Chrudimák Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 No vida, vyhřívané sedačky by jsme měli .... na co Tě ukecáme dál?? :'> Už na nic, ceníková cena 848 300 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Yeti 4x2 se bude chovat na tomhle zasněženém terénu stejně,jako ostatní dvoukolky,má snad jen výhodu vyšší světlosti a že je hodně obratný při řízení. Kupuješ asi referentský auto, to je rozhodně dobrý nápad,nájezd 10-25 tis. km nic není. Já mám u Oktávky 300 000 a jezdí bez problémů dál,tak proč by měl být problém nájezd 20ti tisíc.....Ušetřil jsi kupu peněz,ale 4x4 by se dala za dobré peníze sehnat taky. Já byl dneska doobjednat vyhřívané sedačky. Auto mělo přijít v březnu a teď už mi hlásí,že koncem ledna-začátekm února.Silně zrychlili výrobu Ano máš samosebou pravdu, je to Škodovácká ojetina a nájezd 14tkm rozhodně neřeším, trochu jsem si to auto navíc proklepl (to raca01) a jezdila s tím jedna dáma (asisitentka vedoucího) a to veskrze pouze ona sama okres MB a občas po R10 do Prahy nebo Liberec, bourané nebylo jen běžné opotřebení no a s urychlením výroby máš taky pravdu, ve 49.týdnu hoši v Kvasinách díky mimořádným směnám vyrobili bezmála 1300 Yetíků a to je proti cca 600 kusů týdně z podzimu docela nárůst, poptávka po Superbech a Yetim diktuje prostě tempo, takže Tvůj termín konec ledna je asi reálný, no a 4x4 i v referentských vozech bylo nad moje momentální možnosti, snad se mi pak čtyřkolka povede v prodlouženém nástupci Yetiho to sobobo5: díky za tip, omrknu to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Ano máš samosebou pravdu, je to Škodovácká ojetina a nájezd 14tkm rozhodně neřeším, trochu jsem si to auto navíc proklepl (to raca01) a jezdila s tím jedna dáma (asisitentka vedoucího) a to veskrze pouze ona sama okres MB a občas po R10 do Prahy nebo Liberec, bourané nebylo jen běžné opotřebení no a s urychlením výroby máš taky pravdu, ve 49.týdnu hoši v Kvasinách díky mimořádným směnám vyrobili bezmála 1300 Yetíků a to je proti cca 600 kusů týdně z podzimu docela nárůst, poptávka po Superbech a Yetim diktuje prostě tempo, takže Tvůj termín konec ledna je asi reálný, no a 4x4 i v referentských vozech bylo nad moje momentální možnosti, snad se mi pak čtyřkolka povede v prodlouženém nástupci Yetiho to sobobo5: díky za tip, omrknu to Jestli máš možnost takové informace o autě zjistit tak pak je to super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Už na nic, ceníková cena 848 300 No jo, ale Ty máš slevu 17% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 No jo, ale Ty máš slevu 17% ale i + odpočet DPH,takže se dostanu na 586 táců a to je dobrá cena za takhle vybavené auto. Jinak bych do takhle bohaté výbavy už nešel. Musíš hledat cesty,když je najdeš,máš lepší auto. Škodovka zvýšila někde ceny pro rok 2011-např Bolero +3500, střecha je už na 29200, Champion jako základ + 3000,drtivá většina věcí zvláštní výbavy je stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robilad Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Jsem zvědavý jak dlouho ty referenský vozy vydrží, kluci těm turbomotorům dávaj pěknou sodu :-) Ale ono kdo by to nezkoušel, když je to služebák, že ... I když vím jak s tím 90 % škodováků jezdí, taky nejspíš půjdu do referenského vozu, kvůli ceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
týráček Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Pánové, kde pořád berete ty informace o termínech výroby? Já dneska zase volal prodejci a ten mi pořád není schopnej říct kdy auto bude, že ještěnemají přidělený termíny na příští rok :-( Auto jsem objednával koncem října / začátek listopadu. Jaký máte termíny dodání x termíny objednávky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 7. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2010 Pánové, kde pořád berete ty informace o termínech výroby? Já dneska zase volal prodejci a ten mi pořád není schopnej říct kdy auto bude, že ještěnemají přidělený termíny na příští rok :-( Auto jsem objednával koncem října / začátek listopadu. Jaký máte termíny dodání x termíny objednávky? Já jsem objednával koncem listopadu a termín byl březen Teď říkal prodejce,že už je to na konec ledna +zač.února.Oni to v systému vidí,jak jsem pochopil. V Kvasinách se už nedělá Roomster,uvolněná kapacita se dala na Superby+Yeti,dělají i směny navíc. Možná i záleží trochu na verzi,nevím,ale proč by si asi můj prodejce vymýšlel,kdyby to nebyla pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 8. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 Dnes mi v prodejně Barum nabídli na Yetiho pneu od tří výrobců. Ani jedno jméno neznám a tak mé další kroky vedli do nedaleké prodejny Nokian. Prodejce začal tím, že od 1.12 je nová cena a další zdražení je už jisté od 1.1.2011. Byla to nejspíše jeho reakce na papír, co jsem vytáhl z kapsy a kde byly ceny opsané z internetu. Pak se optal na jaké auto chci pneu. Jak uslyšel Yeti předokolka, smutně se na mě podíval a řekl: máte dvě možnosti, 205/55R16, ale to auto pak nevypadá nejlépe a nebo 215/60R16, ale pak nemůžete použít řetězy. Můj zájem o 205/60R16 nedoporučil z důvodu ( a tu mě hodně překvapil ), že auto není na tento rozměr testováno a že s ním může mít problém stabilizační systém????? Půl hodinky před tím jsem byl u svého škoda prodejce a ten mi potvrdil, že dotazy na pneu pro Yetiho jsou časté a pneu 205/60R16 doporučil jako kompromis. Od prodejce Nokian mám tuto nabídku : 205/55R16 94H ---- 2298Kč 205/60R16 92H ---- 2298Kč 205/60R16 96H ---- 2368Kč 215/60R16 99H ---- 2542Kč Ceny jsou s DPH, u pneu 215/60 je prý nosnost jen "99", o jiném průměru jak R16 neuvažuji. Chtěl jsem si pneu nadělit pod stromeček a najednou nevím jaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 10. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 Tak mi dnes škodovka odpověděla na možnost použití pneu 205/60R16 takto: Zasíláme Vám seznam povolených rozměrů pro model Yeti s motorem 1.4/90 kW TSI, jiné rozměry homologované nejsou. Možnost užití sněhových řetězů 205/55 R16 91 T 6J x 16 ET50 ANO 205/55 R16 91 T 7J x 16 ET45 ANO 215/60 R16 95 H/T 7J x 16 ET45 NE 205/50 R17 93 T 6J x 17 ET45 ANO 225/50 R17 94 W/T 7J x 17 ET45 NE Tohle vše si mohu přečíst v návodu na obsluhu, ale vlastně co jsem mohl čekat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Skor by som chcel od tych volov pocut, ci mi mozu zapisat do TP 215/60 R16 aj na zimu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 (editace) A proc bys je nemohl pouzit? V TP ten rozmer je a jestli tam das letni nebo zimni je snad jedno ne? Editováno: 11. Prosinec 2010, autor: mylys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 (editace) Tohle vypadá lákavě-dávám to sem jen proto,jestli někdo shání něco podobného- Můj odkaz Hezká cena,uvidíme,kam to vyleze. Editováno: 14. Prosinec 2010, autor: hopa26 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
týráček Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Huráááá, tak už mám konečně termín do výroby - 5. týden 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Aký motor chceš? Ak presedláš na 1.2ku z RSky, to bude ťažké si vyknúť Stavím sa, že keby si niekde v snehu havaroval s takými kolesami, tak by poisťovák povedal, že nemáš správne kolesá a nevyplatia ti poistku. Ja budem trvať na tom, nech mi to tam predajca dá zapísať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 18. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Před chvilkou jsem dočetl příspěvky ve vláknu 1.4TSI. Docela mě tam pobavil člen středočeského commanda. Asi bych mu doporučil černé BMW X6 50i. Jen nějak vnitřně tuším, že potkat na silnici a vlastně ani nikde jinde, bych ho nechtěl. Musel jsem se smát, jak jedním dechem posílá motor 1.2 do dětského oddělení a druhým se ptá na 1.4! Nebo se opravdu domnívá, že 13 kW nárůstu výkonu udělá z dítěte Goliáše a Yeti 1.4TSI tak bude důstojným autem člena commanda! Dále jen pro ty, jenž to ještě neví, já tu dlouho řešil 1.2 -1.4 a vybral 1.4 a určitě to nebylo proto, abych sousedce ukázal, že mám na víc než na 1.2 Active. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 (editace) Rád tě ujistíím, že BMW kupovat nehodlám a Yetiho také ne. A už vůbec ne v motorizaci 1,2 TSI. Čistě z praktického hlediska mě ale zajímá rozdíl v jízdních vlastnostech mezi 1,8 a 1,4 TSI. Proto se ptám, kdo vlastní motorizaci 1,4 TSI, zda by mohl popsat jak to jede s porovnáním k 1,8 118KW TSI či 2,0 TDI 103KW, příp. zda je to pocitově srovnatelné alespoň se slabou 1,9 TDI 77KW. Na vláknu o 1,4 TSI se řeší pouze zda nekoupit místo 1,4 náhodou 1,2. Jak jsem psal, škoda že nedělaj osmistovky, určitě by to byla nejprodávanější varianta s výbavou Active, připomínající výavu žigulika z roku 1985. Rovněž nechápu, proč si lidi nekoupí raději lepší motor a vyšší výbavu v oktávce, která je mnohem praktičtější pro rodiny. Yeti byl původně konstruován jako čtyřkolka pro lidi, co bydlí v horách. Má vyšší odpor vzduchu a horší jízdní parametry než octavia. Navíc extra malej kufr. Posuvné sedačky to nezachrání. To, že začali dělat dvoukolky se směšným motorm je čistě taktický obchodní tah s úmyslem prodat co nejvíce vozidel Yeti i těm, co na ně nemají ve čtyřkolkách. To auto něco váží, to jsem už psal a cpát do yetiho 1,2 je úchylárna. Povíme si to za pár let hoši, až budete brečet, že je 1,2 na odpis. Ono turbo není všemocné , ale to málo kdo chápe. Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: Clint 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dexon Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 to ty kecy budete dávat dokola do všech vláken, chlapci, že vás to pořád baví...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Já to čtu s úsměvem. Hlavně když se auta typu Q7,X5,Tuareg nebo Murano mého souseda s obsahy 3 a více litrů honí po městě-je klíčová věc,že jsou to 4kolky s hromadou kilowatů,to Ti nepřijde divné?Jsou to auta primárně konstruovaná pro pojíždění po městě?Servisní náklady paskvilu jménem Tuareg co vlastní můj šéf s echtovním premiovým desetiválcem v naftě je za 4 roky co ho vlastní lehce přes 260tisíc KČ.Má najeto 150tisíc km,podotýkám je to starší pán,co nejezdí jako hovado. Troufám si říct,že tolik na servisu 1,2TSI stát nebude. Jel jsi s tou 1,2kou- myslím osobně,ne zprostředkovaně,že víš že je k hovnu?Máš nějaké bližší informace o kazivosti těchto motorů po ujetí 100tisíc a více? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 18. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 Rád tě ujistíím, že BMW kupovat nehodlám a Yetiho také ne. A už vůbec ne v motorizaci 1,2 TSI. Čistě z praktického hlediska mě ale zajímá rozdíl v jízdních vlastnostech mezi 1,8 a 1,4 TSI. Proto se ptám, kdo vlastní motorizaci 1,4 TSI, zda by mohl popsat jak to jede s porovnáním k 1,8 118KW TSI či 2,0 TDI 103KW, příp. zda je to pocitově srovnatelné alespoň se slabou 1,9 TDI 77KW. Na vláknu o 1,4 TSI se řeší pouze zda nekoupit místo 1,4 náhodou 1,2. Jak jsem psal, škoda že nedělaj osmistovky, určitě by to byla nejprodávanější varianta s výbavou Active, připomínající výavu žigulika z roku 1985. Rovněž nechápu, proč si lidi nekoupí raději lepší motor a vyšší výbavu v oktávce, která je mnohem praktičtější pro rodiny. Yeti byl původně konstruován jako čtyřkolka pro lidi, co bydlí v horách. Má vyšší odpor vzduchu a horší jízdní parametry než octavia. Navíc extra malej kufr. Posuvné sedačky to nezachrání. To, že začali dělat dvoukolky se směšným motorm je čistě taktický obchodní tah s úmyslem prodat co nejvíce vozidel Yeti i těm, co na ně nemají ve čtyřkolkách. To auto něco váží, to jsem už psal a cpát do yetiho 1,2 je úchylárna. Povíme si to za pár let hoši, až budete brečet, že je 1,2 na odpis. Ono turbo není všemocné , ale to málo kdo chápe. U Yetiho 1.2 a 1.4, které jsou výkonově relativně blízko, tam bych při výběru doporučil si obě motorizace vyzkoušet nejlépe v jeden den a na stejné trati, pak se rozhodnout co je mi bližší. Porovnávat 1.4 a 1.8? Předokolka proti 4x4, docela slušný výkonový rozdíl motoru… Pokud na to člověk má, tady není co řešit, vítěz je jednoznačný. Octavie 1.6 benzín jsem měl už dvě a po další netoužím. Pokud je Yeti bez rezervy, neviděl bych kufr zase tak malý. A jízdní vlastnosti? S jedna čtyřkou octavii 1.6 mimo dálnici všude jinde pěkně proženu. To tvrdím po najetí asi 300km s půjčeným autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
týráček Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Aký motor chceš? Ak presedláš na 1.2ku z RSky, to bude ťažké si vyknúť Mám objednáno 1.6 TDI RS-ka zůstává doma (bude s ní jezdit přítelka a já jí občas provětrám koníky ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Hmm budeš si musieť zvykať (ja by som byť tebou radšej šiel do toho, čo vlastne aj mám - 2,0TDi 81kW, určite je svižnejší ako 1,6ka) A čo výbava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
týráček Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Výbava je Ambition - verze Greenline + pár příplatkovejch drobností . To auto bude hodně jezdit po dálnici a tak docela jsem koukal na spotřebu. Jestli to bude tak jak píšou, tak je tam úspora kolem litru na 100 ks oproti 2,0 Před RS kou jsem měl Octuli 1,6 MPI a taky se s tím jezdilo dobře. V práci jezdím hodně s Kangoo 1,5 dCi a tak to jde. Zkrátka člověk stárne a zpomaluje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Dnes mi v prodejně Barum nabídli na Yetiho pneu od tří výrobců. Ani jedno jméno neznám a tak mé další kroky vedli do nedaleké prodejny Nokian. Prodejce začal tím, že od 1.12 je nová cena a další zdražení je už jisté od 1.1.2011. Byla to nejspíše jeho reakce na papír, co jsem vytáhl z kapsy a kde byly ceny opsané z internetu. Pak se optal na jaké auto chci pneu. Jak uslyšel Yeti předokolka, smutně se na mě podíval a řekl: máte dvě možnosti, 205/55R16, ale to auto pak nevypadá nejlépe a nebo 215/60R16, ale pak nemůžete použít řetězy. Můj zájem o 205/60R16 nedoporučil z důvodu ( a tu mě hodně překvapil ), že auto není na tento rozměr testováno a že s ním může mít problém stabilizační systém????? Půl hodinky před tím jsem byl u svého škoda prodejce a ten mi potvrdil, že dotazy na pneu pro Yetiho jsou časté a pneu 205/60R16 doporučil jako kompromis. Od prodejce Nokian mám tuto nabídku : 205/55R16 94H ---- 2298Kč 205/60R16 92H ---- 2298Kč 205/60R16 96H ---- 2368Kč 215/60R16 99H ---- 2542Kč Ceny jsou s DPH, u pneu 215/60 je prý nosnost jen "99", o jiném průměru jak R16 neuvažuji. Chtěl jsem si pneu nadělit pod stromeček a najednou nevím jaké. Artigas,nevěř jim,když říkají,že na 215/60/16 nejdou řetězy. Ví kulový. Tyhle tam jdou-jsou udělány tak,že vůbec nezasahují na vnitřní část kola. Na internetu je video montáže. Pravda,stojí skoro 6000 Kč,to se nedá nic dělat- řešit to jde - Řešení = Thule K-Summit K34 Já osobně bych řetězy proti těmhle kolům nestavěl. Od roku 1978,co jezdím,jsem řetězy ještě nepoužil.Kdo bydlí na horách a má na to peníze,tak to je brnkačka. Na zimu budu mít jednoznačně 215/60/16 a nikdy jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 20. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Právě mi přišel dopis s přáním hezkých svátků apod. Na konci dopisu byla větička že můj Yeti jde do výroby druhý týden v lednu, tak, jak jsem si přál. Tak týden než dorazí na autosalón… no koncem ledna mi už bude říkat: pane, pojďte se hrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.