Ak chceš ísť čisto z 12V zásuvky, tak okrem toho, že budeš mať viditeľné káble v interiéri, musíš mať kameru, ktorá sa po nejakom čase nečinnosti/nehybnosti automaticky prepne do parkovacieho režimu. Videl som niečo podobné u noname čínskych kamier, kvalitné kamery ale týmto spôsobom nefungujú, lebo to je nespoľahlivé/nejednoznačné.
Čo sa týka buffered režimu, ten je najlepší pre parkovanie ak potrebujeme mať záber ako dôkazný materiál (sám som tu už niekoľkokrát použil), ale to zároveň znamená, že kamerka prakticky celý čas sníma, tým pádom má aj väčšiu spotrebu, takže treba počítať s obmedzeným časom kým pôjde kamera z batérie auta (a následne sa vypne aby sa ochránila baterka od vybitia).
Treba si jasne nadefinovať, že čo sa od kamery očakáva, koľko je tých kamier, ako dlho sa parkuje v kuse, kedy je snímanie nevyhnutné, aká batéria je v aute (typ a kapacita), či má auto rekuperačné dobíjanie batérie, alebo klasické, aké dlhé trasy auto jazdí a potom ako dlho parkuje! Ono totiž existujú prevádzkové režimy, kedy sa batéria auta nedokáže dostatočne nabiť k tomu aby potom dokázala dlho nahrávať pri parkovaní. Typicky autá s novším rekuperačným režimom nabíjania, menšou kapacitou batérie, krátke trasy, dlhé státia.