Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

čus chlapi,tak mě origo zvlněné kotouče těma "mikrovibracema při dobržďování celkem dobili přední nápravu i skříň řízení,až sní začal stříkat olej tak že sem za 14dní projel 15l servooleje,takže na vraku za starší 4500 a nové trw za 11500,,,volant se jen chvěje,ale dostává to pecky

porádíte jestli ATE Powerdisk nebo Brembo Max?jiná varianta je promě nezajímava (kvalita/cena)

Těžko radit, už sám nevím. Moje Brembo Max se zvlnily. Ate Powerdisk asi na 100% nemusí vydržet, znám kupu případů kdy se zvlnily také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čus chlapi,tak mě origo zvlněné kotouče těma "mikrovibracema při dobržďování celkem dobili přední nápravu i skříň řízení,až sní začal stříkat olej tak že sem za 14dní projel 15l servooleje,takže na vraku za starší 4500 a nové trw za 11500,,,volant se jen chvěje,ale dostává to pecky

porádíte jestli ATE Powerdisk nebo Brembo Max?jiná varianta je promě nezajímava (kvalita/cena)

Těžko radit, už sám nevím. Moje Brembo Max se zvlnily. Ate Powerdisk asi na 100% nemusí vydržet, znám kupu případů kdy se zvlnily také.

ATE kotouče dávají v prvovýrobě třeba takové značky, jako je BMW. Nedovedu si představit, že by takové firmy používaly kotouče, které budou odcházet. ATE je rozhodně dobrá značka. Ale ...!!! Kluk, co se mnou dělá v práci, měl ATE a taky se mu zvlnil jeden kotouč. Poslal na reklamaci oba a ATE mu to bez problému vyreklamovala a dala mu jinou sadu. Pouze musel mít doklad o odborné montáži. Zatím mu nové kotouče drží. Kupoval je někde v autodílech a to bude věc, kterou já osobně vidím jako možný problém. Totiž odkud ta firma ty ATE bere. Protože může platit - není ATE jako ATE. Proto já kotouče beru a doporučuji brát u autorizovaného prodejce nebo v autorizovaném servisu. Možná trošku dražší, ale asi trošku jistota, že kvalita. Faktem je, že jsem před několika dny tady uvažoval o ATE Powed disk, ale nakonec jsem koupil origo. V servisu, kam občas jedu, mám kámoše a ten mi řekl, že statistika reklamací na kotouče mi sama dá odpověď na otázku, jaké tam dát. Dal jsem ORIGO. Jsou stejné jako VWGolf - i podle čísla. Jinak, co jsem tady četl o těch cimrmanech (zdravím fonetiky ;) ), že mají praskat, tak já bych se nepřikláněl k tomu, že by to byl špatný disk a jeho slabostí by bylo praskání. Kdyby to tak bylo, určitě by se nevyráběly. A že někdo uvede jeden nebo dva případy, to také nic neznamená. U těch prasklin to osobně vidím na vadu z výroby. Ty kotouče se odklévají a pak jdou pod rentgen. Klidně se mohlo stát, že někdo v té fabrice vadu přehlédl a pustil to dál do výroby. Při tom množství kusů, které se kontrolují, se to může stát. Jinak osobně si myslím, že je jedno, jestli si koupí člověk ATE, Brembo nebo "Cimrman", když nechce origo. Ty kotouče jsou stejné, nikdo z nás v tom rozdíl nepozná. . Spíš jde o to, u koho to koupíte, aby to fakt byly origo ATE nebo Brembo. Aby to nebylo "jiné" ATE nebo "jiné" Brembo ;) - třeba v Polsku nebo v Číně vyrobí ledaco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7tkm a na zimmerman sport 280mm už na volantu dost cítím kmitání, na pedálu ještě ne. Kola 17" pneu 225/45. zkusím je pak prohodit za 15" jestli se jen nerozhodilo vyvážení, ale při normální jizdě je vše ok, tak snad vyvážení je v pořádku. Jinak jsem velice spokojen ! Hodně často jezdím dálnice a neměcké dálnice 180+ a i při několikátem brždění brzdí opravdu velice dobře ! žádné vadnutí nepozoruju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už se mi tam točí komplet ATE,zajížděl sem je dneska zatím asi 200km a sedají si krásně,zpočátku to vůbec nebrzdilo ale už to sedá je to cítit na pedálu,,hlavně je nepřepálit do fialova,,zpočátku brzdit jak strejc,,pak je pomaličku držet i díl,musíš na nich udžet ruku,,,hlavně nepřehřát!! joo a hlavně, nekope do volantu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těším se na dobu až do toho problému brzd jednou vnese někdo světlo... Proč se vlastně ty kotouče křiví...

To by mě taky zajímalo.. jak to tady čtu... někomu vydrži 5000, někomu dokonce 30000. Ja mám na 1.8T najeto 130 000 a brzdy maji jen 21mm, musi ven!!! ALe zajímave je, že nekopou ani nic podobného a to měli dokola rantel jako prase. Jak brzdím tak uplně čistě bez nějakých vibrací. Čím to?

Jo a mimo téma jak jedu cca 140-160 po nekvalitní cestě tak se mi třebe volant, na nové cestě to nedělá jen na hrbolate. Jo ještě dodavam ne při brzděni!! Brzdi to čistě.

Editováno: , autor: LuVIrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsem brzdy na Toledu1, byly tam ještě originální, najeto od nového 90tis km, první majitel, kotouče škaredé, velká hrana na kraji, rez se z nich loupala, ale při brždění se volant ani nehnul, zádné vibrace. Toledo dostalo ATE powerdisk a teď má na nich najeto 6tis km a už je budu posílal na reklamaci, kopou do řízení. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už se mi tam točí komplet ATE,zajížděl sem je dneska zatím asi 200km a sedají si krásně,zpočátku to vůbec nebrzdilo ale už to sedá je to cítit na pedálu,,hlavně je nepřepálit do fialova,,zpočátku brzdit jak strejc,,pak je pomaličku držet i díl,musíš na nich udžet ruku,,,hlavně nepřehřát!! joo a hlavně, nekope do volantu

Tak to bych chtěl vidět jak na nich udržíš ruku (při 70stupních C už asi neudržíš) to znamená že asi vůbec nebrzdíš,při sebemenším zabrzdění a následném zastavením si myslím na nich moc ruku neudržíš--- můj názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal bych radsi vrtany, powerdisky zerou desticky jak blazen...

Už na nich mám skoro 40.000 km anezdá se mi že by destičky nějak výrazně ubývali, myslím že tam ještě dloooouho vydrží.

Jinak ohledně kroucení. Hodně to bude asi záležet na stylu jízdy, jak hodně jim dáváte, jak rádi jezdíte za deště kalužema, jestli to sportování s nimi není vzhledem k cenové kategorii daných ktoučů přehnané. Ono kolikrát stačí po divoké jízdě zajet umýt auto do myčky a může být vymalováno, aniž by si to člověk uvědomil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal bych radsi vrtany, powerdisky zerou desticky jak blazen...

Už na nich mám skoro 40.000 km anezdá se mi že by destičky nějak výrazně ubývali, myslím že tam ještě dloooouho vydrží.

Jinak ohledně kroucení. Hodně to bude asi záležet na stylu jízdy, jak hodně jim dáváte, jak rádi jezdíte za deště kalužema, jestli to sportování s nimi není vzhledem k cenové kategorii daných ktoučů přehnané. Ono kolikrát stačí po divoké jízdě zajet umýt auto do myčky a může být vymalováno, aniž by si to člověk uvědomil.

jako myslim si ze brzdy musej vydrzet brzdeni dejme tomu ze 180km/h .. a abych za deste nejezdil kaluzema, no to snad neee :palec2: ...

jezdim uplne normalne, vetsinou po Praze, takze o zadny sportovni jizde nemuze bejt rec... do mycky nejezdim, meju jen rucne a nikdy ne kdyz byly kotouce jeste horky.. a stejne se mi zkroutila uz treti sada - origo, ATE PowerD, Brembo MAX ...

Editováno: , autor: Honza130
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám takový dotaz. Syn koupil starší Calibru a je tam uhnitá zadní brzdová trubka. Nemůžem sehnat hotový díl, ale můžeme koupit koncovky a trubku na metry. Je problém tu trubku naohýbat, zkrátit a osadit koncovkami ?

Když tu trubku budeme ohýbat nezploští se ? Neplní se něčím při ohýbání ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...