-
Palubní svítilna
pokud ji nemas zapnutou tak, aby svitila trvale tak bych typoval kontakty dveri, ale u noveho auta je to zvlastni
-
Tajný vypínač proti nastartovaní motoru 1.9 TDi
Tak jsem se tady po dlouhé době na fórum zase vrátil, v okolí už octávek zmizelo tolik že to musím taky řešit. Pár lidem z Vás jsem poslal SZ ohledně zabezpečení přerušením pinů z OBD konektoru a odpojení napájení ŘJ, tak snad mě navedete a pomůžete kde se k tomu nejlíp dostat a napíchnout. Je to hrozné, sekat ruce a nebo ten falešný "tajný" vypínač na airbag zní taky dobře
-
hadičky
Já dal podtlakové hadičky Festo od jednoho ze zdejších členů, průměr ti teď z hlavy neřeknu ale o pár stránek výš je to přesně popsané, jakou délku jakých průměrů potřebuješ. Náklady max 400kč a hadičky podle mě nepoměrně kvalitnější sloužící k vedení mnohem většíchtlaků/podtlaků.
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Já mám Brembo MAX a k tomu desky TExtar, naprostá spokojenost, brzdí to úžasně. Bohužel taky začínám znova pociťovat lehké vibrace, no asi bude třeba vážně vyměnit i ložiska náboje, jinak se bude kroutit všechno a pořád . . . .
-
PLASTI DIP-striekanie karoserie tekutou Gumou
Auto je matné, odstraní se to tak, že to v některém místě " načneš " a pak to postupně odlupuješ jako gumu, jako cenovku z oblečení akorát že je to prostě gumové
-
Carbon
Koukam ze mas tonovane skla, napadlo te dat na strechu lesklou cernou folii ?
-
Česnek v autě?
Nojo, posledni dobou okupuju Fiat fora, sem zacinam nahlizet zase az ted kdyz je zima a Coupé si hovi ve vyhrivane garazi zachumlane pod dekou ))
-
Česnek v autě?
Presne tak, zavazat do igelitoveho pytle a nemusis se niceho bat. Ja uz v octavce taky vozil vsechno mozny, od 300kg okurek z polska po hnuj na brambory . . . .
-
Čištění EGR ventilu
2xkoll108: měl jsem stejný problém, řešil jsem to u kolegy stejně. Po pár týdnech ti ta trubka v tom " místě pérování " praskne a budeš to stejně zaslepovat na obou koncích jako ostatní, uvidíš :'>
-
Ubližuju motoru?
pokud to nedusíš pod 1200ot/min na rovině tak tomu nijak neubližuješ, problém by byl kdybys jel takhle do kopce nebo s větší zátěží, ale jak píšeš že do kopce samo sebou víc tak je to vpohodě. Hlavně ot nesmíš nechat " rozklepat " pod minimální otáčky. Jezdím stejným stylem pokud nikam nespěchám
-
Škoda RAPID
Návrat k osvědčenému a spolehlivému, a to je jen a jen dobře )
-
Komplet brzdy
No ono je to drassi jelikoz je to ATE Podle me tma bude urcite rozdil v materialu, a navic je to podle me docela namahany dil, takze bych tu stovku rozdil ozelel a koupil osvedcenou kvalitu co se tyce tech vodicich pouzder
-
Komplet brzdy
U tech vodicich pouzder je to na 10O% sada na jeden brzdovy trmen. Na každý brzdový třmen potřebuješ 2ks vodicich pouzder, 1ks sacek s vazelinou a 2ks krytky na pouzdra jelikož každý třmen jezdí po dvou vodících čepech a to je přesně obsah jednoho toho balení.Taky sem je měnil a kupoval za stejnou cenu.Jinak ty ATE jsou asi tak nejlepší co koupíš, nějaké jiné levnější bych nekupoval. U silentbloků se mi zdá ta cena taky normální za jeden kus
-
Komplet brzdy
Nemusíš kupovat toto http://www.hanza-aut...dy-ate/d-71084/ protože už to je v tomdletom http://www.hanza-aut...nkit-e/d-71190/. Ale jak psal Dolejs, kup jen ty vodici pouzdra od ATE, a pokud se ti pist v trmenech vraci tak neni treba menit tesneni.
-
Komplet brzdy
sada vodících pouzder je obsažena v opravném setu v druhém odkazu. Vodící čepy, pokud nejsou ohnuté, není potřeba měnit. Jeden set je na jednu stranu, takže ano potřebuješ 2ks