vorlajz Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 .... aby to necvakalo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Zdravím všechny sorry že pořád otravuju ale moje OII mě pořád trápí. Už jsem to tu jednou psal: Když se mi motor zajřeje na provozní teplotu tak pří konstantní rychlosti a otačkách mezo 1700-2500. Auto jakoby pocukává. Už se mi někdo ozíval ze mu to dela take ale dal se neozval uz jsem byl na diagnostice ale tam je vse v poradku... Nevite nekdo, nebo nesetkali jste se s tim??? Moc diky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 bohu-dík (žel) nemohu sloužit. Skus to více popsat jak to jako pocukává? skáčou otáčky, rychlost, je kolísavý zvuk motoru nebo to je jen tvůj pocit z jízdy že to cuká? Zkoušel různé druhy benzínů? Svíčky máš měněné, kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Mam najeto 107000, a svicky si nejsem uplne jistej jestli byly meneny ale snad jo, tata to mel jako sluzebni auto a pravidelnej servis to ma No to pocukavani je citit pri jizde jak to auto zpomaluje a zrychluje a je to videt i na budikach jak kolisa rucicka otackomeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Krejdy prečítaj si príspevok od karlosa, píše tam o 1,6FSI môže to byť tvoj problém http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;#entry1034882 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Cau lidi nevite nekdo kde ma 1.6FSI vzduchovej filtr a po kolika km se ma menit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 no vzduchovej filtr je sand hned za sáním do auta ne??? jinak se tuším mění po 90 tis. km..., ale když ho vyměníš dřív, tak s tím nic nezkazíš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 po 90tis. neni to nejak moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Nene, 90 tis. km nebo 6 let, pokud nebylo těleso filtru otevřeno. Pokud ano, tak 9é tis. km nebo 4 roky. Takže bych nerozdělával... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Ok Mischicko a kde beres tyto info taky bych chtel neco kde by se to dalo vycist, abych vas tu nemusel otravovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 (editace) Tak Vás tady MPičkaři zdravím, už jsem majitelem 1.6 FSI - doufám, že nebudu z tohoto fóra exkomunikován do FSI :-( - První postřehy - na běžný ježdění celkem stačí - holt si prostě musím zvyknou, že když chci, aby to jelo tak se to prostě musí točit - holt to nemá 300Nm v 2000ot - zatím (cca. 2000km spotřeba kolem 6,6 - což jde - N98 by ONO Tank) - čím déle jsem teď nesedl do 1.8T tak tím se mi zdá, že jede lépe a lépe. No 1.8T jde definitivně z domu. :-( Editováno: 23. Březen 2009, autor: xkali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 No buď z chytré knížky nebo třeba tohle z formuláře pro servisní prohlídku - pokud nezapomenu, večer / zítra ho sem nahraju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 OK diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 (editace) Tak jsem vyměnil svíčky a vzduchovej filtr... Tak jsem zvědav jestli to bude porád cukat... Editováno: 24. Březen 2009, autor: Krejdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 OK diky Jak slíbili, tak udělali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 xkali: gratuluji, dej pak nějaké své postřehy až s autem něco najedeš :-) jinak vzduchpvý filtr je zabudovaný přimo v tom plastovém krytu motoru - je součástí toho plastu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Zdravím, chci se jen poptat - má někdo zkušenosti zda lze do O2 1,6 FSI dát převodovku z Golfa 1.6 FSI ??? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 ty chceš šestikvalt co???? já jsem laik, ale věřil bych tomu, že to půjde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Jo pujde to, dokonce jsem takove FSI v OII viděl, měl ju z Golfa V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Zdravím, motor je docela OK - žádná stíhačka to není, ale spotřebu "dlouhodobou" po 1800 km - mám 6,5 dle PP, dle výpočtu l / km 6,3 - leju tam N98. Docela solidně překvapilo - čekal jsem tak o litřík víc, ale je fakt, že jezdím v rámci limitů. Zvykám si na "mírný" zátah 155 Nm / 85kW - lokomotiva alá TDI s 310Nm/100kW to není. Závady - zatím jsem po 400 km vyměnil zapalovací modul na prvním válci (po cestě z bazaru - Uh. Hradiště) - v průhonicích na mě začla blikat kontrolka motoru, motor jel na 3 válce, a pekelně zasmrděl (spálenej modul) - díky Garnymu (zachránil mě večer v Praze) - v 19:40 sehnal nový modul a ve 20:30 jsem spokojeně odjížděl směr západ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofree Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 xkali: co říkáš na zvukový projev? Oproti naftě je to něco jinýho, i když na benzín je takovej hrubší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 zvuk je hrubsi, ale rekl bych ze zni lepe jak MPIcko ne? Hlavne to ma hodne dobry zvuk z vnejsku od vyfuku, clovek by to tipoval minimalne podle zvuku na dvoulitr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofree Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 MPicko je takový... no sice je tišší, ale zvukově mi nic neříká Si to FSIcko budu muset poslechnout z venku, nějak to znám jen zevnitř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Pravda taky ho vlastně znám jen zevnitř. Jinak když jsem to dovezl domů tak jsem zastavil a myslel jsem, že mi neběží motor - běžel - jen prostě nebyl slyšet. Proti ropě krásně tichý, ale mě zas traktor zvuk nikdy nevadil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Kolega a soused mají 1.6 FSIčka taky, tak proto vím jak zní z venku, jinak svoje FSI jsem asi ještě taky neslyšel z venku Jinak mě teď napadlo, že jak málo OII je s 1.6 FSI, tak zrovna u mě, respektive v mém okolí jich znám hned 5 co mají náš motor. S trochou nadsázky jich u nás ve městě potkávám víc s FSI než s TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.