Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den pánové,

nikde jsem to zde nenašel a tak jsem si dovolil založit nové téma. Za jak dlouho se Vám ohřeje Vaše Fabča na provozní teplotu. Kdy Vám otvírá termostat. Mě se na provozku dostane tak po 8 km. Kdy jedu volnější jízdou tak 90km po rovince. Také jsem vypozoroval, po ujetí cca. 3 km, teplota je pořád dole ale už mám teplou hadici do chladiče. Kdy se má otvírat termostat až při zahřátí na provozní teplotu??? díky za rady.. <_<

ja mam uz po 3km rucicku takmer v strede ale je jasne ze to este nie je pracovna teplota. termostat ti zacina pustat vodu niekde pri 85 stupnov a este tam mas snimac teploty kvapaliny ktory je na chladici a ma dva stupne zalezi aku teplotu ma voda podla toho chladi. prvy stupen cca 85-90stupnov, druhy stupen 90-100stupnov. a ked chces vediet tak po 20km mas uz urcite prehriaty motor na pracovnu teplotu.

Taky tak 3km a je to na 90, v zime v treskutych mrazech je to tak 6km.

Samozrejme ze to beru podle ukazatele na pristrojovce. Kdy otevira termostat nemam tuseni.

Cedric: Jeste bys mel rict, co mas za motor, to je v tomto pripade hodne podstatna vec...

V lete podla vonkajsej teploty so studenym motorom od 800m do 2km.

Na jesen a na jar od 2 do 3 km

v zime tak do 4km podla teploty.

aby som nezabudol uviest motorizaciu

1.2 HTP 12V 47kW f combiku

Mám naprosto stejnou zkušenost jako předchozí . V létě se studeným motorem do 2 km, v zimě tak od 2,5 do 4 km podle mrazu. Mám 1,2 HTP Combi, m.r. 2006.

  • Autor

Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky.

Mne sa ohreje v lete po 9km a v zime 15km.

Mám 1,4 44KW

Ohřívá se do 3km.V zimě o 1km víc.

V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni .. :angry:

V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni .. :angry:

by si tam měl snad mít přídavný topný člen ne? Nebo ho už nedávají ke všem dieslelům?? :ph34r:

Taky pridam muj nazor, ja uz to mam vicemene nacviceny kdyz jedu z baraku kde z hruba nato uz muzu slapnout. Nicmene bych to resil tak, ze pojedete az se vam rucicka teploty vody posunu na polovinu prictete jednou cas od vyjezdu do posunuti rucicky a pak bych odhadoval ze by motor mohl byt zahraty. Musite pocitat ze olej se ohriva mnohem pomaleji nez voda a zaroven dele chladne s tim je dulezite pocitat.

Nicmene pokud nedelate to ze nastartujete a plyn de na podlahu a uz to z nej nesundate tak bych to vubec neresil, ze zacatku proste jedte volneji, netocit do vysokych otacek a ujet nakej kilasek a pak uz bych nato slapnul.

  • 3 roky později...

Hele, a když za studena nastartuju (1,2 HTP), tak je ok že mi v nádobce hned protýká kapalina? Neměla by téct až otevře termostat?

Jistě až otevře termostat.

GERRIK: Mas to O.K. :) Tak to funguje. ;):)

Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky.
Mám 1,4 44KW

Ohřívá se do 3km.V zimě o 1km víc.

Taky mám tendle motor a je ohrátej do těch 3 km v zimě a v létě vpodstatě do 1 km.

Pokud sou fakt mrazy -10 a víc tak mám motor ohrátej na 90°c hned po nastartování-mám NT :)

mám 1.9TDI ATD - zahřeje se cca po 10km klidné jízdy, někdy víc někdy míň

1.4 MPI co je starší a bere 7-8 l/100 se zahřeje o dost rychleji než 1.9 TDI, co bere 3,8 l/ 100 (ve městě, ve čtyřech)

Mám sdi a trvá mu to tak 15 až 20 km nevím jestli to tak má byt nebo ne

Jaroslav H. : je normální že se diesel dlouho dostává do provozní teploty...u mne (auto viz podpis) to trvá cca 15 km ;)

Když je lehce pod nulou, tak max 7km a mám zahřáto na provozku. A to na to nešlapu, do 2tis. ot.

  • 4 týdny později...

Celohliníkové (Škoda) motory se zahřívají delší dobu, než VW.

Ručička teploměru ukazuje samozřejmě filtrovaná data - nikoliv skutečné hodnoty, takže v rozmezí teplot od-do (kolem provozní) stojí pořád v prostředku, jinak řečeno - orientační údaj.

Motor BBZ: zhruba po 5 km městem (3 křižovatky) ukazuje střed.

Při nynějších teplotách lehce pod bodem mrazu,ohřeju Fábku - parkuji venku - asi tak po 3-4 km.Vlažný vzduch z topení fouká po ujetí cca 1 km.Jedná se o motor 1,2/47 kW.

Tak dnes ráno při -6°C se mi teplota vody na 90°C dostala po ujetí 5 km. Parkuji venku a před chladičem nic nemám.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.