Přejít na obsah

Startovanie 1,2 TSI


Doporučené příspěvky

Presne ako pisal lasut. po dlhsej odstavke mu to trva. ked je zohriaty, tak to je iba jeden "brnk". ale nejak sa mi zda ze ked auto celu noc stoji a chyti, tak mi zahadne otacky nevyletia ako vzdy na 1200, ale naopak mi klesnu pod 800 a auto trasie. v lete islo lepsie po nastartovani :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale nie stale.tak ako pisu ostatni.len pri prvom startovani.potom uz na "prvu supu".len to prve sa mi zda dlhe.to v zime bude ako dlho na prvy krat startovat.s tymi otackami aj ja som si vsimol ze nie vzdy pri prvom startovani sa drzia na 1200.niekedy hned padnu na 800.ktovie cim to je.inac na aute mam cca 4000 km a z kazdeho pohladu maximalna spokojnost:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako pisal lasut. po dlhsej odstavke mu to trva. ked je zohriaty, tak to je iba jeden "brnk". ale nejak sa mi zda ze ked auto celu noc stoji a chyti, tak mi zahadne otacky nevyletia ako vzdy na 1200, ale naopak mi klesnu pod 800 a auto trasie. v lete islo lepsie po nastartovani :)

No ja mam Golfa a taky jsem vysledoval že teď při nižšich teplotach spadnou hned otačky jako by byl motor zahřaty. V teplotach kolem 30 vždy kolem 1200ot a až po chvyli otačky klesly. Je to nějake divne mělo by to byt podle mě když tak přesně naopak.

Editováno: , autor: miromen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po přečtení včerejších příspěvků jsem se dnes ráno zaměřil na start 1.2TSI. Při venkovní teplotě +8 st. to chytlo hned (cca 1 vteřina? ty 3 se mi nějak nezdají, no nevím. všechno je možný...). Chilike, to jako tři vteřiny držíš klíček ve startovací poloze, než ti to naskočí? :feve: Zajímavé jsou skutečně volnoběžné otáčky motoru. Přesně jak píše miromen. V letních teplotách po startu studeného motoru to běželo cca 10 vteřin 1200 ot./min a pak to spadlo na cca 700-750 (při zapnuté klimatizaci asi 800). No a teď při těch +8 po nastartování rovnou 700-750.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 9. 2010 na 17:02, Pawouk napsal:

Po přečtení včerejších příspěvků jsem se dnes ráno zaměřil na start 1.2TSI. Při venkovní teplotě +8 st. to chytlo hned (cca 1 vteřina? ty 3 se mi nějak nezdají, no nevím, všechno je možný...).Chilike, to jako tři vteřiny držíš klíček ve startovací poloze, než ti to naskočí? :feve: Zajímavé jsou skutečně volnoběžné otáčky motoru. Přesně jak píše miromen. V letních teplotách po startu studeného motoru to běželo cca 10 vteřin 1200 ot./min a pak to spadlo na cca 700-750 (při zapnuté klimatizaci asi 800). No a teď při těch +8 po nastartování rovnou 700-750.

aby som s tym casom nekecal tak zajtra ked pojdem do roboty si to stopnem....dufam ze budem milo prekvapeny ako zle vnimam rychlost casu :o))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 9. 2010 na 17:58, Maverick napsal:

Popisovane otacky po startu dle teplot jsou OK, delaji to vsechny benzinove motory, ktere jsem mel moznost vyzkouset (namatkou 1.2TSi, 1.4TSi, 1.8TSi, 1.6MPi, 1.6FSi a konecne i HTP).

Hm, to je zajímavé.U Felicie 1.3 i FI 1.4 16V mně to funguje tak, že při studeném motoru a jakékoliv venkovní teplotě jsou napřed zvýšené volnoběžné otáčky a po nějaké době spadnou na "normální". To považuji za standardní. Ale to TSI právě při nižší venkovní teplotě při studeném motoru nedrží ty zvýšené, ale rovnou jede na "normální". Tak čím to je? O to tu běží. ;) Já jsem se s tím ještě u jiného auta nesetkal.

Chilike, já to neměřil na stopkách, ale víc než vteřinu to fakt nebylo. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, na mojom TSI1.2 77kW pri studenom štarte vyššie otáčky 10 - 20s potom klesnú dolu , ale cez leto, auto na slnku, sa mi stávalo že po naštartovaní otáčky boli hneď dolu ale ten motor vtedy šiel pár sekúnd nepravidelne, na felde pri studenom štarte tak isto vyššie otáčky , ale tam sa to držalo v otáčkach dlhšie , keď som nechcel aby felda hučala , kým zavriem garáž , stačilo jemne ťuknúť na plyn a otáčky spadli na volnobeh , ináč tsi mi štartuje do 1 sekudy ,

Editováno: , autor: miro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak samozrejme ze to nestratuje az 3 sekundy doslovne, ale po dlhsej odstavke, napr. cez noc ked to postoji, tak to citelne dlhsie startuje v porovnani s inymi motormi. ine motory takto "dlhsie startuju" napr. v zime, ked auto stoji niekolko dni /napriklad take 1.9 TDI PD/ - zatial co TSI kym chyti po noci, tak to trva skratka "dlhsie". a s tym ako keby "nepravidelnym" chodom som to tiez spozoroval. nerobi to vsak vzdy, iba niekedy - a to vtedy, ked po nastartovani otacky nevyletia na 1200 ale ostanu na cca 800 - do pol minuty to je vsak uz OK. inak v piatok sa idem opytat do ineho servisu na to "drncanie" tak som zvedavy co tam sudruhovia povedia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taaakze dnes v hlavnej ulohe stopky:) ranne startovanie,ktr mi pripadalo z tych dlhsich malo presne 1.521 s.takze asi zijem velmi rychly zivot :) inac teplota 12' a otacky hned na cca 750 padli.takze neni to take zle s tym startovanim ako som si myslel.inac po par km a opatovnom startovani je udaj priam nemeratelny.je to hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Mám Roomster s motorem 1.2TSI 63kW a včera když jsem nastartoval a vyjel se studeným motorem a chytil červenou vlnu, jsem si myslel, že motor na semaforech na volnoběh snad i zdechne jak měl nepravidelný chod a nízké otáčky. Při rozjezdu motor i cuknul. Na podzim jsem vypozoroval, že po nastartování studeného motoru jsou volnoběžné otáčky 1200ot/min, pokud je vnější teplota cca nad 15°C. Pod 15°C je volnoběh 800ot/min a cukání přichází o to později čím je větší zima. Asi se cukání projevuje jen při určité teplotě motoru, než vyjedu mám motor nastartovaný asi minutu (než vyjedu z garaže a tak). Když jsem se na to ptal na podzim v servise, tak mi řekli, že je to benzínem. To si, ale nemyslím. Budu se tam muset zase zastavit, jestli má být ten nový soft jak píše KoNG.

Milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mně (TSI 63 kW) je volnoběh po nastartování 1200 ot., po 10-15 vteřinách cca 650 ot., motor běží klidně i za mrazů kolem - 10 st., najeto skoro 13 000 km. Nikdy se žádný problém s cukáním, či nerovnoměrným chodem motoru neprojevil.

Edit: dnes jsem to vyfotil, ráno volnoběh při studeném motoru (myslím tím normální volnoběh, ne ty zvýšené otáčky po nastartování studeného motoru), odpoledne při zahřátém.

post-32075-0-22755300-1294327398_thumb.jpost-32075-0-51863300-1294327409_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já parkuju venku a i při třeskutých mrazech se auto chová podobně jako v létě, na jaře a podzim, tzn. v teplejším období okolo venkovních 15 stupňů se otáčky vyšvihnou na 1200 a pak spadnou dolů. Teď v zimě po nastartování zůstávají pod 1000ot. Pouze jednou se mi stalo před vánoci, že motor začal nepříjemně vibrovat, ale to byla chvilková záležitost pár vteřin takže bych tomu nepřikládal nějaký vážnější význam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To údajně špatně není i když je to podle mě divné, ale mě auto nedrželo volnoběh na těch 800 a za nějakou dobu začaly otáčky dost kolísat. S autem jezdíme tři a nikdo jiný si toho nevšiml, ale oni nastartují a jedou, to já néé. Po včerejším přehrání jsem měl dnes volnoběh na studeném motoru cca 950 a nechal jsem jednou úmyslně volnoběh cca 3minuty a zatím bez cukání, tak se uvidí.

Milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne po naštartovaní klesnú otáčky hneď na tých 750, raz som si všimol že chvilku ostali na 1200, ale po pár sekundách to šlo dole na 750. Ale ešte jedno som postrehol - keď stojím napríklad na križovatke a motor je nahriaty a beží navolnobeh, tak občas tak jemne trhne motorom. Je to síce len niekedy a úplne jemne, ale aj tak by ma zaujíímalo, čo to môže byť.

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 1. 2011 na 0:54, chillike napsal:

cize to vyskocenieotacok na1200 a nasledne padnutie na 800-850 je nakoniec nieco zle co sa ma upravit softom???...dobre osm pochopil??

U studeného motoru to chyba nebude. Ty vyšší otáčky ŘJ používá jako "sytič". Samozřejmě, že po snížení, na těch dejme tomu 800 ot., musí tyto držet, nemělo by to kolísat. U toho TSI co s ním jezdím, je zajímavé, že když bylo nové, tak se ty otáčky pohybovaly 700 - 750 a po nějaké době (bohužel nemůžu říct po kolika najetých km) jsou cca 650 (viz. foto v příspěvku výše).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...