Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

já teda ocenil 4x4 jak ve městě, tak na chalupě... stačí, když je velká sněhová nadílka, kdy za hoďku napadne 5 cm... než silničáři uklidí silnice, tak mají všichni kromě 4x4 problémy! ;) a vo tom to je! :)

Blacky, z Ústí víš sám, třeba směr Severní Terasa od rondelu... co tam bylo předloni zaseklejch aut, který nemohli vyjet... hh... a to stačilo 5 cm... jo namítneš, že se to dá vyjet i s 4x2, to sice ano, ale nesmí tam před tebou nikdo jinej bejt! ;) já narozdíl od tebe se v tom kopci zase rozjeedu, když už teda budu muset zastavit! ;)

Vloženo

Kdyz si spocitam 1.8 v Experience s nejakou 10% slevou tak to vychazi pro me DPHckare nejakych 480, plus bych sel do toho jeste se xenonama a kozenejma sedackama tak jsem nekde na 550 bez dph, no je to ranec za tak maly auto, at pocitam jak pocitam,

Vloženo (editace)

Vorlajz:

jj jasny ja to chapu. Kdo uzna at si to koupi.

BTW: mas pravdu to je misto, kde by se to hodilo asi tak 4x do roka. To mi neprijde jako vyuzity. kol5

Editováno: , autor: Blacky
Vloženo
já teda ocenil 4x4 jak ve městě, tak na chalupě... stačí, když je velká sněhová nadílka, kdy za hoďku napadne 5 cm... než silničáři uklidí silnice, tak mají všichni kromě 4x4 problémy! ;) a vo tom to je! :)

Blacky, z Ústí víš sám, třeba směr Severní Terasa od rondelu... co tam bylo předloni zaseklejch aut, který nemohli vyjet... hh... a to stačilo 5 cm... jo namítneš, že se to dá vyjet i s 4x2, to sice ano, ale nesmí tam před tebou nikdo jinej bejt! ;) já narozdíl od tebe se v tom kopci zase rozjeedu, když už teda budu muset zastavit! ;)

Zase na 100 000 km spotrebujes priblizne o 1000 l paliva vic se 4x4 pokud, vemu ze 4x4 bere o litr vic nez 4x2, ted je otazkou jeslti se to komu vyplati

Vloženo

Podle mě je to docela chytrej tah. Tím, že tam dá škodovka možnost pohonu jenom jedné nápravy, tím se zvětšuje okruh

případných zájemců. Je tam mnohem větší variabilita výběru. Kdo bude chtít 4 kolku, tak si připlatí a je to.

Vloženo

No hele treba tady u nas na severu bylo snehu, jako kazdou zimu az moc, takze ctyrkolka se hodi. A jak rikas auto s tradici Nissan, Toyota apod ... naprosto zbytecny a cenou uplne nekde jinde. Je spousta lidi co nejezdi do terenu, jen se proste potrebuje bezpecne a v klidu dostat z bodu A do bodu B at je snih nebo neni a je jedno jestli Yeti nebo Octa 4x4 nebo scoutik.

Vloženo

Uplne souhlasim, ja kdybych mohl mit 4x4 tak ho mam taky, a to jezdim 90% ve meste... Staci trocha brecky na silnicich a 4x4 je daleko bezpecnejsi.. Bohuzel kombinace DSG+4x4 nejde, a DSG pro mne bylo preci jen dulezitejsi..

Vloženo (editace)

je to každého věc... faktem je, že až budeš jezdit 2 roky 4x4, tak už nebudeš chtít nic jiného! to mi věř! ;)

to bylo na Blackyho! ;)

Editováno: , autor: vorlajz
Vloženo

Ceny imho docela ocekavane, ne? Dole pribyla verze holota pro opticke snizeni ceny stejne jako je u R a nejvyssi vybava fakticky kopiruje vybavu Elegance u OII.

Takze to vypada, ze treba na hlavove airbagy v zakladni vybave u FII/R alespon u vyssich verzich asi nedojde, kdyz je nema ani Yeti.

Vloženo

Na geocaching ako stvorene, preto si ho aj kupim. Doteraz som jazdil na OII 4x4 a som spokojny. Yeti horsie nemoze byt. A aj cena je podla prepoctu na EUR hodne lepsia aj v najnadupanejsej verzii ako hocktory iny japonec, nemec, ci brit, nehovoriac o nahradnych dieloch a servise. Uz len pockat na slovensky cennik.

Vloženo

Nemusí jít ani o sníh, nemusí jíž o terén, stačí obyčejnej suchej asfalt a jakejkoliv předohrab se na každé druhé křižovatce hrabe, ASRko bliká jak splašený, kola hvízdají a rozjezd o ničem - prostě mnoho povyku pro nic. Už z toho principu příště jednoznačně beru 4x4. A nic vyloženě offroadovýho to nebude, to je taky pěkně na hovno, sice to má rám, sice to má naviják, ale jede to sotva kilem a člověk si v tom připadá jak uvnitř V3Sky.

Správný auto musí umět jezdit přes 200km/h a bejt při tom stabilní, musí bejt v rámci možností pohodlný a musí být co možná nejpraktičtější a nejvšestranější - to může nabídnout Haldex naprosto s přehledem. Když mu na křižovatce šlápnu, tak zatlačí zadek a auto letí jak raketa, když najedu na nějakej bordel, tak zatlačí a popere se s tím a když pojedu přes půl evropy dálniční rychlostí, tak se stáhne do ústraní a neomezuje mě v ničem...pro mě ideální varianta :palec2: :palec2: :palec2:

PS: K tomu, abych si odpověděl, jestli má 4x4 využití ve městě mi stačí, když porovnám výdrž předních a zadních pneumatik - zatímco přední měly po loňské sezóně 1,5mm vzorek, zadní ho měly ještě přes 5mm - a hned je jasný, že předohrab je prostě už z principu nevyvážená koncepce, která nikdy nemůže nabídnout tolik co zadokolka nebo čtyřhrab :p A jestil to sežere o litr navíc, tak to je v dnešní době naprosto irelevantní ;)

Vloženo
Nemusí jít ani o sníh, nemusí jíž o terén, stačí obyčejnej suchej asfalt a jakejkoliv předohrab se na každé druhé křižovatce hrabe, ASRko bliká jak splašený, kola hvízdají a rozjezd o ničem - prostě mnoho povyku pro nic. Už z toho principu příště jednoznačně beru 4x4. A nic vyloženě offroadovýho to nebude, to je taky pěkně na hovno, sice to má rám, sice to má naviják, ale jede to sotva kilem a člověk si v tom připadá jak uvnitř V3Sky.

Správný auto musí umět jezdit přes 200km/h a bejt při tom stabilní, musí bejt v rámci možností pohodlný a musí být co možná nejpraktičtější a nejvšestranější - to může nabídnout Haldex naprosto s přehledem. Když mu na křižovatce šlápnu, tak zatlačí zadek a auto letí jak raketa, když najedu na nějakej bordel, tak zatlačí a popere se s tím a když pojedu přes půl evropy dálniční rychlostí, tak se stáhne do ústraní a neomezuje mě v ničem...pro mě ideální varianta :palec2: :palec2: :palec2:

PS: K tomu, abych si odpověděl, jestli má 4x4 využití ve městě mi stačí, když porovnám výdrž předních a zadních pneumatik - zatímco přední měly po loňské sezóně 1,5mm vzorek, zadní ho měly ještě přes 5mm - a hned je jasný, že předohrab je prostě už z principu nevyvážená koncepce, která nikdy nemůže nabídnout tolik co zadokolka nebo čtyřhrab :p A jestil to sežere o litr navíc, tak to je v dnešní době naprosto irelevantní ;)

přední pneumatiky budou dostávat vždycky na prdel, ať je to 4x4 nebo 4x2. Ty jsou vždy víc namáhené (brzdění, zatáčení, rozjezd i bez hrabání atd.)

Vloženo

Já nevidím důvod,proč má auto jet přes 200,proč na křižovatce mít odpich jak raketa.podle mě totální nesmysl.

dnes platí pravidla a pokud si někdo chce hrát na závodníka tak ať jde na okruh.

Co se týče pneu tak měl jsem už 2 auta 4×4 a co se týče pneu tak nikdy neměly větší výdrž než dvoukolka.

Vloženo
Já nevidím důvod,proč má auto jet přes 200,proč na křižovatce mít odpich jak raketa.podle mě totální nesmysl.

Je to jasný...hlavní podíl bude mít zase 1.2ka v předohrabu :smich:

...ale to nevadí, hlavní je, že pro nás ostatní bude možnost Haldexová 1.8TSI, která po případné úpravě bude prďácká :kol-48:

Vloženo

no jak jsem psal, já mám zatím na 4x4 všechny 4 pneu sjetý stejně... navíc je fakt, že na křižovatce jsem ani jednou nehrabal! lol vono to jaksi nejde! muhaha...

jinak Cosby taky názor, ale s ním se teda neztotožňuju.... :feve:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...