Přejít na obsah

Automat.naklápění xenonů


riky rakeťák

Doporučené příspěvky

Podobné téma tu už bylo, ale potřebuju vědět trochu víc...

Mám O2 77 2004 77 kW a majitel přede mnou si tam dal xenony, ale bez čidel na nápravách/nápravě. Chtěl bych si to dodělat. Můžete mi někdo poradit, co dokoupit, jak postupovat při montáži a zda je pak potřeba na iagnostiku. Před tím, než jsem ji koupil byla asi někde ve škarpě, protože byl na LP parabole ulomený PVC držák naklápění, což se mi kupodivu podařilo opravit (místa tak na dva prsty) ;) Asi se to utrho při tom nárazu... Na PP parabole to bylo naštěstí jen vypadlé z kuličky (místa tak na jeden prst) :wacko: Takže lampy jsou teď OK, chci to dotáhnout do konce.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš sehnat kabeláže. Jednotku a čidla na nápravy není takový problém sehnat.

Jestli máš upravená světla "na kolečko", tak možná budeš potřebovat jiná. Nevím jestli to jde předělat zpět

Taky je nutné mít schémata zapojení. Bez nich to neuděláš.

Dá to dost práce.

Ideální je vyhodit paulbku, dělá se to pak všechno lépe.

Potom v motorovém prostoru filtrbox, batrii, držák baterie+ pár dalších věcí aby ses dostal k jednotce ABS.

Levá kola, podběhy, prahy na levé straně.

Na zadní nápravě jsou jenom otvory a musí se do nich nalisovat lisovací matice, aby bylo možné přišroubovat náklonové čidlo. Tak jako je to originál z výroby.

Mění se kabeláže ke světlům, k levému přednímu a k levému zadnímu kolu.

U kol jsou totiž kabeláže, které mají jen dva konektory - na opotřebení brzdových destiček a ke snímači ABS (4 vodiče se tahají do ŘJ ABS).

Je potřeba kabeláž se třemi konektory. Třetí je k náklonovému čidlu. Dodělávat samo-domu nemá smysl a životnost takového řešení by asi nebyla valná..

Ke světlům jsou kabeláže taky jiné. Halogeny mají 9 pinů a xenony všech 10 a jednotlivé vodiče jsou natažené jinam (do BSG, ŘJ xenonů)

Jeden vodič se myslím připojuje do panelu přístrojů.

Do ŘJ xenonů se připojuje asi okolo 15 vodičů.

Vyměnit spínač nastavení sklonu světel. U xenonů není potřeba.

Nakonec vše poskládat zpět, nakódovat a nastavit správně světla.

Píšu to z hlavy a nekladu si za cíl udělat nějaký vyčerpávající a přesný návod.

Píšu to jen pro představu co to všechno obnáší.

Aby mě někdo nechytal za slovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš sehnat kabeláže. Jednotku a čidla na nápravy není takový problém sehnat.

Jestli máš upravená světla "na kolečko", tak možná budeš potřebovat jiná. Nevím jestli to jde předělat zpět

Taky je nutné mít schémata zapojení. Bez nich to neuděláš.

Dá to dost práce.

Ideální je vyhodit paulbku, dělá se to pak všechno lépe.

Potom v motorovém prostoru filtrbox, batrii, držák baterie+ pár dalších věcí aby ses dostal k jednotce ABS.

Levá kola, podběhy, prahy na levé straně.

Na zadní nápravě jsou jenom otvory a musí se do nich nalisovat lisovací matice, aby bylo možné přišroubovat náklonové čidlo. Tak jako je to originál z výroby.

Mění se kabeláže ke světlům, k levému přednímu a k levému zadnímu kolu.

U kol jsou totiž kabeláže, které mají jen dva konektory - na opotřebení brzdových destiček a ke snímači ABS (4 vodiče se tahají do ŘJ ABS).

Je potřeba kabeláž se třemi konektory. Třetí je k náklonovému čidlu. Dodělávat samo-domu nemá smysl a životnost takového řešení by asi nebyla valná..

Ke světlům jsou kabeláže taky jiné. Halogeny mají 9 pinů a xenony všech 10 a jednotlivé vodiče jsou natažené jinam (do BSG, ŘJ xenonů)

Jeden vodič se myslím připojuje do panelu přístrojů.

Do ŘJ xenonů se připojuje asi okolo 15 vodičů.

Vyměnit spínač nastavení sklonu světel. U xenonů není potřeba.

Nakonec vše poskládat zpět, nakódovat a nastavit správně světla.

Píšu to z hlavy a nekladu si za cíl udělat nějaký vyčerpávající a přesný návod.

Píšu to jen pro představu co to všechno obnáší.

Aby mě někdo nechytal za slovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš sehnat kabeláže. Jednotku a čidla na nápravy není takový problém sehnat.

Jestli máš upravená světla "na kolečko", tak možná budeš potřebovat jiná. Nevím jestli to jde předělat zpět

Taky je nutné mít schémata zapojení. Bez nich to neuděláš.

Dá to dost práce.

Ideální je vyhodit paulbku, dělá se to pak všechno lépe.

Potom v motorovém prostoru filtrbox, batrii, držák baterie+ pár dalších věcí aby ses dostal k jednotce ABS.

Levá kola, podběhy, prahy na levé straně.

Na zadní nápravě jsou jenom otvory a musí se do nich nalisovat lisovací matice, aby bylo možné přišroubovat náklonové čidlo. Tak jako je to originál z výroby.

Mění se kabeláže ke světlům, k levému přednímu a k levému zadnímu kolu.

U kol jsou totiž kabeláže, které mají jen dva konektory - na opotřebení brzdových destiček a ke snímači ABS (4 vodiče se tahají do ŘJ ABS).

Je potřeba kabeláž se třemi konektory. Třetí je k náklonovému čidlu. Dodělávat samo-domu nemá smysl a životnost takového řešení by asi nebyla valná..

Ke světlům jsou kabeláže taky jiné. Halogeny mají 9 pinů a xenony všech 10 a jednotlivé vodiče jsou natažené jinam (do BSG, ŘJ xenonů)

Jeden vodič se myslím připojuje do panelu přístrojů.

Do ŘJ xenonů se připojuje asi okolo 15 vodičů.

Vyměnit spínač nastavení sklonu světel. U xenonů není potřeba.

Nakonec vše poskládat zpět, nakódovat a nastavit správně světla.

Píšu to z hlavy a nekladu si za cíl udělat nějaký vyčerpávající a přesný návod.

Píšu to jen pro představu co to všechno obnáší.

Aby mě někdo nechytal za slovo.

Uvidím, kolik by to stálo, to nechat udělat, ale celkem mě to láká.

Neměl byste někdo ta schémata ?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...