Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  Diagostika => výpis závad. Bez toho se nepohneš. Třeba je to nějaká závada v zapalování (kabel, modul...). třeba také ne.

  • 8 měsíců později...
Ahoj všem,

 

mám Fabii 2, rok 2014, 1.2 TSI 63 kW CBZA.

  1. V červnu 2023 jsem si nechal udělat rozvody (origo Škoda nejnovější sada, široký řetěz), motor podstatně klidnější (řetěz od výměny nerachtá a to ani při několika startováních při popojížďkách). Cca 14 dní po výměně rozvodů se mi začalo dít to, že při akceleraci při 4 a 5 rychlostním stupni (nad 2 tis otáček) bylo cítit škubání pocukávání v tahu při jízdě.
  2. V servisu (začátkem září) mi vyměnili svíčky NGK. Bylo to pocitově o něco lepší (otáčky pod 2tis živější), ale škubání tam bylo i tak. Foto svíček v příloze, byly už rozhodně na výměnu.
  3. Následně (začátkem října) jsem si tedy nechal vyměnit zapalovací kabely a modul cívky (oboje Bosch), origo byly zaoxidované. A ještě jsem si nechal vyčistit škrtící klapku, která byla podle servisu na poměry čistá. V menší míře než předtím, se cukání/škubání dělo také.

 

Abych to tedy shrnul:

  • tah motoru v pořádku, jde hezky za plynem jako předtím, otáčky přibývají rovnoměrně (tím bych asi vyloučil nějakou chybu při montáži rozvodů)
  • cukání/škubání při přeřazení ze 3ky (při cca 2700 ot/min) na 4ku na 2000 ot/min, pak na 5tku v podobných otáčkách se to také děje
  • zpravidla se to děje při studeném motoru (oleji, voda již je třeba i zahřáta), někdy to přestane v průběhu stovek metrů, někdy se to naděje vůbec, někdy to zase trvá i jednotky km, nemá to vliv na venkovní teplotu tedy beze změny léto/chladné ráno kolem 3°C
  • jezdím pouze a jen na 100oktan Shell, olej Shell Helix Ultra 5W-40, nepodtáčím to, jezdím nad 2tis otáček a po zahřátí oleje tomu nakládám, žádná jízda na spotřebu
  • palivový filtr Bosch nový rok 2021, olejový a vzduchový dávám vždy Mann-Filter (po roce s olejem)
  • diagnostika neukazuje nic, čistá

Tak teď po čem jít, když zapalování je nové a diag bez chyb. Vstřiky (adaptace), lambda? Nebo ještě něco jiného. Klouby poloos (vnitřní, vnější), to by asi dělalo pořád bez ohledu na rychlost a v závislosti na otáčky?

 

Děkuji za Vaše příspěvky :)

20230913_150358.jpg

20230913_150404.jpg

20230913_150355.jpg

Upraveno od Skeleton1996

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.