Publikováno Červen 8, 200619 r hosi nekamenujte ma.......ked zosliapnem pedal tak mi brzdi len predok, alebo aj zadok ? Rucna len zadok nie ?
Červen 8, 200619 r No já nevím jestli je to přesně, ale pokud opravdu jen zlehka přibrzďuješ, tak nejdřív působí jen první okruh, což je u fabky pravé přední kolo a levé zadní kolo ( což u mě odpovídá podstatně většímu opotřebení pravých předních brzdových destiček-rozdíl skoro 2-2,5mm oproti levé straně ) a teprve potom se přidává druhý okruh. Toto ovšem platí jen u opravdu lehkého přibrzďování.
Červen 9, 200619 r hmm toto som nevedel, som si myslel ze stale rovnako brzdia vsetky styri kolesa resp brzdy a len regulator tlaku rozdeluje brzdnu silu medzi jednotlive napravy resp ABS medzi jednotilive kolesa
Červen 9, 200619 r Obecně platí, že cca 70% brzdí přední brzdy a 30% zadní brzdy. Jinak já mám destičky sjeté rovnoměrně. Na zadních bubnových jsme měl na náběžné pakně 2mm tak jsem je vyměnil. Tom
Červen 9, 200619 r No já nevím jestli je to přesně, ale pokud opravdu jen zlehka přibrzďuješ, tak nejdřív působí jen první okruh, což je u fabky pravé přední kolo a levé zadní kolo ( což u mě odpovídá podstatně většímu opotřebení pravých předních brzdových destiček-rozdíl skoro 2-2,5mm oproti levé straně ) a teprve potom se přidává druhý okruh. Toto ovšem platí jen u opravdu lehkého přibrzďování. Ja osobne to tiez pocujem prvy krat. Navyse nechcem vidiet co to urobi s autom pokial by to tak fungovalo aj pri vyssich brzdnych silach. Ak tvrdis, ze ten prvy okruh sa aktivuje len pri naozaj jemnom pribrzdovani, tak ten rozdiel v opotrebeni dosticiek podla mna nemoze byt az taky velky.
Červen 9, 200619 r chtěl bych se přidat, máte někdo zkušenosti s tím zda-li je znát když koupíte lepší destičky, že auto lépe brzdí? Má pocit, že moje fabka 1,4 50kw combi nebrzdí nějak obzvlášť perfektně.
Červen 9, 200619 r Úplně by stačilo zmenšit vůli brzdových čelistí, která je samostavem udržovaná příliš velká a divil by ses jak se zvýší citlivost brzd na pedálu, tím zmenšením vůle se zmenší i mrtvý chod pedálu a tím se pak nemusí tak moc stlačovat silná pružina s progresívním účinkem (navinutá do kuželu) co je v podtlakovém posilovači brzd. Zkus si přitáhnout o pár zoubků ruční brzdu, tak aby ještě nebrzdila a pak zkus párkrát zabrzdit u poznáš ten rozdíl.
Červen 9, 200619 r Tak ako to je s brzdamy...predok 70% a 30% zadok ? Jo, pochopil jsi to úúplně přesně..
Červen 9, 200619 r Řekl bych ale že Fabie brzděj pěkně. Já co se týče brzd kupuju výhradně ATE nebo Ferodo, když chce zákazník něco levnějšího tak Rixenberg nebo Starline. Tom
Červen 10, 200619 r hosi nekamenujte ma.......ked zosliapnem pedal tak mi brzdi len predok, alebo aj zadok ? Rucna len zadok nie ? 1) brzdí Ti předek i zadek, 70% předek 30% zadek 2) brzdy jsou 2-okruhové, okruhy jsou do kříže, tedy 1.okruh PP+LZ kolo, 2.okruh LP+PZ kolo, to kdyby třeba hadička od jednoho okruhu zařvala, tak abys nebyl úplně v hajzlu... 3) ručka brzdí jen zadní kola
Červen 11, 200619 r M8m ještě dotaz k brzdám na zadku je to normální když brzdím normálně žádné prudké, že se mě zahřívá víc zadní P starna víc než Levá..ale ruku na budnech normálně udržím..i když ujedu třeba 20km...... nebo se nemají vůbec zahřívat mají bít studené.........
Červen 11, 200619 r I bubny se samozřejmě zahřívaj. Chceš- li mít jistotu, vyheveru zadní kolo a s nezataženou ručkou s ním zatoč, musí se točit volně. To samé udělej i na druhé straně. Tom
Červen 11, 200619 r Jasně zadní kola se otáčejí lechce ,ale je jen trochu slišet drhnutí teda málo...
Červen 13, 200619 r Řekl bych ale že Fabie brzděj pěkně.Já co se týče brzd kupuju výhradně ATE nebo Ferodo, když chce zákazník něco levnějšího tak Rixenberg nebo Starline. Tom Z vyssich rychlosti teda zadna slava aspon u me to neni nic moc ..rekl bych ze ten tezky motor ve predu si vybira svou dan ...mimoto jsem nevim jak dvakrat za sebou zvlnil kotouce (origo skoda) interval zhruba 25 tis km....a ted tam jsou zase ty same a prozatim ok....behem toho jsem nahodil sirsi gumy sice jen 195 ale chovani pri brzdeni se trosku znormalizovalo..
Červen 13, 200619 r No kolegovi na Octě TDi se originál škoda zvlnili po 5000km... Já mám ale benzína, tvůj TDi je samo těžší, ale stejnak bych ho chtěl Tom
Únor 23, 201015 r Čau, dneska od rana v pravem zadnim bubnu je slyšet nějaký drhnutí (něco jako sjete pakny ale není to železo na železo) chtěl jsem se dnes na ty pakny podivat ale samozřejmě nemám ten vycehran co drží buben tak jsem kola dal zpet a zkusil protočit - pravé zadní se otočí ca o 5-8 otáček, ale levé zadní stejnou silou ca 20-30 otáček to mi nepřijde moc normální. Minulý týden jsem dotahoval ručku (myslim si ze kola nepřibrzduji to bych snad poznal) - (pod středovým tunelem) mužeto mít vliv? co si otom myslíte? Díky moc za jakoukoliv radu,snad nejsou sjete pakny na pravem zadnim Fabia 1.2 47kw 7/2005 - ABS Díky za pomoc Upraveno Únor 23, 201015 r od kisik20
Únor 24, 201015 r Tak předpokladam že to byla sul protoze uz nic slyset neni pri brzdeni.Ale co takola a jejich otačeni? Díky
Únor 24, 201015 r No nejpravdepodobneji ti zustava viset rucni brzda...rozdelat, vycistit a opatrne promazat WDckem, kdyz nezabere, tak vymenit. Zadny extra klic nepotrebujes, ten je na lozisko - buben drzi jenom jednim sroubkem. Nezapomen vymacknout samostav a pak kladivem klepej na buben az ho sundas. Na to mnic neni;) Upraveno Únor 24, 201015 r od headquest
Únor 24, 201015 r Tou dirkou po vysroubovani sroubu co drzi buben, sroubovakem ten samostav pozvedni nahoru.
Březen 14, 201015 r Dotáz, měnil jsem zadní bubny, pakny a pružinky, všecko OK, lanko ručky taky OK,, brzdovky v nádobce je dost, ale auto mi ted skoro vubec nebrzdí, neodvzdušňoval sem, může to být tím? Zítra bych chtěl dělat předek, ale bojím se, aby to pak nepřestalo brzdit úplně. Díky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.