Přejít na obsah

Yeti


Leftfield

Doporučené příspěvky

IMHO Yeti je zase taková záplata na díru na trhu - typická škodovka. Takže se nedá přímo porovnat ani vedle těch malejch zmetků jako Soul, SX4, Panda apod., ale ani vedle těch větších jako Tiguan, X3, Tucson, RAV4, Sportage... Je to tak něco mezi, ani malinký, ani velký si myslím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlíku, na tyhle auta se musíš jít podívat a cenu si dohodnout, dávají slevy, takže výsledek je úplně jinde než ceník, osobní zkušenost u Fordu byla taky taková, nakonec sleva 24%, na Yetiho tolik nedostaneš, takže se to dost rovná

Ver tomu ze u predrazenych 4x4 s lepsi vybavou se na 20% slevu dostanes.. myslim si ze SX4 je nejvetsi konkurent Yetiho obzvlast lepsi cenou..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máti by chtěl koupit nějakou 4x4 v této velikosti... co vás napadá za možné alternativy k Yetimu???

Asi najrozumnejšia voľba by bol Qashqai, 2.0 dCI 4x4, za 610t Kč máš v tom aute všetko, čo sa dá - vrátane kože, presklenej strechy, parkovacej kamery, navigácie, tempomatu, atď. chýbajú akurát xenóny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes řídil Yetíka.....Firma se kterou spolupracuju už dlouhá léta a která už od 1995 odebírá hromady škodovek dostala dnes od MB dva Yetíky na zkoušku....první je 4x4 1.8TSI(takové hnědá metla) a druhej 4x4 2.0TDI-CR 103kw (v černý barvě)......Já jel zkušebku cca 50km s tim 2.0TDi-CR...Bylo to vše mimo město po okreskách.....Jel jsem s tim od Benešova do Jesenice,tudíš abych s toho něco měl,tak jsem to vzal po staré Benešovské až do Jesenice a pak zpět....

První a už odemně zmiňované mínus je že se mi prostě nezamlouvá posezení,prostě i když dám sedadlo nejníž co jde,tak si prostě přijdu že sedim moc vysoko a že čumim na kapotu,což nesnášim...nejde o to že to auto je vyšší než klasickej osobák,ale jen prostě o ten posez..

Co musim dát jako veliké plus je nastavení podvozku....Velmi podařené :palec2: ...Něco na toto téma jsem četl min.týden v nějakém testu a s tim musim jen a jen souhlasit !!!! ...To že jsem jel velmi ostře přes celkem dost rozbitou starou Benešovskou,tak tlumení nerovností,děr apod.je perfektní,v tom je z daleka lepší než velmi tvrdá OII a i než moje A6 ve které bych tam jen drncal.Jizd.vlastnosti taktéž perfekt...Na takové vyšší auto bych čekal velké naklánění v zatáčkách,přetáčení,ustřelování apod.,ale ani jedna s těchto vlastností se nekonala..naopak!! i ve velmi ostrém tempu při projíždění serií zatáček si perfektně i díky 4x4 drží stopu,nenaklání se apod....Prostě cítil jsem se v něm velmi jistě!!!!..

Pak další plus...TDI-CR...CR je prostě CR a navíc v Yetim perfektně odhlučněn...Absolutně žádné vibrace,hluk v kabině,prostě tichoučko a to i při vytáčení motoru na hranici max.otáček....Myslim si že tato varianta Yeti 2.0TDI-CR 103kw bude nejoblíbenější....Výkonově naprosto dostačující....k tomu jsem neměl jedinou výhradu.Jen díky tomu že auto mělo najeto 430km a bylo to všechno zkušebka,tudíš tomu každej dává co to jde+ten nezajet.motor tam byla spotřeba 8,3L,ale tomu nepřikládám žádnou váhu...stačilo by pár km v běž.tempu a myslim že by to slezlo na 6L bez remtání.

Pak ještě jediné takové moje mínus....Chtělo by to ještě vychytat plasty!!!!...Prakticky nové auto a na nerovnostech se už jako od kufru a zad.sedadel sem tam ozývalo drnčení nějakého plastu,což mě jako puntičkáři vždy šíleně vadilo,ale zas na druhou stranu jsem nikdy nezažil auto u kterého by se zas něco takového neozývalo..to i u své pomalu 4x dražší A6 jsem řešil drnčení čalounění u LZ dveří,takže to taky neberu jako něco zavažnýho.

Takže závěr.....nebít toho dle mě blbého posezení a to nejen za volantem,ale i vzadu kde se opravdu sedí dosti prkeně,tak je Yetík velmi podařené auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blacky: asi jsem videl stejny auto jako ty. Nekdo ze skodovky s tim objizdi salony.

Kazdopadne je to prvni auto do ktereho kdyz jsem si sedl a dal sedacku uplne dozadu a uplne dolu, tak jsem skoro nedosahl na volant, musel jsem se prisunout bliz na pohodlnejsi posez za volantem. Konecne taky nekdo myslel na dlouhany. Vyhled ven lepsi nez u roomsteru a to hlavne smerem nahoru. Stredovej panel mi nevadil (netlacil do kolena). Celkove posez, prostor a vyhled pro ridice kralovskej.

Kufr byl s tou zminovanou rezervou, takze mi prisel hodne malej, ale kdyz tam nebude rezerva muze to vypadat jinak.

V listopadu doplatim lizacku na roomstera, tak bych ho moh vzit ;) ale musim brat ohled na kufr, dve detsky autosedacky zabiraj hrozne mista :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos3: ten vyšší posez je zase pro někoho příjemnej. Já má třeba v OI sedadlo vysoko a nebýt sníženýho stropu kvůli šíbru, tak bych si je dal ještě výš. Vysoký posez mám rád :) Ležet můžu ve formuli, nebo sporťáku.

A to že je vidět přední kapota je u mě obrovské plus :palec2: Většina nových aut je dělaná tak, že kapota není vůbec vidět. Pro manévrování je to dost blbé. Jasně člověk má odhad, ale když je to někde na chlup tak se pak dost blbě odhaduje kde mi končí pravý přední roh auta. U OI to ještě jde, ale SI je ještě lepší :) Naopak FI a zvlášť FII tam už je vidět leda prd a krom toho přední nárazník nepřesahuje světlomet... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych se rád projel v Yetim, když čtu tu chválu na jeho jízdní vlastnosti. Je pravda, že v FII není vidět přední kapota

vůbec. Ze začátku to byl nezvyk, protože ve favoritu jsem viděl přední kapotu pěkně, ale už jsem si na to zvyknul a zatím

s tím nemám problémy. Možná kdybych zvednul sedadlo do maxima, tak bych ten předek viděl, ale už by to bylo asi moc

a na semafory bych asi musel mít periskop, už takhle jsou špatně vidět. Škoda, že jsem se nedostal do Brna, abych si

mohl Yetiho pořádně prohlídnout.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že každej má rád něco jiného,ale právě proto by to sedadlo mělo být více variabilní...kdo rád sedí nahoře si ho napumpuje a kdo rád jako já sedí úplně dole,tak si to sundá dolu,ale tady i když jsem to dal co nejníž,tak jsem si připadal pořád jak vytřeštěnec !!!....Je fakt že mám asi nějakou zvláštní postavu(krátký hnáty a dlouhý tělo)protože kolega co jel z Yetíkem tohle co já nepociťoval,tomu to přišlo o.k....Já už měl tento pocit u pár aut před časem,ale prozatim škodovky a VW mi do ted posezením vyhovovala....Každopádně aspoň ty přední sedadla jsou pohodlná asi jako u všech posledních škodovek,ale ty zadní u Yetíka jsou fakt totál.bída....to řeklo už více lidí nezávisle na sobě.....prknená + krátký opěrák....já se svými 178cm jsem měl konec opěráku pod lopatkami a zbytek jsem doháněl opěrkou hlavy!!!...fakt to se jim vůbec nepovedlo...to je tak pohodlný pro malý děti,ale dospělej tam fakt vypadá jak vosa na bombóně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi najrozumnejšia voľba by bol Qashqai, 2.0 dCI 4x4, za 610t Kč máš v tom aute všetko, čo sa dá - vrátane kože, presklenej strechy, parkovacej kamery, navigácie, tempomatu, atď. chýbajú akurát xenóny.

o tomhle autě toho vím poměrně dost, když jsem vybíral nové a určitě ti ho nedoporučím, výbava a cena je celkem fajn, ale má dost podstatné mouchy, které su projevují po cca 30.000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...