Přejít na obsah

Yetiho ještě nemám,ale budu mít! Koupě nového Yetiho


Artigas

Doporučené příspěvky

Yeti 4x2 se bude chovat na tomhle zasněženém terénu stejně,jako ostatní dvoukolky,má snad jen výhodu vyšší světlosti a že je hodně obratný při řízení. Kupuješ asi referentský auto, to je rozhodně dobrý nápad,nájezd 10-25 tis. km nic není. Já mám u Oktávky 300 000 a jezdí bez problémů dál,tak proč by měl být problém nájezd 20ti tisíc.....Ušetřil jsi kupu peněz,ale 4x4 by se dala za dobré peníze sehnat taky. Já byl dneska doobjednat vyhřívané sedačky. Auto mělo přijít v březnu a teď už mi hlásí,že koncem ledna-začátekm února.Silně zrychlili výrobu

Ano máš samosebou pravdu, je to Škodovácká ojetina a nájezd 14tkm rozhodně neřeším, trochu jsem si to auto navíc proklepl (to raca01) a jezdila s tím jedna dáma (asisitentka vedoucího) a to veskrze pouze ona sama okres MB a občas po R10 do Prahy nebo Liberec, bourané nebylo jen běžné opotřebení no a s urychlením výroby máš taky pravdu, ve 49.týdnu hoši v Kvasinách díky mimořádným směnám vyrobili bezmála 1300 Yetíků a to je proti cca 600 kusů týdně z podzimu docela nárůst, poptávka po Superbech a Yetim diktuje prostě tempo, takže Tvůj termín konec ledna je asi reálný, no a 4x4 i v referentských vozech bylo nad moje momentální možnosti, snad se mi pak čtyřkolka povede v prodlouženém nástupci Yetiho :)

to sobobo5: díky za tip, omrknu to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano máš samosebou pravdu, je to Škodovácká ojetina a nájezd 14tkm rozhodně neřeším, trochu jsem si to auto navíc proklepl (to raca01) a jezdila s tím jedna dáma (asisitentka vedoucího) a to veskrze pouze ona sama okres MB a občas po R10 do Prahy nebo Liberec, bourané nebylo jen běžné opotřebení no a s urychlením výroby máš taky pravdu, ve 49.týdnu hoši v Kvasinách díky mimořádným směnám vyrobili bezmála 1300 Yetíků a to je proti cca 600 kusů týdně z podzimu docela nárůst, poptávka po Superbech a Yetim diktuje prostě tempo, takže Tvůj termín konec ledna je asi reálný, no a 4x4 i v referentských vozech bylo nad moje momentální možnosti, snad se mi pak čtyřkolka povede v prodlouženém nástupci Yetiho :)

to sobobo5: díky za tip, omrknu to

Jestli máš možnost takové informace o autě zjistit tak pak je to super :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale Ty máš slevu 17% :)

ale i + odpočet DPH,takže se dostanu na 586 táců a to je dobrá cena za takhle vybavené auto. Jinak bych do takhle bohaté výbavy už nešel. Musíš hledat cesty,když je najdeš,máš lepší auto. Škodovka zvýšila někde ceny pro rok 2011-např Bolero +3500, střecha je už na 29200, Champion jako základ + 3000,drtivá většina věcí zvláštní výbavy je stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, kde pořád berete ty informace o termínech výroby?

Já dneska zase volal prodejci a ten mi pořád není schopnej říct kdy auto bude, že ještěnemají přidělený termíny na příští rok :-(

Auto jsem objednával koncem října / začátek listopadu.

Jaký máte termíny dodání x termíny objednávky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, kde pořád berete ty informace o termínech výroby?

Já dneska zase volal prodejci a ten mi pořád není schopnej říct kdy auto bude, že ještěnemají přidělený termíny na příští rok :-(

Auto jsem objednával koncem října / začátek listopadu.

Jaký máte termíny dodání x termíny objednávky?

Já jsem objednával koncem listopadu a termín byl březen Teď říkal prodejce,že už je to na konec ledna +zač.února.Oni to v systému vidí,jak jsem pochopil. V Kvasinách se už nedělá Roomster,uvolněná kapacita se dala na Superby+Yeti,dělají i směny navíc. Možná i záleží trochu na verzi,nevím,ale proč by si asi můj prodejce vymýšlel,kdyby to nebyla pravda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mi v prodejně Barum nabídli na Yetiho pneu od tří výrobců. Ani jedno jméno neznám a tak mé další kroky vedli do nedaleké prodejny Nokian. Prodejce začal tím, že od 1.12 je nová cena a další zdražení je už jisté od 1.1.2011. Byla to nejspíše jeho reakce na papír, co jsem vytáhl z kapsy a kde byly ceny opsané z internetu. Pak se optal na jaké auto chci pneu. Jak uslyšel Yeti předokolka, smutně se na mě podíval a řekl: máte dvě možnosti, 205/55R16, ale to auto pak nevypadá nejlépe a nebo 215/60R16, ale pak nemůžete použít řetězy. Můj zájem o 205/60R16 nedoporučil z důvodu ( a tu mě hodně překvapil ), že auto není na tento rozměr testováno a že s ním může mít problém stabilizační systém????? Půl hodinky před tím jsem byl u svého škoda prodejce a ten mi potvrdil, že dotazy na pneu pro Yetiho jsou časté a pneu 205/60R16 doporučil jako kompromis.

Od prodejce Nokian mám tuto nabídku : 205/55R16 94H ---- 2298Kč

205/60R16 92H ---- 2298Kč

205/60R16 96H ---- 2368Kč

215/60R16 99H ---- 2542Kč

Ceny jsou s DPH, u pneu 215/60 je prý nosnost jen "99", o jiném průměru jak R16 neuvažuji.

Chtěl jsem si pneu nadělit pod stromeček a najednou nevím jaké.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi dnes škodovka odpověděla na možnost použití pneu 205/60R16 takto:

Zasíláme Vám seznam povolených rozměrů pro model Yeti s motorem 1.4/90 kW

TSI, jiné rozměry homologované nejsou.

Možnost užití sněhových řetězů

205/55 R16 91 T 6J x 16 ET50 ANO

205/55 R16 91 T 7J x 16 ET45 ANO

215/60 R16 95 H/T 7J x 16 ET45 NE

205/50 R17 93 T 6J x 17 ET45 ANO

225/50 R17 94 W/T 7J x 17 ET45 NE

Tohle vše si mohu přečíst v návodu na obsluhu, ale vlastně co jsem mohl čekat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před chvilkou jsem dočetl příspěvky ve vláknu 1.4TSI. Docela mě tam pobavil člen středočeského commanda. Asi bych mu doporučil černé BMW X6 50i. Jen nějak vnitřně tuším, že potkat na silnici a vlastně ani nikde jinde, bych ho nechtěl.

Musel jsem se smát, jak jedním dechem posílá motor 1.2 do dětského oddělení a druhým se ptá na 1.4! Nebo se opravdu domnívá, že 13 kW nárůstu výkonu udělá z dítěte Goliáše a Yeti 1.4TSI tak bude důstojným autem člena commanda!

Dále jen pro ty, jenž to ještě neví, já tu dlouho řešil 1.2 -1.4 a vybral 1.4 a určitě to nebylo proto, abych sousedce ukázal, že mám na víc než na 1.2 Active.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád tě ujistíím, že BMW kupovat nehodlám a Yetiho také ne. A už vůbec ne v motorizaci 1,2 TSI. Čistě z praktického hlediska mě ale zajímá rozdíl v jízdních vlastnostech mezi 1,8 a 1,4 TSI. Proto se ptám, kdo vlastní motorizaci 1,4 TSI, zda by mohl popsat jak to jede s porovnáním k 1,8 118KW TSI či 2,0 TDI 103KW, příp. zda je to pocitově srovnatelné alespoň se slabou 1,9 TDI 77KW. Na vláknu o 1,4 TSI se řeší pouze zda nekoupit místo 1,4 náhodou 1,2. Jak jsem psal, škoda že nedělaj osmistovky, určitě by to byla nejprodávanější varianta s výbavou Active, připomínající výavu žigulika z roku 1985.

Rovněž nechápu, proč si lidi nekoupí raději lepší motor a vyšší výbavu v oktávce, která je mnohem praktičtější pro rodiny. Yeti byl původně konstruován jako čtyřkolka pro lidi, co bydlí v horách. Má vyšší odpor vzduchu a horší jízdní parametry než octavia. Navíc extra malej kufr. Posuvné sedačky to nezachrání. To, že začali dělat dvoukolky se směšným motorm je čistě taktický obchodní tah s úmyslem prodat co nejvíce vozidel Yeti i těm, co na ně nemají ve čtyřkolkách. To auto něco váží, to jsem už psal a cpát do yetiho 1,2 je úchylárna. Povíme si to za pár let hoši, až budete brečet, že je 1,2 na odpis. Ono turbo není všemocné , ale to málo kdo chápe.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to čtu s úsměvem.

Hlavně když se auta typu Q7,X5,Tuareg nebo Murano mého souseda s obsahy 3 a více litrů honí po městě-je klíčová věc,že jsou to 4kolky s hromadou kilowatů,to Ti nepřijde divné?Jsou to auta primárně konstruovaná pro pojíždění po městě?Servisní náklady paskvilu jménem Tuareg co vlastní můj šéf s echtovním premiovým desetiválcem v naftě je za 4 roky co ho vlastní lehce přes 260tisíc KČ.Má najeto 150tisíc km,podotýkám je to starší pán,co nejezdí jako hovado.

Troufám si říct,že tolik na servisu 1,2TSI stát nebude.

Jel jsi s tou 1,2kou- myslím osobně,ne zprostředkovaně,že víš že je k hovnu?Máš nějaké bližší informace o kazivosti těchto motorů po ujetí 100tisíc a více?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád tě ujistíím, že BMW kupovat nehodlám a Yetiho také ne. A už vůbec ne v motorizaci 1,2 TSI. Čistě z praktického hlediska mě ale zajímá rozdíl v jízdních vlastnostech mezi 1,8 a 1,4 TSI. Proto se ptám, kdo vlastní motorizaci 1,4 TSI, zda by mohl popsat jak to jede s porovnáním k 1,8 118KW TSI či 2,0 TDI 103KW, příp. zda je to pocitově srovnatelné alespoň se slabou 1,9 TDI 77KW. Na vláknu o 1,4 TSI se řeší pouze zda nekoupit místo 1,4 náhodou 1,2. Jak jsem psal, škoda že nedělaj osmistovky, určitě by to byla nejprodávanější varianta s výbavou Active, připomínající výavu žigulika z roku 1985.

Rovněž nechápu, proč si lidi nekoupí raději lepší motor a vyšší výbavu v oktávce, která je mnohem praktičtější pro rodiny. Yeti byl původně konstruován jako čtyřkolka pro lidi, co bydlí v horách. Má vyšší odpor vzduchu a horší jízdní parametry než octavia. Navíc extra malej kufr. Posuvné sedačky to nezachrání. To, že začali dělat dvoukolky se směšným motorm je čistě taktický obchodní tah s úmyslem prodat co nejvíce vozidel Yeti i těm, co na ně nemají ve čtyřkolkách. To auto něco váží, to jsem už psal a cpát do yetiho 1,2 je úchylárna. Povíme si to za pár let hoši, až budete brečet, že je 1,2 na odpis. Ono turbo není všemocné , ale to málo kdo chápe.

U Yetiho 1.2 a 1.4, které jsou výkonově relativně blízko, tam bych při výběru doporučil si obě motorizace vyzkoušet nejlépe v jeden den a na stejné trati, pak se rozhodnout co je mi bližší. Porovnávat 1.4 a 1.8? Předokolka proti 4x4, docela slušný výkonový rozdíl motoru… Pokud na to člověk má, tady není co řešit, vítěz je jednoznačný.

Octavie 1.6 benzín jsem měl už dvě a po další netoužím.

Pokud je Yeti bez rezervy, neviděl bych kufr zase tak malý.

A jízdní vlastnosti? S jedna čtyřkou octavii 1.6 mimo dálnici všude jinde pěkně proženu. To tvrdím po najetí asi 300km s půjčeným autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výbava je Ambition - verze Greenline + pár příplatkovejch drobností :) .

To auto bude hodně jezdit po dálnici a tak docela jsem koukal na spotřebu. Jestli to bude tak jak píšou, tak je tam úspora kolem litru na 100 ks oproti 2,0

Před RS kou jsem měl Octuli 1,6 MPI a taky se s tím jezdilo dobře. V práci jezdím hodně s Kangoo 1,5 dCi a tak to jde.

Zkrátka člověk stárne a zpomaluje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mi v prodejně Barum nabídli na Yetiho pneu od tří výrobců. Ani jedno jméno neznám a tak mé další kroky vedli do nedaleké prodejny Nokian. Prodejce začal tím, že od 1.12 je nová cena a další zdražení je už jisté od 1.1.2011. Byla to nejspíše jeho reakce na papír, co jsem vytáhl z kapsy a kde byly ceny opsané z internetu. Pak se optal na jaké auto chci pneu. Jak uslyšel Yeti předokolka, smutně se na mě podíval a řekl: máte dvě možnosti, 205/55R16, ale to auto pak nevypadá nejlépe a nebo 215/60R16, ale pak nemůžete použít řetězy. Můj zájem o 205/60R16 nedoporučil z důvodu ( a tu mě hodně překvapil ), že auto není na tento rozměr testováno a že s ním může mít problém stabilizační systém????? Půl hodinky před tím jsem byl u svého škoda prodejce a ten mi potvrdil, že dotazy na pneu pro Yetiho jsou časté a pneu 205/60R16 doporučil jako kompromis.

Od prodejce Nokian mám tuto nabídku : 205/55R16 94H ---- 2298Kč

205/60R16 92H ---- 2298Kč

205/60R16 96H ---- 2368Kč

215/60R16 99H ---- 2542Kč

Ceny jsou s DPH, u pneu 215/60 je prý nosnost jen "99", o jiném průměru jak R16 neuvažuji.

Chtěl jsem si pneu nadělit pod stromeček a najednou nevím jaké.

Artigas,nevěř jim,když říkají,že na 215/60/16 nejdou řetězy. Ví kulový. Tyhle tam jdou-jsou udělány tak,že vůbec nezasahují na vnitřní část kola. Na internetu je video montáže. Pravda,stojí skoro 6000 Kč,to se nedá nic dělat- řešit to jde - Řešení = Thule K-Summit K34 Já osobně bych řetězy proti těmhle kolům nestavěl. Od roku 1978,co jezdím,jsem řetězy ještě nepoužil.Kdo bydlí na horách a má na to peníze,tak to je brnkačka. Na zimu budu mít jednoznačně 215/60/16 a nikdy jinak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...