camron Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 Myslím, že párkrát už se to tu probíralo, docela dost podrobně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 (editace) to je asi normální, termostat otevře a zchladí Editováno: 16. Únor 2007, autor: sitic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mistrli Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Měl jsem taky takový problém. Vyměnil čídlo teploty a nic,pak termostat a taky nic,pořád to kolíslo. Pak jsem znovu vytáhl termostat(koupil originál i s plastovým kolenem) a zjistil že v tom novém kolenu termostat netěsní tak jsem dal to staré a jezdím ted v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiam Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Pokial tam nemas original termostast tak sa necuduj!!!!Nahrady stoja za Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Mě to dělalo čidlo teploty chladící kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiam Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Treba sa odviest z vagom aka je teplota v skutocnosti a potom budes mudrejsi.Ak z vagom neklesne teplota dolu (dlhym) kopcom pod 80°C tak termostat by mal byt ok a bude vadne cidlo chladiacej kapaliny.Pri normal jazde je teplota cca87-90°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 21. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 jo jo mne kolisaní teploty taky pozlobilo přiznaky jak popisuješ odvez jsem auto do autorizovaneho servisu kde mi provedli vymněnu termostatu po 14 dnech ta sama zavada tak sem nechal přemněřit vag teplotní čidla ty vykazovali normalní hodnoty ale trval jsem na vymněně tep.čidla a v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engelhart Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Ahoj, mám otázku. Když jedu a ohřeju motor a ukazatel je na normálu v 1/2, během chvíle skočí na 1/4 a takhle se to střídá. Je přece blbost aby se takhle rychle ochladil a zase ohřál, né?? Přece nemůže skákat o 50 stupňů jen tak. Co myslíte?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 teplotní čidlo nebo tišťák na budíkách,ale na 99,9 procenta čidlo. Napiš do vyhledávání teplotní čidlo a najdeš o tom hóódně příspěvků. Výměna tak na 2 minuty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 teplotní čidlo nebo tišťák na budíkách,ale na 99,9 procenta čidlo. Napiš do vyhledávání teplotní čidlo a najdeš o tom hóódně příspěvků. Výměna tak na 2 minuty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engelhart Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 OK, díky zkusím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 OK, díky zkusím... Pomohlo ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engelhart Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 Jó, v pohodě. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 doporucujem poistku cidla dat dolu az po vychladnuti motora v opacnom pripade sa to podoba nalezistu ropy.krasny gejzir chladiacej kvapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 doporucujem poistku cidla dat dolu az po vychladnuti motora v opacnom pripade sa to podoba nalezistu ropy.krasny gejzir chladiacej kvapaliny Neb ostačí povolit víčko na expanzce a zašroubovat a ani neztratíš moc kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Zdravim vsechny, chci se zeptat jestli normalni tahle vec------zahreji auto na tech provoznich cca 90 Stupnu, ale jak mile jedu z dlouheho kopce dolu, a mam zarazenou 5ku a nohu z plynu tak me teplota pada na cca 70 stupnu, jak na to zas slapnu tak zas vyleti na 90. zvlastni je ze v zime to nedelalo, dela to az ted, resp. pred mesicem jsem daval nove cidlo teploty motoru( ze by starsi fungovalo lip jak nove???? a taky z novym se motor daleko pomaleji ohriva!!!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiko01 Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 termostat nebo čidlo teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tydyyt Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 čidlo,termostat ne to by ti slo i nad 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Tak já si myslím že termostat zůstává pootevřený,proto se motor bez větší zátěže zacne ochlazovat.Zkus ohřat stud. motor podle ručičky tak na 70 stupnů a sáhni na chladič měl by být ještě studený když je termostat těsný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiko01 Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Tak já si myslím že termostat zůstává pootevřený,proto se motor bez větší zátěže zacne ochlazovat.Zkus ohřat stud. motor podle ručičky tak na 70 stupnů a sáhni na chladič měl by být ještě studený když je termostat těsný. vyměň termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Mě to dělalo z ničeho nic v zimě taky jenom z kopce bez plynu, po měsíci se to postupně zhoršovalo a jakmile to dělalo i na rovině, tak jsem nechal vyměnit termostat a už je to v pořádku. Hlavně kup origo termostat, ty čínské jsou prý tak na měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Tak ted jsem tam dal stare cidlo teploty a odpoledne jedu delsi trasu tak se uvidi. Hm termostat mam rok stary origo!! jeste me napada ze mozna spatne tesni to tesneni pod nim, to zrovna na sklade nemeli tak jsem tam nechal puvodni. uvidime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conroe Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 nemohl by být natečený olej v konektoru u čidla? Mě to dělalo u mojí octavie. Někdy to ukazovalo jen na půl, někdy normálně. Po vyčištění to funguje jak má. Mám 1.6 75 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 no olej urcite ne, dal jsem tam stare cidlo, a uz to nedela( zatim) a dival jsem se na to nove, a oznaceni bylo uplne jine!! tak uvidime!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tydyyt Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 bude to cidlem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.