Přejít na obsah

Yetiho ještě nemám,ale budu mít! Koupě nového Yetiho


Artigas

Doporučené příspěvky

Ne každý už má doma svého vysněného Yetiho. Někdo ještě přemýšlí, mezi motory a výbavou vybírá, po fórech informace sbírá.

Někdo už má vybráno, své auto objednáno a už jen čeká, kdy na cesty s Yetim se vydá.

Vítám zde všechny čekatele a snad si zde trošku zkrátíme ten čas, než přijde ta krásná výzva k převzetí nového Yetiho. :)

Pro admina : chybička se vloudila. Prosím celé téma přesunout do podfóra OSTATNÍ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechybělo moc a měl jsem objednanou 1.2TSI. Pak přišla od kamaráda zpráva, že bude 1.4TSI, vzápětí druhá, že si jí mohu vyzkoušet a tak jednou, při cestě kolem Mladé Boleslavi jsem usedl na chvilku za volant Yetiho 1.4TSI. Auto mělo najeto přes 40 000km a kamarád řekl: šlápni na to. Já poslechl, proháněl auto nepředpisových 180 a promarnil příležitost vyzkoušet něco praktického , třeba spotřebu. V té době se o tomto motoru na internetu pouze spekulovalo. Trvalo mi několik měsíců, než se mi podařilo opět usednout za volat 1.4 Myslím, že od začátku bylo jasný, že chci motor 1.4. . Mohl jsem jej už dávno objednat, ale má touha byla si jej ještě vyzkoušet. Vždyť nekupuji rohlík a na ježdění mám zatím jiné auto.

Zde na fóru jsem hledal vše pro a proti motoru 1. 2/ 1.4 a dnes… nechci zakřiknout, v pátek to rozseknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím na 1,8, pro mě jediná rozumná volba (bydlím na Vysočině).

Mám rodinu na vesnici pod Ještědem. Kolikrát jsem ráno auto pod sněhem neviděl a po odházení jel do Jizerek, bez řetězů! Ty jsem vlastně použil snad jen jednou a to zde na Olomoucku, kde sníh moc nebývá, ale tenkrát prostě napadlo a já potřeboval jet do práce.

Auta v pořadí 105, Favorit, Felicie, Octavie, Fabie combi.

Pohon 4x4 ti rozmlouvat nebudu, kdybych mohl, šel bych do něj, ale spíše pak verzi 2.0TDI/103

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Červená se liné záře….., v hlavě se mi Yeti motá, už mi není pomoci, mám jakýsi divný druh nemoci. Léčba bude nákladná, odhaduji to na necelého půl mega.

… Tož vážení a milý, nemohl jsem dnes dospat, pracovat se mi nechce, v podnikovém chlaďáku je už sud piva, uzená kolena, něco málo vodky a ferneta, slivovici ježtě dovezu a já dnes rozhodně spát nejdu, do rána hodlám flámovat, jednu malou událost oslavovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mám objednáno.

Yeti 1.4 TSI Ambition, interiér onyx, barva červená corrida, navíc bederní opěrky a 4 ramenný volant. Auto půjde do výroby druhý týden v lednu. A dále jsou dvě možnosti. Jedna je, že na auto dostanu slevu cca 65 000Kč a auto si v lednu převezmu jako továrně nové. Druhá možnost je, že autosalón Yetiho dá na SPZ, tři měsíce ho bude mít jako předváděcí vozidlo a někdy v dubnu si jej převezmu. Sleva pak bude cca 75 000Kč. Myslím, že vyhrává první možnost.

A proč 1.4 benzín 4x2 ?

Najezdím za rok asi 15 000km. Při pohledu na ceník se mi nafta moc nevyplatí. Pohon 4x4 je jistě dobrá věc, ale opět pohled do ceníku! Tak snad někdy příště.

Zůstal mi tak na výběr motor 1.2 a 1.4 a přední pohon.

Pro 1.2 mluví menší spotřeba, menší zákonná pojistka, dostatečně výkonný motor.

Pro 1.4.....co napsat? Výkon větší o 13kW a krouťák o 25Nm? To asi moc nikoho nepřesvědčí. A co přesvědčilo mě? Vlastně aniž jsem si jí pořádně vyzkoušel, tak nějak vnitřně jsem ten motor chtěl. Nakonec to byla přímá konfrontace obou motorizací před dostatečně prudkým a dlouhým kopcem. Nahoru a dolů jedním, pak to samé druhým autem a bylo rozhodnuto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že Yeti má kolem kol zbytečně velký výřez už kritizoval kde kdo. Já chci mít budoucího Yetiho hezkého a tak mě napadlo podívat se na to, jak se bude měnit velikost kola v závislosti na šířce a profilovému číslu. Zajimavou kalkulačku jsem našel na :

http://www.maxim-pneuservis.cz/kalkulator.php

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mám objednáno.

Yeti 1.4 TSI Ambition, interiér onyx, barva červená corrida, navíc bederní opěrky a 4 ramenný volant. Auto půjde do výroby druhý týden v lednu. A dále jsou dvě možnosti. Jedna je, že na auto dostanu slevu cca 65 000Kč a auto si v lednu převezmu jako továrně nové. Druhá možnost je, že autosalón Yetiho dá na SPZ, tři měsíce ho bude mít jako předváděcí vozidlo a někdy v dubnu si jej převezmu. Sleva pak bude cca 75 000Kč. Myslím, že vyhrává první možnost.

A proč 1.4 benzín 4x2 ?

Najezdím za rok asi 15 000km. Při pohledu na ceník se mi nafta moc nevyplatí. Pohon 4x4 je jistě dobrá věc, ale opět pohled do ceníku! Tak snad někdy příště.

Zůstal mi tak na výběr motor 1.2 a 1.4 a přední pohon.

Pro 1.2 mluví menší spotřeba, menší zákonná pojistka, dostatečně výkonný motor.

Pro 1.4.....co napsat? Výkon větší o 13kW a krouťák o 25Nm? To asi moc nikoho nepřesvědčí. A co přesvědčilo mě? Vlastně aniž jsem si jí pořádně vyzkoušel, tak nějak vnitřně jsem ten motor chtěl. Nakonec to byla přímá konfrontace obou motorizací před dostatečně prudkým a dlouhým kopcem. Nahoru a dolů jedním, pak to samé druhým autem a bylo rozhodnuto.

Prosímtě za co ti dají slevu 65000Kč ? jsi snad nějaký zaměstnanec škodovky?

A dodání 3 měsíce, to taky fakt nechápu

LCH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosímtě za co ti dají slevu 65000Kč ? jsi snad nějaký zaměstnanec škodovky?

A dodání 3 měsíce, to taky fakt nechápu

LCH.

Prostě jen stále všude říkám, že na auto nespěchám, že jdu po ceně a že obcházím i konkurenci.

Tři měsíce .... to je můj vymysl, nechci auto vyrobené v prosinci, takže proto až leden 2011.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to buď rád, že je to jen tvůj výmysl, já objednával služebního Yetiho v době, kdy nestíhali vyrábět motory a regulérně jsem si musel počkat 3 měsíce a 1 týden a to naprosto přesně :) Objednával jsem 14.dubna 2010 a přebíral 21.července 2010 :) Asi tak. Jinak jen na okraj ... nemyslím si, že rozhodla konfrontace jízdy Yetiho 1.2 a 1.4 do kopce ... myslím, že bys výrazný rozdíl moc nepoznal ... já se třeba bavím tím, že právě do kopce se svým 1.2 TSI dělám často vrásky mnohým "souteživým" Octávistům ale i jiným značkám :) Spíš si myslím, že od začátku v tobě podvědomě hlodalo a nakonec zvítězilo to, že to je přeci jen o pár kW a koníků víc a ten cenový rozdíl není tak velký, viď ???? Přiznej to férově, hmm :) Ale jinak moc gratuluji a přeji, ať to čekání je co nejkratší a ať se potom tešíš na každou jízdu s Yetim jako já ... pořád mě to moc moc baví :)

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to buď rád, že je to jen tvůj výmysl, já objednával služebního Yetiho v době, kdy nestíhali vyrábět motory a regulérně jsem si musel počkat 3 měsíce a 1 týden a to naprosto přesně :) Objednával jsem 14.dubna 2010 a přebíral 21.července 2010 :) Asi tak. Jinak jen na okraj ... nemyslím si, že rozhodla konfrontace jízdy Yetiho 1.2 a 1.4 do kopce ... myslím, že bys výrazný rozdíl moc nepoznal ... já se třeba bavím tím, že právě do kopce se svým 1.2 TSI dělám často vrásky mnohým "souteživým" Octávistům ale i jiným značkám :) Spíš si myslím, že od začátku v tobě podvědomě hlodalo a nakonec zvítězilo to, že to je přeci jen o pár kW a koníků víc a ten cenový rozdíl není tak velký, viď ???? Přiznej to férově, hmm :) Ale jinak moc gratuluji a přeji, ať to čekání je co nejkratší a ať se potom tešíš na každou jízdu s Yetim jako já ... pořád mě to moc moc baví :)

Už jsem to někde psal. První pokus byl objednat 1.2 a pak se objevila 1.4 a první svezení v ní. Byla to láska na první pokus. Je možná pravdou, že jsem tu hledal někoho, kdo mě přesvědčí, že je lepší 1.2, ale nikomu se to nepodařilo. To další už byly více méně střípky mozaiky, která po složení vyústila v to, co se stalo... tedy v 1.4.

Pokud jde o dodací lhůtu, 1.4 jsou prý na tom o něco líp, ale 1.2, které se montují do podstatně většího počtu aut nějak škodovka nestíhá vyrábět a prý se objednává na přelom roku.

Víš co ale stále ještě řeším - barvu. Mohu jí nějak do začátku prosince ještě změnit. Každý člen rodiny, včetně psa, to vidí jinak.

A ještě, s tou octou, budeš se divit, ale také mě napadlo s tou předváděčkou jednu trošku potrápit. Bylo to ale jen mírné stoupání a já se jí nalepil na zadek. Ve 130 jsem jí nechal být, ta má předváděčka byla přeci jen moc nová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě jen stále všude říkám, že na auto nespěchám, že jdu po ceně a že obcházím i konkurenci.

Tři měsíce .... to je můj vymysl, nechci auto vyrobené v prosinci, takže proto až leden 2011.

sorry, ale jakej je rozdíl v autě vyrobeném v prosinci anebo v lednu????;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmě četl bestseller Kola od Arthura Haily :smich:

Ale nic ve zlém. Já kdybych mohl, jdu s autem po výrobní lince ;)

Asi takto. Yeti 1.4 doufám není mé poslední auto. Za nějaký čas ho budu chtít prodat a jelikož jsem ze staré školy, raději bych v rodném listě viděl 1/2011 než 12/2010. Kdyby prodejce řekl, bude to za tuto cenu na přelomu listopadu a prosince, tak to beru a hotovo. Já mám však takový pocit, že ten termín z nějakého důvodu vyhovuje i prodejci. Snad proto i tak veliká sleva. Opravdu zatím nevím. Ale ten měsíc navíc vydržím počkat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě jen stále všude říkám, že na auto nespěchám, že jdu po ceně a že obcházím i konkurenci.

Tři měsíce .... to je můj vymysl, nechci auto vyrobené v prosinci, takže proto až leden 2011.

S těma slevama je to stejně jedno velké dobrodružství. Já mám objednaného Yeti 1.2 Active + spoustu věcí navíc (objednáno bylo v cca polovině srpna, dodaní vypadá na poslední týden v říjnu) a dostal jsem slevu 54 000,-, která se ale skládala ze 2 složek: 24 000,- ceníková sleva a 30 000,- sleva vázaná na financování. Těch 30k je taková sleva-nesleva, protože v průběhu splátek si to víceméně vezmou zpět, ale celkově to snížilo cenu vozu při objednávce, takže byla nižší akontace a také nižší pojistné. Navíc když jsem porovnával různé nabídky financování, tak jsem zjistil, že vůbec nemá cenu hledět na nějaké RPSN, protože např. u instituce A, kde bylo RPSN cca 8,5% byly splátky podmíněny pojistkou u vybrané pojišťovny (samozřejmě s "výhodnou" pojistkou), takže celková měsiční splátka byla ještě vyšší, než u instituce B, která sice měla RPSN 14%, ale pojistku (POV + HAV) si můžu včetně současných bonusů převést kam chci a ve výsledku to vyjde o dost líp. Každopádně ale gratuluji k Tvé slevě - jsi lepší ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těma slevama je to stejně jedno velké dobrodružství. Já mám objednaného Yeti 1.2 Active + spoustu věcí navíc (objednáno bylo v cca polovině srpna, dodaní vypadá na poslední týden v říjnu) a dostal jsem slevu 54 000,-, která se ale skládala ze 2 složek: 24 000,- ceníková sleva a 30 000,- sleva vázaná na financování. Těch 30k je taková sleva-nesleva, protože v průběhu splátek si to víceméně vezmou zpět, ale celkově to snížilo cenu vozu při objednávce, takže byla nižší akontace a také nižší pojistné. Navíc když jsem porovnával různé nabídky financování, tak jsem zjistil, že vůbec nemá cenu hledět na nějaké RPSN, protože např. u instituce A, kde bylo RPSN cca 8,5% byly splátky podmíněny pojistkou u vybrané pojišťovny (samozřejmě s "výhodnou" pojistkou), takže celková měsiční splátka byla ještě vyšší, než u instituce B, která sice měla RPSN 14%, ale pojistku (POV + HAV) si můžu včetně současných bonusů převést kam chci a ve výsledku to vyjde o dost líp. Každopádně ale gratuluji k Tvé slevě - jsi lepší ;)

Jak se to říká, nekřič hop, dokud nepřeskočíš... tancuji na tenkým ledě, až bude Yeti za tu cenu doma, budu křičet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tři měsíce .... to je můj vymysl, nechci auto vyrobené v prosinci, takže proto až leden 2011.

¨

Tak v tomhle ti rozumím, taky jsem to tak chtěl a proto jsem jezdil skoro 10 dní se zelenou značkou na zadním okně a díky tomu je v techničáku uvedeno 4.1 2010 místo třeba 30.12 2009 :)

Já bych na Yetiho červenou nedával ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...