Přejít na obsah

1.6 FSI (85 kW)


roman5a9

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny sorry že pořád otravuju ale moje OII mě pořád trápí. Už jsem to tu jednou psal: Když se mi motor zajřeje na provozní teplotu tak pří konstantní rychlosti a otačkách mezo 1700-2500. Auto jakoby pocukává. Už se mi někdo ozíval ze mu to dela take ale dal se neozval uz jsem byl na diagnostice ale tam je vse v poradku... Nevite nekdo, nebo nesetkali jste se s tim??? Moc diky za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohu-dík (žel) nemohu sloužit. Skus to více popsat jak to jako pocukává? skáčou otáčky, rychlost, je kolísavý zvuk motoru nebo to je jen tvůj pocit z jízdy že to cuká? Zkoušel různé druhy benzínů? Svíčky máš měněné, kolik máš najeto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam najeto 107000, a svicky si nejsem uplne jistej jestli byly meneny ale snad jo, tata to mel jako sluzebni auto a pravidelnej servis to ma

No to pocukavani je citit pri jizde jak to auto zpomaluje a zrychluje a je to videt i na budikach jak kolisa rucicka otackomeru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak Vás tady MPičkaři zdravím, už jsem majitelem 1.6 FSI - doufám, že nebudu z tohoto fóra exkomunikován do FSI :-( - První postřehy - na běžný ježdění celkem stačí - holt si prostě musím zvyknou, že když chci, aby to jelo tak se to prostě musí točit - holt to nemá 300Nm v 2000ot - zatím (cca. 2000km spotřeba kolem 6,6 - což jde - N98 by ONO Tank) - čím déle jsem teď nesedl do 1.8T tak tím se mi zdá, že jede lépe a lépe. No 1.8T jde definitivně z domu. :-(

Editováno: , autor: xkali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

motor je docela OK - žádná stíhačka to není, ale spotřebu "dlouhodobou" po 1800 km - mám 6,5 dle PP, dle výpočtu l / km 6,3 - leju tam N98. Docela solidně překvapilo - čekal jsem tak o litřík víc, ale je fakt, že jezdím v rámci limitů. Zvykám si na "mírný" zátah 155 Nm / 85kW - lokomotiva alá TDI s 310Nm/100kW to není. Závady - zatím jsem po 400 km vyměnil zapalovací modul na prvním válci (po cestě z bazaru - Uh. Hradiště) - v průhonicích na mě začla blikat kontrolka motoru, motor jel na 3 válce, a pekelně zasmrděl (spálenej modul) - díky Garnymu (zachránil mě večer v Praze) - v 19:40 sehnal nový modul a ve 20:30 jsem spokojeně odjížděl směr západ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega a soused mají 1.6 FSIčka taky, tak proto vím jak zní z venku, jinak svoje FSI jsem asi ještě taky neslyšel z venku :) Jinak mě teď napadlo, že jak málo OII je s 1.6 FSI, tak zrovna u mě, respektive v mém okolí jich znám hned 5 co mají náš motor. S trochou nadsázky jich u nás ve městě potkávám víc s FSI než s TDI :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...