cinek Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 To pawlajs - napravu jsem nechal opiskovat, cistit ji kartacem je nerealny, takze jestli mas moznost, tak to hod do pisku. Co se tyka tvych brzd - jestli mas origo O1 96kw, kod motoru ASZ, mel by jsi mit predni brzdy 288mm, poznas to jednoduse, 280 maji na brzdici vyrazen napis FS III, 288 maji brzdic FN III (ted z hlavy nevim , jestli to tam je taky odlity, zitra se podivam) a maji brzdic zajisteny z boku takovou lesklou pojistkou (pruznym dratem). Na 200 koni jsem dostal, ale upravy me neminuly , mam taky O1 96kw , motor ASZ, puvodne jsem ho nechal pouze upravit pouze softverove (chipem) dostal jsem se na nejakych 177 koni, trefil jsem dobre zajety motor, ktery mel i v serii misto papirovych 130 koni rovnou 150 . Po case se ale zacalo ozyvat turbo, takze jsem koupil nove,GT 1749 VB, ze 110 kw verze . Po dosetreni dalsich penez jsem odvezl auto do firmy , kde mi vyrobily na miru FMIC (front mounted inter cooler) s vedenim v nerezu a auto jsem odvezl opet k TDI Fun , kde jsem nechal doladit SW jednotky na nove komponenty a po nalehani i na tento vykon. 200 koni uz je na hranici moznosti turba, a TDI Fun to chtel ubrat, ale na mou zodpovednost to nechal. Hodim par fotek, pro predstavu - novy a stary turbo,naprava puvodni stav a po pisku,graf z brzdy u TDI Fun, tvrde ulozeni napravy v silentblokach Stongflex. Mam jeste nejaky fotky ze stavby FMIC na Facebooku, ale sem je dat neumim, pocitac neni muj kamard Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 To laky 911, chtel jsem ti poslat odkazy , ale do tohoto fora nejdou vlozit, nebo nevim jak to udelat. Vsude to jde, jen tady a na OC to nejde. Tak nevim, kdyztak mi posli mail na tebe, klidne i do SZ, a ja ti poslu kde jsem nakupoval ja, treba ti to pomuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 To cinek: k tem brzdam.Taky se divim ze tam mam FS-III nejak to nechapu.Proto jsem shanel predek z Rs i s tehlicema.No a k tomu vykonu na kolik ta sranda cela vysla?Turbo vypada ze je novy,nebo repas?A ten cooler vcernr vedeni asi taky palka ne?Nekde jsem cetl ze toto turbo zvladne az 210koni ale to je max.Ale i tak pekny.A co poloosy a dvouhmota?Drzi?Ptz na takovy vykon to neni staveny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Měl bych RS brzdy na prodej. http://www.sbazar.cz/ondrerojaros/detail/7917980-dobry-den-prodam-predni-brzdy-z-octavie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 To pawlajs s tema tvyma brzdama to je opravdu divny, jestli jsi 1 majitel tak je to vic nez divny, jestli jsi uz 2 a vic, tak je asi nekdo pred tebou vyndal a nasadil obyc 280, lidi jsou dneska svine Jinak uprava neco stala , musel jsem, nejdriv dat motor do kondice, takze Rozvody SKF + zesileny remen Dayco 2900,- vodni pumpa Kolbensmith 850,- Novy hydrostely INA 1450,- novy saly na vacku 1400,- simerink na vacku a kliku 1100,- Kontola tlaku a serizeni vstrikovacu 1100,- prekrouzkovani vstrikovacu 1000,- Olej 800,- filtry vzduch, nafta, pyl, olej 1700,- fridex + nadobka 750,- hnaci remen 300,- doplneni a vycisteni klimy 900,- Novy turbo VB 19000,- ceny jen za material, bez prace potom nova spojka + setrvak 240mm SACHS 11000,- preoblozeni lamely organikou 900,- novy hydraulicky kozisko 1300,- taky vse bez prace Repase prevodovky, novy loziska a simerinky 8000,- novy olej 1850 Vyroba a montaz FMIC 14500,- Prace na brzde a odladeni 5000,- Kdyz to sectes, tak nic moc. Honit vykon je docela drahy, ale stoji to za to Jinak turbo je novy, ojety ktery neznas a repasy nebrat, mam spatny zkusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Borci, věnujte se prosím nadále brzdám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 To Ondrero - mas ty brzdy pekny, ale pawlajs by je potreboval i s tehlicema. A propo - co planujes nahodit, ze RS brzdy prodavas ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 Toto mám připravené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 Tak to je nadhera a luxusni prace , to jsi renovoval sam, nebo jsi to nekomu zadal ? Zadek bych rekl ze je z O1 RS, ale ty 4 pisty teda nevim. Podobny jsem videl na Alfach 159, ale je to jen muj dohad. Kazdopadne by se asi musely dodelat adaptery na tehlici O1. Jestli to neni tajny, tak kdyztak napis, at jsme chytrejsi ,pripadne jaky do toho planujes kotouce a desky, jinak mas to fakt paradni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 Ano sám renovoval. Ano zadek je O1 RS, plus adaptéry na 280mm kotouče. Brzdy jsou skutečně z Alfy 159 2,4 JTD. Slabší motorizace mají menší brzdič. Chtěl jsem tyhle brzdiče kvůli uchycení šrouby shora. Můžu si pak adaptéry upravovat podle chuti. Ale to je vše popsané u mě v topicu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 (editace) To cinek: pane tak to je docela raketa.Ale tak dulezity ze to jezdi a asi hodne dobre jezdi a kolikrat asi i mnozi koukaji kdyz se zezadu priritis a pak zase vpredu hned zmizis Jinak ja mam doma komplet predozadek brzdy ale vsechno ceka na repas.Az bude cas tak se do toho pustim. Jeste k tem prednim.Nejsem prvni majitel,je to pritazeny z D.Spis jsem si myslel jestli nezalezelo treba jeste na vybave auta.Ja mam ambiente tak jsem si rikal ze by to mohlo byt i tim. To Ondrero: prosimte povez mi jak mam osetrit ty trmeny a drzaky.Mam je taky v RS zelene.Ale barva uz na nich dela puchyre a loupe se.Jestli cely nejakym zpusobem obrousit a pak nechat znova nastrikat ci natrit.Protoze ne vsechny mista ne tech trmenech jsou napr. pro drateny kotouc na vrtacku dost dobre pristupne.Diky za info. Editováno: 7. Říjen 2014, autor: pawlajs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 Toto mám připravené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 Jen otázka jaký je rozdíl mezi 1octavii a 2octavii v zadních brzdách co jsem koukal na obrázky jsou podobný až na ten poslední obr.1 Octavia 1 obr.2 Octavia 2 obr 3 Octavia 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 pawlajs: Já jsem na to použil odstraňovač nátěrů. A všechna zelená šla sama dolů. A pak už jen ocelák a malej šábr do nepřístupných míst. Dalo to dost práce ale výsledek ujde. Já koupil údajně mega super barvu za 700kč a kocoury po štětce mám na brzdách jak od levné barvy Protože sviňa vůbec nekryla, tak jsem jí musel kydat hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Tak tak,ta cervena nekryje, ja jsem sice pouzival jen cerveny Alkyton za 170,- a ten samy problem, musel jsem je 4x pretrit aby to aspon trochu vypadalo. A to jsem je mel pekne opiskovany. Jinak je fakt,ze ta puvodni zelena barva RS drzela jak prase, i tim piskem to slo pomalu. Kdyz jsem natiral minuly brzdy zelenym Alkytonem, tak to krasne krylo hned napoprvy a uz jsem trmeny pretirat nemusel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Do červené barvy je třeba přidat trochu černé. Stačí trochu! Rada lakýrnika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Tak to jsem teda nevedel a ani by me to nenapadlo. Skoda ze jsi to sem nenapsal driv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monak Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Zdravím, potřeboval bych poradit. Mám zimáky na discích z Roomstra (FabieII) a i když mají stejné parametry vč. ET jako originál Spidery, tak paprsky běhají kolem brzd cca 1mm. Vymněnil jsem kotouče a desky a teď se zadní disky třou o brzdy. Půjde s tím něco udělat? Dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Zdravím, tak jsem cca 10 tkm po výměně kotoučů a desek a začíná to zase házet. Dával jsem kotouče obyč Brembo a desky Brembo. Auto má najeto 55 tkm. Nechám zkontrolovat házivost nábojů, kouknu jak jsou na tom zadní brzdy a jinak nevim. Asi si na to budu muset zvyknout. Auto celkově v poho, ale ty brzdy, to je fakt tragedie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pran22 Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 zdravim prosim vas jakou použit značku brzd na octavia 1 rok 2000 motor 81 kw aby se nezkoutily za čas děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 většina rozumných značek se nekroutí, OCT 1 a další vozy s tím mají problémy nejvíc, ale nikdy to není materiálem brzd jak si většina lidí myslí a mění jednu značku za druhou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 Dobře a tak jaký a kde koupit brzdiče a kotouče a desky na O I ? diesel 66kW diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 mě pošli VIN, nacením ti co potřebuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 zdravim viete mi poradit ake predne platnicky kupit? TRW, ATE, FERODO? alebo je to jedno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 53 stránek se tu neřeší nic jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.