Přejít na obsah

Problem s řízením


Bompar

Doporučené příspěvky

Zdravím. Mám takový menší problém. Samozřejmě napadl sníh a já musel dělat blbosti ... :-) no a když jsem měl vytočene kola úplně doleva a couval na velkem prostoru tak tam byl obrubník a já skočil nejprve pravou stranou po něm takže jsem kopl trošku kraj disku na pravé straně ale to ok ... spíš ta leva z vnitřní strany motoru ... ten disk je K.O. O tyhle věci nejde....disky mam, ale hlavní problém je, že strana řidiče když srovnam kola do rovna tak prava je rovna a kolo u řidiče je trošku nakloněno do prava směrem na motor ... když jedu musim mit trošku volant natočen doleva, protože když je rovně jedu doprava .... a když zatočím doprava volant reaguje v pořádku....když doleva musím volant pootočit daleko více..... byl jsem na rampě a když jsem srovnal kola tak homokineticky kloub na straně řidiče byl trošku nějak přitlačeny jako ta manžeta to šlo vidět oproti druhé straně .... nevíte co by mohlo být K.O.? Jinak s tím budu muset zajet na STK a at to zjisti co je po smrti a udělat opravu a geometrii popřípadě ... tudiž se nevyplati dělat blbosti ... Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čus,taky mám takovej menší problém,včera napad sníh a ani nemusíš dělat blbosti a je to v pr .... , vjel jsem do levotočivý zatáčky ale auto pokračovalo rovně s vytočenym řízením doleva, no a vytočenym pravym přednim kolem sem bouchnul o obrubník,nebyla to moc velká rychlost cca 20km ale rána jako prase,ani to na něj nevyskočilo pač byl dost vysokej,disk orvanej ale žije,ale když teď jedu něco škrundá v tom pravim přednim, a vůbec nevim co by to mohlo bejt ... poraďte pls ... měnil sem na zimáky,takže vim že nic není na pohled uplně v kopru ... ale prostě to kolo má hlasitější chod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modli se - a nezapomínej, že v zatáčce doleva to pravé kolo opisuje delší dráhu, takže se točí rychleji. Moje diagnóza, že to je na 75% kloub a na zbytek ložisko trvá - to ložisko je mnohem odolnější, než kloubek, který se při nárazu ohne nebo nalomí. Síla potřebná k jeho deformaci nebo zlomení je menší, než pro stejný účinek na ložisko. Takže v případě, že "to chytne" i ložisko, je kloub už poškozený taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...