Přejít na obsah

rogerer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2379
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    6

O uživateli rogerer

  • Narozeniny 03/05/1985

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    277541333

Návštěvy profilu

3230 zobrazení profilu

Oznámení rogerer

  1. rogerer

    Výběr motoru

    ani jsem tak neresil 2.0 tsi 150kw po tom zdrazeni jako 2.0 tdi 110kw na ktery jsem zvykly. Ale zvolil jsem tedy 1.5 L&K… tak uvidime…Dodani jsou nyni az listopad, pry lidi blázní po superbech a kodiacích sportline
  2. rogerer

    Výběr motoru

    díky za postřehy. Snažím se zajistit někde alespoň testovací jízdu té 1.5 (nikde to moc nemají). Každopádně na dálnici 2.0 TDI 110kw úplně ideální - a v Německu mu nechybí síla a pružnost ani mezi 130-180kmh a tam si myslím že právě 1.5 může hodně ztrácet (otázkou je jak často toto člověk potřebuje) ...
  3. rogerer

    Výběr motoru

    díky za odpověď. Limit je dany 1,15-1,18 MCZK. Připlatit prostě víc nejde. Takže varianta je 2.0 TDI 110kw Selection, Loft, LED,18kola, DCC+, 13"info, Family paket, Business paket, Canton. Takže kromě jízdy 2.0 a Head upu to má vše jako L&K (cena je 1,18 za Selection 2,0 vs 1,15 za L&K 1,5) a rozdíl je jen v interieru Loft vs suite a pak právě v motoru. Roční nájezd 20k sedí. Favorizuji take 1,5 v L&K. díky
  4. rogerer

    Výběr motoru

    zdar, mám s3 lift 2.0TDI 110kw. Nyní budu měnit a mám jen dvě možné varianty buď S4 L&K 1.5 TSI mhev nebo osekany Selection s tím motorem 2.0 TDI 110kw - za mě je ten motor super vyladěný. Jsme 4 (z toho dvě malý děti). Většina cest městke okruhy ale každý týden dálnice taky. Jsem na něj tak nějak zvyklý. Kolik točí ta 1.5 a jak je hlučná při konstantních ca 150kmh? Osekaný selection znamená defacto jen interiér Loft (textilie i na palubce...). Takže je to buď interiér L&K s 1.5TSI (docela hodně mi šlo o ty Ergo sedačky) nebo interiér Selection s 2.0 TDI . Na s3 mám taky látkový sedadla ale už mi z toho bolí záda.... díky za psotřehy
  5. rogerer

    Výběr motoru

    diky za obsáhlou odpověď. Tak kromě trochu vyšší spotřeby vše hraje pro TSI… Co se týká dynamiky, tak výkon je jedna věc ale spíš jsem se ptal kvůli nižšímu točivému momentu ikdyž je to jen 360nm vs 320nm
  6. rogerer

    Výběr motoru

    Zdravím všechny, dokáže někdo porovnat v Sup4 lift předokolce, motor TDI 110kw vs 2.0 TSI 150kw? Stojí stejně. Tdi je sice králem spotřeby ale co to TSI a jeho výkonnost a hlučnost v Superbu? Nebyla by to lepší volba při najezdu ca 20tis ročně? Má nějaká negativní specifika? Má lepší dynamiku než ten tdi?Díky (edit: na s3 facelift mam tdi 110kw a vesmes proti nemu nic nemam, obcas vyssi hlucnost….)
  7. zdar, když mám objednaný sup (style) krom jiného i s paketem business ze začátku června - výroba cca 38kt, znamená to že už budu mít novou standardní výbavu style (typu vyhřívaný volant, DAB....) a taktéž nový obsah paketu business (čtení značek, parkovací asistent....- což bylo v té době ještě za příplatek)? - ted mi to v konfiguratoru napsalo ze je to soucasti paketu business tj. Asistované jizdy 2.0- ale v ceniku to tak nevypada....tam je to za priplatek nebo až v L&K
  8. ja nakonec objednal viofo a119s + cpl. je to drahy jak pes teda. Chtel jsem puvodne alespon o tretinu levnejsi. Navic tady zbytecny gps nechci. No ale nataci asi hezky. Ja to lipnu na cerny tecky u spolujezdce vedle senzoru deste a znacek a vseho moznyho a nebude to skoro videt. Zapojeni mne vyhovuje do zapalovace - navic tato ma usb a je k tomu i usb rozdvojka do zapalovace a kdybych potreboval neco s klasickym zapalovacovym konektorem tak mam dalsi zasuvku hned za sebou na stredove konzoli. Zejtra ji budu mit tak uvidim. Do pojistek to davat nechci, za prvak se v tom nevyznam a za druhak ja mam pojistky asi jen v motorovy casti :-D
  9. souhlas kufr je naprd...prostě národní sport. Ale opravdu zalezi na vyuziti auta, ja jezdim 90% sám a město tkaže by mě stačilo klidně citigo. Velky elektro spotrebice sem si vzdy nechal dovezt to same nabytek ikdyz jsem mel rapida a veslo by se to tam nějak......jeste abych se s tim tahal foe :-) Teď mám zas sedan (kdysi alfu 156) a je to fakt pecka...a vubec ta konstrukce je taková pevnější. Jednou za rok když by bylo potřeba jet na dovolenou ve vícero než dvou lidech tak ano postačí rakev jak obonus. Spíš teď řeším jak povezu vánoční strom, nechce se mi kvůli tomu kupovat střešní nosiče :-D Možná to půjde prostrčit kufrem ...
  10. rogerer

    Vady a neduhy

    Ty tečky na stropě jsem měl na rapidu taky (po 2-3 letech) a přibejvaly - pak jsem to s tím i dalšími neduhy prodal. Vubec jsem nechapal kde se to tam bralo, premejslel jsem jestli jsem to nicim nezasral ja a fakt ne. Pak sem si myslel jestli tam nejak neprosakuje voda, fakt jsem nevedel co to je.... bude fajn kdyz na to nekdo prijdete Jinak krome vody v zadnich dverich (coz vyresili v servise takovou tou upravickou) mi normalne pri vetsich destech zatejkalo i dopredu - klasicky louze u spolujezdce ale to podle me muselo jit jinudy nez pres dvere... Kdepak asi ted kluk zelená jezdí :-)
  11. tam zapomněli krabici s nářádím proto to tak zarachtá :-D
  12. vypadá taky fajn ale ta se napojuje do pojistek co.... navic s mym stestim by me hned vyhmatli na poště celníci....
  13. zdar, tak ta viofo 119s teda vypada ze nataci luxusne.... drzi to prilepeny na takovych tech cernych teckach na celnim skle? Jeste by bylo fajn aby ta lepici paska nebyla bila ale cerna (je to pak z venku na cernych teckach hrozne videt). Me tam ted stvou ty plastovy bazmeky senzoru deste a tech laserů tak uvidim (to sem do skoda fora ale nepatri :-) )... ale diky za tip Ja mam furt TrueCam A3 a je to bída
  14. Mně to na alfě dospělo díky egr do takovy faze ze se to auto sotva rozjelo....no mechanik nebyl nadsenej kdyz to rozebral a viděl tu zkázu [emoji23]. Jinak na vifko kašlu .... Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. já jezdím +- 1900-2100 pak řadím .... možná proto mám taky trochu vyšší spotřebu (6,2 dlouhodobě). Na městským okruhu kde je 70kmh jezdím na 5ku (to točí 1,9-2), PP ukazuje přeřadit na 6 ale to padne pak na 1500 a nepřijde mi to optimální... Naopak když dojíždím ke světlům, nebo z kopečka tak to klidně nechám padnout na 1200 (ale pak se z toho nerozjíždím)... Nevím jestli je to ptimální nebo ne ale já si tak zvyknul ty tři deci na sto km mě už nerozhodí....
×
×
  • Vytvořit nový...