Pawouk Vloženo 17. Únor 2023 Sdílet Vloženo 17. Únor 2023 Diagostika => výpis závad. Bez toho se nepohneš. Třeba je to nějaká závada v zapalování (kabel, modul...). třeba také ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skeleton1996 Vloženo 27. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2023 (editace) Ahoj všem, mám Fabii 2, rok 2014, 1.2 TSI 63 kW CBZA. V červnu 2023 jsem si nechal udělat rozvody (origo Škoda nejnovější sada, široký řetěz), motor podstatně klidnější (řetěz od výměny nerachtá a to ani při několika startováních při popojížďkách). Cca 14 dní po výměně rozvodů se mi začalo dít to, že při akceleraci při 4 a 5 rychlostním stupni (nad 2 tis otáček) bylo cítit škubání pocukávání v tahu při jízdě. V servisu (začátkem září) mi vyměnili svíčky NGK. Bylo to pocitově o něco lepší (otáčky pod 2tis živější), ale škubání tam bylo i tak. Foto svíček v příloze, byly už rozhodně na výměnu. Následně (začátkem října) jsem si tedy nechal vyměnit zapalovací kabely a modul cívky (oboje Bosch), origo byly zaoxidované. A ještě jsem si nechal vyčistit škrtící klapku, která byla podle servisu na poměry čistá. V menší míře než předtím, se cukání/škubání dělo také. Abych to tedy shrnul: tah motoru v pořádku, jde hezky za plynem jako předtím, otáčky přibývají rovnoměrně (tím bych asi vyloučil nějakou chybu při montáži rozvodů) cukání/škubání při přeřazení ze 3ky (při cca 2700 ot/min) na 4ku na 2000 ot/min, pak na 5tku v podobných otáčkách se to také děje zpravidla se to děje při studeném motoru (oleji, voda již je třeba i zahřáta), někdy to přestane v průběhu stovek metrů, někdy se to naděje vůbec, někdy to zase trvá i jednotky km, nemá to vliv na venkovní teplotu tedy beze změny léto/chladné ráno kolem 3°C jezdím pouze a jen na 100oktan Shell, olej Shell Helix Ultra 5W-40, nepodtáčím to, jezdím nad 2tis otáček a po zahřátí oleje tomu nakládám, žádná jízda na spotřebu palivový filtr Bosch nový rok 2021, olejový a vzduchový dávám vždy Mann-Filter (po roce s olejem) diagnostika neukazuje nic, čistá Tak teď po čem jít, když zapalování je nové a diag bez chyb. Vstřiky (adaptace), lambda? Nebo ještě něco jiného. Klouby poloos (vnitřní, vnější), to by asi dělalo pořád bez ohledu na rychlost a v závislosti na otáčky? Děkuji za Vaše příspěvky Editováno: 3. Listopad 2023, autor: Skeleton1996 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.