Přejít na obsah

UŽ NIKDY FAFIU


bodrik11

Doporučené příspěvky

ked som kupoval fabiu, ini kupovali dacie, ja som sa znich smial, teraz sa smeju oni zo mna, , take nevydarene auto, stale niečo a hlavne to servo, neviem načo niekto vyraba auta ked to nevie, teraz banujem že som nekupil radščej daciu, ,

aqlebo škodovka nech radšej vyraba 105 alebo 120 , to sa da aspon na ceste opraviť

KAŽDEMU " BUDEM ODPORUČAŤ" LEN ŠKODOVKU

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem pekne, za take auto čo len po servisoch, doteraz som take problemi nemal zo žiadnym autom, , ked treba kupovať nove servo tak to pomaly aj nejake lacnejšie auto sa da kupiť,

Editováno: , autor: admin
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:smich: :smich: A to jako myslíš, že Dacia je míň poruchová než Škoda? :kuk: Nehledě na kvalitu zpracování a použitých materiálů ;) Ale tak si kup Dacii a ať ti dělá jen radost, co k tomu víc dodat :) Editováno: , autor: baris
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chápu tvoje rozhořčení, asi jsi narazil na kus co se vyráběl v pátek.. :D omlouvám se a teď vážně, kabelový svazek a servo je občasná závada Fabii, ale které z nových aut netrpí nějakou tou závadou, co se časem odstraní, přece jen kolikrát člověk slyší, jak mazda, nebo toyota (a jiní) svolává milióny vozů zpět na servis.. bohužel asi jsi narazil na špatný kus, já mám už druhou a nemůžu si vůbec stěžovat... Taky vím, že tvůj názor nezměním, pro příklad, já měl dřív Fiata Punto, za poslední rok jsem do něj vrazil 50tis. (tlumiče, vodní pumpa, uložení zadní nápravy, benzínové čerpadlo, generálka motoru, atd. atd..) a i tak jsem ho měl rád a nad Fiatem jsem nezanevřel, v budoucnu si určitě zase nějakýho koupím, prostě to s designem umí.

Každej si, ale auto kupuje s tím (pokud je to ojetina) že se do ní bude investovat.. ;) Jinak si myslím, že i když si koupíš Dacii, nemysli si, že nemůžeš narazit na špatnej kus a u nových aut to taky není o nic lepší, pro příklad:

šéfova Audi A3 (problémy s únikem chladící kapaliny, neustálé komplikace s automatikou LED svícení a zapínání xenonů,), Seat Altea (nová) problémy s plynulých chodem motoru, atd... atd.. vždycky se něco pokazí.. tak hlavu vzhůru..

PS: pokud je Fábie tak nevydařené auto, proč se ho prodalo tolik kusů, proč stále patří mezi nejvíce kupované ojetiny? :)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ber tohle pouze jako diskuzi, každý má právo na svůj názor a proto toleruji i ten tvůj a snad tedy budeš s jiným autem spokojen.. ;)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co konkrétně mimo serva se ti pokazilo?...bylo to v záruce nebo jsi už koupil x-let jetý a zanedbaný auto.....ale jinak hodně šťastných km s Daciií.......co to bude LOGAN nabo SANDERO :smich:

jako je hezký že tu na škodovku nadáváš, ale bylo by dobré kdyby jsi byl konkrétní.....;)

a hlavně technologie jdou dál...co si asi dneska sám uděláš na dacii....čili renaultu ...taky pěkný prd..... :)

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nenadavam že je to celkom zle auto, kupil som ho nove, ale pri prvej vymene akumulatora mi odišlo servo, to asi po 5 rokov, mam malo najazdene, len ak niekde nakup a doktor, teraz budem mať 30 000 km, po vymene serva, dal som zhavarovaneho, na nove nemam, po polroku mi začalo svietiť servo len niekedy, potom vždy, a potom vypadlo a rozsvietil sa aj erbeg, , dnes som rozmotal ten kabelovy zvezok, bolo to tam celkom mokre, keby to len ta porucha bola, inak budem jazdiť bez serva, alebo zoženiem zhavarovaneho riadenie bez serva, viac treba točiť volantom, ale jeden problem bude menej, zajtra skusim vysušiť zvezok a koncovky, len ktej na erbek sa nemožem dostať, neviem kde to je, a uvidi sa, mohli by aspon na komunikaciu medzi riadiacimi jednotkami davať aspon taky kabel ako sa dava na erbeg, hruba izolacia, aby to nenavlhlo, tak uvidim zajtra sušič na vlasy a skusim, inak po motorickej stranke som snim spokojny, len ta elektronika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši zbytečně bodrika11 nestraště. :) (každý auto má svoje neduhy) To co popisuješ, rozhodně rozmotat ten kabelovej svazek a vysušit, pokud ty kabely nejsou už zhnilý, tak to pomůže... ;) chápu tvoje naštvání, když auto neslouží jak má, tak to dokáže hodně rozhodit a naštvat! Mě když odešlo snímač úhlu natočení pro TRW(nebo jak se to jmenuje :D ) tak mě taky vyděsilo... za jízdy, že přestalo fungovat servo a volant ztuhl, docela nebezpečný.

Ten kabelovej svazek - kdysi byla myslím taky nějaká svolávací akce, že to škodovka odmotávala, místo aby to kabely chránilo, tak tam kondenzovala voda a velkej problém byl na světě.. hmm rok výroby 2003 tam bude servo TRW, o něco víc problematicky než nynější KOYO. :D

Ale s tím tvým nájezdem 30tis. km docela blbý, co popisuješ, buď už načatej kabelovej svazek, nebo dost často to bývá jen ten snímač. :(

Tak pak dej vědět, jak jsi dopadl.. :)

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ROK VYROBY: 2003, FABIA 6Y SEAWYX01FM5

prečo by mali zatekať dvere? aj to sa može stať vaute?, jazdim od 15 rokov a sa mi to nestalo

:palec2: Ved mas 7 rocne auto. Pohladaj si temu o ZATEKANI do auta cez dverny modul. Je to na kazdej F 1. VYROBNA VADA.

KABLOVY zvezok je tu na fore tiez rieseny!!! VYROBNA VADA.

:smich::palec2: Co ma spolocne s temou ze ty jazdis OD 15 rokov. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši zbytečně bodrika11 nestraště. :) (každý auto má svoje neduhy) To co popisuješ, rozhodně rozmotat ten kabelovej svazek a vysušit, pokud ty kabely nejsou už zhnilý, tak to pomůže... ;) chápu tvoje naštvání, když auto neslouží jak má, tak to dokáže hodně rozhodit a naštvat! Mě když odešlo snímač úhlu natočení pro TRW(nebo jak se to jmenuje :D ) tak mě taky vyděsilo... za jízdy, že přestalo fungovat servo a volant ztuhl, docela nebezpečný.

Ten kabelovej svazek - kdysi byla myslím taky nějaká svolávací akce, že to škodovka odmotávala, místo aby to kabely chránilo, tak tam kondenzovala voda a velkej problém byl na světě.. hmm rok výroby 2003 tam bude servo TRW, o něco víc problematicky než nynější KOYO. :D

Ale s tím tvým nájezdem 30tis. km docela blbý, co popisuješ, buď už načatej kabelovej svazek, nebo dost často to bývá jen ten snímač. :(

Tak pak dej vědět, jak jsi dopadl.. :)

Kilometre nehraju ziadnu rolu pri kablovom zvezku:

Citaj pdf prilohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to PROCHY603, to ani netvrdím.. jen jsem se podivoval nad tím nájezdem, za ty roky.. ;):p a maj to hezky kulatně napsaný (v tom PDF-ku co jsi přikládal).. :D :D

"může v ojedinělých případech dojít" :D :D hlavně, aby nevznikla panika, ono to nebude ojediněle, ale všude, kde to zůstalo omotaný a byla tam vlhkost.. :) u první Fábky to byla základní věc co jsem udělal, oholil svazek.. a byl klídek... :scooter:

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: Ved mas 7 rocne auto. Pohladaj si temu o ZATEKANI do auta cez dverny modul. Je to na kazdej F 1. VYROBNA VADA.

KABLOVY zvezok je tu na fore tiez rieseny!!! VYROBNA VADA.

:smich::palec2: Co ma spolocne s temou ze ty jazdis OD 15 rokov. ;)

čo ma stym spoločne že som napisal že jazdim od 15 rokov?, no to že nikdy po tolkych km som problem s autom nemal, to začinalo až okolo 100 000 km, a na tych cestach ake boli, tak tie nove by nevydržali ani 10 000 km, nepišem len o škodovke, ale ani tie terenne,

ĎAKUJEM ZA RADY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kilometre nehraju ziadnu rolu pri kablovom zvezku:

Citaj pdf prilohu.

ĎAKUJEM ZA RADU odmotam to ešte viac a vysušim, , vieš nemal som nikdy take problemi s autom, a čakal som že nove auta su spoľahlivejšie, , ale asi je to pravda že každe ma nejaku chybu,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak som rozmotal zvezok, a bolo všetko mokre, po vysušeni niekedy ide servo a niekedy nie, kto by poradil kde končia komunikačne dorty od serva, kde to ide aby som ich prepojil novimi, na ktorej riadiacej jednotke, vakom poradi su prepojene jednotky, chcel by som vymeniť len k servo, aj ked ide kontrolka stale svieti, a svieti aj erbeg, a niekedy vypadava na kratko otačkomer,ale to asi vadou tych drotov ktore spajaju medzi sebou riadiace jednotky, , a kolko by stala vymena kabloveho zvezku, keby som ho chcel vymeniť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co s těma autama kdo dělal, ale já mám svojí F1 taky rok 2003, nyní najeto 170tisíc a měním jen olej, filtry a tankuju naftu, vyměnil jsem jen silentbloky ramen a brzdový desky....dál jsme měli 2x služební F1 combi (SDI a TDI 51kw) obě najeli 165tisíc a nikdy nikdy nebyl problém s ničím....možná máme trochu kliku ale nevim...u mě dostává Fabie známku 1 s podtržením. Když vidím kámoše s Renautl Megane rok 2001 tak ho lituju-servo odešlo co vím už 3x nehledě na to, že po přesednutí z toho do F1 je jako přesednout z žigulíka do audi :) a to je megan o třídu vejš.....to mě vždycky namaluje úsměv na rtech.....neboj, kup si nový svazek a budeš jezdit dál, nevim kolik to stojí ale asi to nebude žádná pálka...podívej se tady v bazaru, určitě to někdo bude mít. Očekávat, že do auta nikdy nic investovat netřeba, je blbost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...