Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

To pawlajs - napravu jsem nechal opiskovat, cistit ji kartacem je nerealny, takze jestli mas moznost, tak to hod do pisku. Co se tyka tvych brzd - jestli mas origo O1 96kw, kod motoru ASZ, mel by jsi mit predni brzdy 288mm, poznas to jednoduse, 280 maji na brzdici vyrazen napis FS III, 288 maji brzdic FN III (ted z hlavy nevim , jestli to tam je taky odlity, zitra se podivam) a maji brzdic zajisteny z boku takovou lesklou pojistkou (pruznym dratem).

 

Na 200 koni jsem dostal, ale upravy me neminuly , mam taky O1 96kw , motor ASZ, puvodne jsem ho nechal pouze upravit pouze softverove (chipem) dostal jsem se na nejakych 177 koni, trefil jsem dobre zajety motor, ktery mel i v serii misto papirovych 130 koni rovnou 150 :kol-48: . Po case se ale zacalo ozyvat turbo, takze jsem koupil nove,GT 1749 VB,  ze 110 kw verze . Po dosetreni dalsich penez jsem odvezl auto do firmy , kde mi vyrobily na miru FMIC (front mounted inter cooler) s vedenim v nerezu a auto jsem odvezl opet k TDI Fun , kde jsem nechal doladit SW jednotky na nove komponenty a po nalehani i na tento vykon. 200 koni uz je na hranici moznosti turba, a TDI Fun to chtel ubrat, ale na mou zodpovednost to nechal. Hodim par fotek, pro predstavu - novy a stary turbo,naprava puvodni stav a po pisku,graf z brzdy u TDI Fun, tvrde ulozeni napravy v silentblokach Stongflex. Mam jeste nejaky fotky ze stavby FMIC na Facebooku, ale sem je dat neumim, pocitac neni muj kamard :kol-26:

 

 

post-65067-0-44967700-1412539618_thumb.j

post-65067-0-13235500-1412539640_thumb.j

post-65067-0-38469600-1412539688_thumb.j

post-65067-0-82770100-1412539702_thumb.j

post-65067-0-45615700-1412539721_thumb.j

post-65067-0-55676000-1412539745_thumb.j

post-65067-0-37086200-1412539761_thumb.j

post-65067-0-55110400-1412539776_thumb.j

post-65067-0-24729600-1412539795_thumb.j

post-65067-0-48910900-1412539818_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To laky 911, chtel jsem ti poslat odkazy , ale do tohoto fora nejdou vlozit, nebo nevim jak to udelat. Vsude to jde, jen tady a na OC to nejde. Tak nevim, kdyztak mi posli mail na tebe, klidne i do SZ, a ja ti poslu kde jsem nakupoval ja, treba ti to pomuze :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cinek: k tem brzdam.Taky se divim ze tam mam FS-III nejak to nechapu.Proto jsem shanel predek z Rs i s tehlicema.No a k tomu vykonu na kolik ta sranda cela vysla?Turbo vypada ze je novy,nebo repas?A ten cooler vcernr vedeni asi taky palka ne?Nekde jsem cetl ze toto turbo zvladne az 210koni ale to je max.Ale i tak pekny.A co poloosy a dvouhmota?Drzi?Ptz na takovy vykon to neni staveny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To pawlajs  s tema tvyma brzdama to je opravdu divny, jestli jsi 1 majitel tak je to vic nez divny, jestli jsi uz 2 a vic, tak je asi nekdo pred tebou vyndal a nasadil obyc 280, lidi jsou dneska svine :kol-134:  Jinak uprava neco stala  , musel jsem, nejdriv dat motor do kondice, takze

Rozvody SKF + zesileny remen Dayco 2900,-

vodni pumpa Kolbensmith 850,-

Novy hydrostely INA  1450,-

novy saly na vacku 1400,-

simerink na vacku a kliku 1100,-

Kontola tlaku a serizeni vstrikovacu  1100,-

prekrouzkovani vstrikovacu 1000,-

Olej 800,-

filtry vzduch, nafta, pyl, olej 1700,-

fridex + nadobka 750,-

hnaci remen 300,-

doplneni a vycisteni klimy 900,-

Novy turbo VB 19000,-

ceny jen za material, bez prace

 

potom

nova spojka + setrvak 240mm SACHS 11000,-

preoblozeni lamely organikou 900,-

novy hydraulicky kozisko 1300,-

taky vse bez prace

 

Repase prevodovky, novy loziska a simerinky 8000,-

novy olej 1850

 

Vyroba a montaz FMIC 14500,-

Prace na brzde a odladeni 5000,-

 

Kdyz to sectes, tak nic moc. Honit vykon je docela drahy, ale stoji to za to :kol-47:

Jinak turbo je novy, ojety ktery neznas a repasy nebrat, mam spatny zkusenosti :kol-32:

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je nadhera a luxusni prace , to jsi renovoval sam, nebo jsi to nekomu zadal ? Zadek bych rekl ze je z O1 RS, ale ty 4 pisty teda nevim. Podobny jsem videl na Alfach 159, ale je to jen muj dohad. Kazdopadne by se asi musely dodelat adaptery na tehlici O1. Jestli to neni tajny, tak kdyztak napis, at jsme chytrejsi :kol-48:  ,pripadne jaky do toho planujes kotouce a desky, jinak mas to fakt paradni :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano sám renovoval.

Ano zadek je O1 RS, plus adaptéry na 280mm kotouče.

Brzdy jsou skutečně z Alfy 159 2,4 JTD. Slabší motorizace mají menší brzdič. 

Chtěl jsem tyhle brzdiče kvůli uchycení šrouby shora. Můžu si pak adaptéry upravovat podle chuti.

Ale to je vše popsané u mě v topicu.

post-25458-0-46848300-1412675572_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cinek: pane tak to je docela raketa.Ale tak dulezity ze to jezdi a asi hodne dobre jezdi a kolikrat asi i mnozi koukaji kdyz se zezadu priritis a pak zase vpredu hned zmizis :D Jinak ja mam doma komplet predozadek brzdy ale vsechno ceka na repas.Az bude cas tak se do toho pustim.

Jeste k tem prednim.Nejsem prvni majitel,je to pritazeny z D.Spis jsem si myslel jestli nezalezelo treba jeste na vybave auta.Ja mam ambiente tak jsem si rikal ze by to mohlo byt i tim.

 

To Ondrero: prosimte povez mi jak mam osetrit ty trmeny a drzaky.Mam je taky v RS zelene.Ale barva uz na nich dela puchyre a loupe se.Jestli cely nejakym zpusobem obrousit a pak nechat znova nastrikat ci natrit.Protoze ne vsechny mista ne tech trmenech jsou napr. pro drateny kotouc na vrtacku dost dobre pristupne.Diky za info.

Editováno: , autor: pawlajs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawlajs: Já jsem na to použil odstraňovač nátěrů. A všechna zelená šla sama dolů. A pak už jen ocelák a malej šábr do nepřístupných míst.

Dalo to dost práce ale výsledek ujde.

Já koupil údajně mega super barvu za 700kč a kocoury po štětce mám na brzdách jak od levné barvy :D

Protože sviňa vůbec nekryla, tak jsem jí musel kydat hodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak,ta cervena nekryje, ja jsem sice pouzival jen cerveny Alkyton za 170,- a ten samy problem, musel jsem je 4x pretrit aby to aspon trochu vypadalo. A to jsem je mel pekne opiskovany. Jinak je fakt,ze ta puvodni zelena barva RS drzela jak prase, i tim piskem to slo pomalu. Kdyz jsem natiral minuly brzdy zelenym Alkytonem, tak to krasne krylo hned napoprvy a uz jsem trmeny pretirat nemusel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,

potřeboval bych poradit.

Mám zimáky na discích z Roomstra (FabieII) a i když mají stejné parametry vč. ET jako originál Spidery, tak paprsky běhají kolem brzd cca 1mm.

Vymněnil jsem kotouče a desky a teď se zadní disky třou o brzdy. Půjde s tím něco udělat?

 

Dík za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím, tak jsem cca 10 tkm po výměně kotoučů a desek a začíná to zase házet. Dával jsem kotouče obyč Brembo a desky Brembo. Auto má najeto 55 tkm. Nechám zkontrolovat házivost nábojů, kouknu jak jsou na tom zadní brzdy a jinak nevim. Asi si na to budu muset zvyknout. Auto celkově v poho, ale ty brzdy, to je fakt tragedie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...