Celou dobu co mám Scalu tj. cca 70tis. km beru jen Verva 95 na jedné stanici. Teď jsem se nechal nalákat na Mol N95 kvůli lepší ceně, prej jsou v něm taky aditiva, tak ok. Bral jsem tam 2x po sobě. No a atuo přestalo jet. Do otáček šlo pomaleji a ikdyž šlo vytočit, tak chyběl zátah a výkon tam prostě nebyl, jakoby menší plnící tlak turba. Navíc se začaly dít věci s teplotou oleje, tu mám na maxidotu trvale. Běžně je cca 88 a při zatížení 91st. Jenže najednou při každé akceleraci a na rovince čísla 99, dálnice 104 a po sundání nohy z plynu třeba zase 85. Napřed jsem myslel, že je to olejem, protože mně po 4 letech dali místo 0w20 olej 5w30. To, že auto už nejelo tak dobře jsem nějak nechtěl strpět, tak jsem začal hledat něco o palivech a právě našel, že moderní auta dokážou podle jeho kvality upravit jak předstih, tak plnící tlak turba, což je pro mě novinka a hned jsem věděl odkud vítr fouká. Okamžitě jsem vzal N100 na OMV, ten se sem vozí z Rakouska a už po 100km byl rozdíl v jízdě. Následovala další nádrž, auto raketa a teplota oleje zase v normálu. Potom jsem vzal Vervu 100 a následně se vracím zase na Verva 95. Možná problém jedné konkrétní stanice Mol, ale když jsem na stejné před léty natankoval, tak se pokazila regulace turba, takže tahle značka za mě nikdy nikde víc.