nevíte co by to mohlo způsobit, bojím se aby mi nezačal reznout kvůli tomu výfuk.

Editováno: , autor: marek7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dnes jsem po nastartování zjistil, že mi z výfuku jde voda. Nastartoval jsem, pak jsem nakládal věci do auta a ejhle na zemi flek.

Vypadá to na vodu, auto 3 dny stálo. Jinak olej to nežere :) .

Nevíte co by to mohlo způsobit, bojím se aby mi nezačal reznout kvůli tomu výfuk.

Přesně, je to kondenzace, jak kluci psali. Není se čeho obávat. Ta vzniká rozdílem teplot, které jsou v tlumiči na počátku jízdy - kondenzace vody.

Podobná věc se děje ve vedrech, ale v opačném sledu, kdy po chvíli zapnuté klimatizaci začne kondenzovat voda tuším na výparníku a kape pak na zem.

Pod motorem jsou také loužičky nebo alespoň kapky vody.

V obou případech se nemáme čeho obávat, je to normální jev.

Někde jsem slyšel, že vzít 3mm vrták a do zadního tlumiče výfuku vespod navrtat třeba 3 dirky, aby případná voda vytekla ven a nezůstávala v tlumiči - výfuk pak tím rychleji zrezne.

Kondenzace u benzína bývá z nepochopitelných důvodů větší než u diesla.

Autu, které při rozjíždění (nakloní se na zadek) vyloženě voda čůrá proudem z výfuku, má pravděpodobně plný tlumič vody :-)

Editováno: , autor: Adnots
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trojcestný katalyzátor na svojom katalytickom povrchu pri dostatočnej teplote umožní vzájomnú reakciu oxidantov NOx a redukčných činidiel CHx a CO, ktoré sú vo vhodnom pomere, aby vzájomne reagovali za vzniku N2, H2O a CO2.

Preto tá voda z výfuku.Vznetové motory používajú oxidačný katalyzátor,ktorý pracuje na inom princípe,preto menej vody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Výborně, díky za upřesnění, dává to logiku, ale přiznávám, že by mě to až takhle detailně nenapadlo.

Tak že mít benzína, zkontroluju poslední tlumič, zda tesař nechal dírku.

Pokuď tam žádná nebude, vemu 3mm vrták a udělám pro jistotu tři na dně :-)

Mít diesela, tak tam udělám dvě takové, ať je klid.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Diky,dnes jsem byl v servisu a napojil to a psalo mu to že nejde navazat spojeni nebo neco takoveho tak tam musim jet jeste jednou az tam bude elektrikar.

Muze to byt zkrat na lamb.sonde po umytí v mycce? :help:

Editováno: , autor: stir.o
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud by to byla ta lambda tak ano

Tak vyměnil EGR ventil to bylo v pátek a v neděli opět svítí.

Dneska auto v servise a servisak je sám zvědavý co mu to napíše.

Tak až to budu vědět tak dám v ědět. :) :) ;) ;)

Už je to pry v pořadku,auto tam měl 2dny vycistil vedeni od EGR ventilu ze to bylo ucpane nebo co a najezdil s tim cca.80km a nic.

Tak uvidim.

Editováno: , autor: stir.o
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...