Jar_da Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 Zdarec... hele je to čerpaní normálně slyšet? ja mam 40kW, MR 2006 a nikdy jsem si toho nevsiml ze by neco vrcelo kdyz otevru dvere, tak to bud nefunguje, nebo jsem hluchej nefunguje přo každém otevření dveří, mělo by po odstávce delší, je možné, že MR06 to už zase nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camilo Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 viemi niekto odpovedat ci sa moze ci sa nejako moze po skodit palivove cerpadlo ak zacnem startovat skor ako dotaha palivo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 viemi niekto odpovedat ci sa moze ci sa nejako moze po skodit palivove cerpadlo ak zacnem startovat skor ako dotaha palivo? Vela ludí to nedoporučuje,ale neboj nič sa nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Zdarec... hele je to čerpaní normálně slyšet? ja mam 40kW, MR 2006 a nikdy jsem si toho nevsiml ze by neco vrcelo kdyz otevru dvere, tak to bud nefunguje, nebo jsem hluchej HTP 40kW předčerpání paliva z továrny nastavené nemají. Takže je to OK. Proč tomu tak je ale nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 viemi niekto odpovedat ci sa moze ci sa nejako moze po skodit palivove cerpadlo ak zacnem startovat skor ako dotaha palivo? Proč by se mělo poškodit palivové čerpadlo v nádrži, když otevře EMG ventil v palivové soustavě a spustíš startér ? Mechanicky jsou tyto součástky odděleny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camilo Vloženo 7. Květen 2007 Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 (editace) viemi niekto odpovedat ci sa moze ci sa nejako moze po skodit palivove cerpadlo ak zacnem startovat skor ako dotaha palivo? Proč by se mělo poškodit palivové čerpadlo v nádrži, když otevře EMG ventil v palivové soustavě a spustíš startér ? Mechanicky jsou tyto součástky odděleny. kdesi to tu niekto pisal davnejsie, mal som taky pocit, nenasiel som to, nebol som si isty, tak som pre istotu spytal...a dalsi dovod bol ze ked startujem auto po docerpani benzinu tak mi startuje horsie, akkoby naprazdno, ale ked startujem pocas cerpania paliva je to lepsie...tak neviem... Editováno: 7. Květen 2007, autor: camilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Vie mi niekto poradiť prečo u 1,2 HTP(47 kW),r.výr.2004,(má i splynovač) nepočuť čerpadlo?Poistka č.61 ok, vagom odkontrolované relé čerpadla(akč.členmi).Komplet som čerpadlo vybral a po zapoj.motorčeka na iný zdroj sa motorček čerpadla rozbehol.Asi ostáva kontrola kabeláže k čerpadlu,alebo vie niekto niečo iné poradiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Prosím info asi před rokem se mi čerpadlo spouštělo a startování bylo na první šup - momentální stav je že se čerpadlo nespouští při otevření dveří ale až po otočení klíčku ale startování je vždy na podruhé . kontrala přes Vag- Com provedena a aktivována funkce EKP 16384 plus další kódy, samozřejmě pojistka číslo 61 v pořádku a po otevření dveří se samočině rozvicuje interiér který je prý udájně předpoklad že má microspínač dveří aktivovat funkci spoučtění benzinového čerpadla u vozu FABIA 1,4 16V rok výroby 2002 !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 nejpravděpodobnější příčinou bývá vadný mikrospínač v zámku dveří.......pak ještě zlomený drát ve dveřích v místech kde přechází ze dveří do sloupku skeletu.....měl jsem to na Octavii, byl to mikrospínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek7 Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 Nechci zakládat nové vlákno, myslím že to jsem patří. Mám Fabii I 1.4 16V 74kW r.v.2000 celou zimu i jaro startovala na první otočení klíčkem. Až do včerejška. Ráno nastartuju normálně na první otočení, dojedu do práce (25km) a pak auto stojí na parkovišti do večera. Vše v pořádku, ale včera i dnes bylo teplo, auto stálo celý den na sluníčku a při otočení klíčku nespustí čerpadlo. Až třeba na podesáté otočení a pak nastartuju. Ale ráno když je chladno, tak je vše ok. Nenapadá někoho co s tím je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.