Přejít na obsah

e1.

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4837
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    18

3 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://e1.sk

Návštěvy profilu

12878 zobrazení profilu

Oznámení e1.

  1. Ventil som zatiaľ neodpájal z hadičiek, je tak, ako vidieť na fotkách vyššie. Ak to je naozaj ten diel 03F 133 751 B ako sa domnievame, tak ho ani nebude také jednoduché dať von, lebo zo zadu k tomu bude určite zlý prístup. Každopádne ten ventil vrátane tých hadičiek je dosť drahý (okolo 100 €), čo je už nepríjemne veľa, ale cez Aliexpress som ho našiel pod 20 €, akurát 3 týždne trvá kým to príde na Slovensko. Zvažujem možnosť, že by som na pôvodný zlomený ventil prirobil kovovú koncovku od @michalmart, ktorú mi už aj poslal.
  2. Ahoj, nejak som si danú problematiku nenaštudoval dostatočne a včera som zistil, že ventil 030 103 175 B v mojom prípade nie je ten správny, nakoľko je dvojcestný a ja potrebujem trojcestný. Ten trojcestný ale neviem nájsť. Čítal som na nejakom fóre, že by to malo byť súčasťou nejakej hadičky, ale zatiaľ som sa nedopracoval k žiadnemu číslu dielu. Viete ma niekto nasmerovať, prípadne sa pozrieť v ETKA? Ďakujem. UPDATE: S kamarátom sme hľadali a podľa nás by to mohol byť diel číslo 03F 133 751 B. Čo na to hovoríte?
  3. Pridávam sa do klubu. Už viac ako týždeň riešim problém okolo škrtiacej klapky (zatiaľ oba v mojom vlákne) a dnes večer som si všimol, že aj ja mám odlomený ventil odvzdušnenia veka hlavy valcov. Stačí kúpiť iba ten ventil, alebo treba riešiť aj niečo iné okolo toho?
  4. e1.

    Koupě ojetého SIII

    Ber to, čo tebe vyhovuje!
  5. e1.

    Teplota oleja

    Mňa zaujala táto veta. Ak ideš do kopca, tak motor je pod väčšou záťažou, to logicky by sa mal viac zohrievať a pri klesaní naopak. Budem teraz strielať od pása, ale ja by som sa na začiatku zameral asi na olejové čerpadlo. Nemá tento motor podobnú funkciu ako motorizácie s vyšším objemom, že pri nižšej záťaži dávajú nižší tlak oleja? Možno pri slabej záťaži to čerpadlo už nejako drhne a keď sa roztočí viac, tak ešte zvláda svoju úlohu.
  6. Ako je to so zaistením kábla ak nenabíjaš? Nie je to tak, že vtedy sa dá odpojiť? P.s.: Z vás musia mať majitelia EV radosť... 🙄
  7. e1.

    2.0 TSI 195kW

    Neviem ako ukazuje S4 teplotu chladiacej kvapaliny, ale za 20 minút určite pôjde hore o merateľnú hodnotu. Pre 70-80°C možno bude musieť bežať dlhšie. Problémom ale je, že vzhľadom na tvoje krátke jazdy budeš mať problém aj s prevádzkou bufíka. Ak ho budeš stále používať, tak to nebude zvládať baterka. Ak baterka nebude mať dostatočné napätie aby si následne vedel bezproblémovo naštartovať, potom sa bufík nespustí.
  8. e1.

    2.0 TSI 195kW

    Na 4-5 km mestkých trasách sú tvoje spotreby úplne normálne, toto auto nie je na určené na takéto jazdenie. Vhodnejšie je elektrické auto, alebo ak spaľovák, tak niečo malé s malým objemom, ideálne s atmosferickým motorom a nepriamym vstrekovaním paliva a bez GPF. Inak povedané, Fabia 1.0 MPI. Tých vyššie spomenutých 70-80°C bude pravdepodobne teplota chladiacej kvapaliny a pred štartom sa to najľahšie dosahuje zapnutím nezávislého kúrenia, alias bufíka.
  9. e1.

    Koupě ojetého SIII

    Ako sme sa rozprávali, podľa mňa by tam pasoval nejaký antracitový alebo šedý disk, ktorý má aj nejaké leštené prvky. Niečo z tohto, okrem tých celočiernych. Za mňa Helix, Trinity, Vega, Cepeus prípadne Supernova. Čo čiernu, alebo antracit, ťažko povedať, ale cierna by asi pasovala viac vzhľadom na čierne ozdobné prvky Sportline. A ten Arteon? Pozri ho a ak je bez ďalších okamžitých investícií (napr. pneu, brzdy a pod.), tak by som nad ním silno uvažoval.
  10. e1.

    Koupě ojetého SIII

    Ten z AAA je pekný a má super výbavu. Koža vyzerá byť tiež v dobrom stave a šikovný detailér by jej asi vedel ešte vrátiť niečo z pôvodnej svetlosti. To auto má jedinú vadu, že je 2019 a je z AAA. Volant neriešim, musíš mať niečo aj na výmenu/vylepšenie. 🙂
  11. e1.

    Autobatéria

    S autom samotným problém nebudeš mať, ale skrátiš životnosť baterky, lebo auto sa k nej nechová ako má.
  12. Prevádzkujem jedno auto v podobnom režime aj s palubnou kamerou a baterky síce mením častejšie, ale aj tak mi vydržia aspoň 3 roky. Podľa toho usudzujem, že niečo bude u teba zle. Pre začiatok by som začal s tým, že pre tvoj režim prevádzky je najvhodnejšie mať AGM baterku, 70-72 Ah. Novú baterku musíš inštalovať tak, že ju pred montážou úplne nabiješ vhodnou (AGM) nabíjačkou a hneď po montáži ju nakóduješ (typ, výrobca, kapacita, nové sériové číslo). Ak si toto nerobil, prípadne máš nakódovaný nesprávny typ baterky, tak je jasné, že tie baterky odchádzajú ako na páse. Potom môžeš ešte spraviť tieto veci: Mať stále vypnutý stop-štart systém. Jazdiť tak, aby si čo najviac brzdil motorom, vtedy sa baterka nabíja najviac. Ak máš ročník, ktorý to ešte umožňuje, dá sa rekuperačné nabíjanie potlačiť aj nastavením vyššieho hraničného napätia (zvyčajne 12,7 V). Na konci môžeš odpojiť na baterke senzor napätia, vtedy by mala začať fungovať baterka v normálnom režime, ale neodporúča sa, ak máš v aute napr. nezávislé kúrenie.
  13. e1.

    Koupě ojetého SIII

    S ťažným pozor! Ak auto nemá predprípravu pre ťažné, tak bude problém ho dorobiť tak, aby sa s ním dalo legálne ťahať! Panorama prebratá, vzhľadom na negatíva určite to nie je vec, ktorú by som hľadal. DCC: kým neboli dostupné Monroe ako aftermarket, skôr by som hľadal auto bez, teraz by som sa už toho nebál. Otázka je, či sú tie aftermarket Monroe DCC tlmiče dostupné/použiteľné aj pre iV, nakoľko to auto má inú hmotnosť. Columbus: áno, tie mapové podklady sú asi lepšie, ale na 99 % som si istý, že pACC aj tak nebudeš používať, podobne ako ja. Na bežné navigovanie je zase lepší Waze. Amundsen má navyše otočný ovládač hlasitosti. Webasto: parkujem v garáži, tým pádom používam iba ak som niekde mimo domu. Ak ho nezabudnem zapnúť. Dobrá vec, ale vzhľadom na možnosť kúrenie aj klimatizovania z baterky/zo siete tiež to nepovažujem za dôležitú vec. Vyhrievané čelné sklo: nakoľko parkuješ pod strechou, asi ho moc často nepoužiješ. Kvôli vysokej cene treba mať minimálne dobré pripoistenie čelného skla. Svetielka v batožinovom priestore a úložných priestoroch: toto vôbec nerieš, dorobíš si podľa vlastných potrieb. Ambientné osvetlenie interiéru: mám a za mňa zbytočnosť. Roletky: super vec, hlavne teraz ako máme krpca. Elektrické otváranie kufra: väčšinou sú nalomené káble, nič čo by si si ty nevedel opraviť doma svojpomocne. Matrix LED: super, ale nerozbiť! Kamery: mať zadnú je minimum, je dobré mať ale Area View. Nie kvôli pohľadu z vtáčej perspektívy, ale hlavne kvôli parkovaniu pri obrubníkoch, kedy sa vieš bezpečne postaviť ani nie na centimeter od neho. MODE select: určite by som chcel mať, hlavne kvôli individuálnemu režimu, kde si všetko vieš pekne nastaviť podľa seba. Virtual cockpit: pôvodne som ho považoval za zbytočnosť, ale dokáže zobraziť viac vecí ako ten bežný. Celokožené sedačky: v L&K môžu byť vetrané, podľa mňa sú fajn. Vidím, že z výberu vypadol ten pekný šedý liftback, predpokladám, že už má nového majiteľa. Z toho, čo si sem dal sa mi najviac páči ten z Facebooku a ak by si sa náhodou chcel vybrať do Dunajskej Stredy pozrieť ho, určite mi pred tým daj vedieť!
  14. e1.

    2.0 TSI 195kW

    @Anderj83, na krátkej trase a obzvlášť v bratislavskej špičke o spotrebe pod 10 litrov ani nesnívaj! Krátke trasy ani mestské jazdy tomuto autu nesedia a ty jazdíš oboje, ku všetkému v dopravnej špičke. Ja som rád, ak sa v bratislavskej rannej a popoludňajšej premávke dostanem s Fabiou 1.2 TSI pod 10 litrov, a nie so Superbom. P.s.: Jazdím podobné trasy ako ty. Spotrebe pomáha iba to, ak viem ísť ako-tak plynulo po obchvate.
  15. Mám podobnú skúsenosť spred mesiaca, akurát F2 FL. Baterka neštartovala, nabil som ju, chvíľu sa tvárila ok, ale keď som chcel opäť naštartovať, tak sa podarilo iba LTT. Po opätovnom meraní tam bolo okolo cca. 10,8 V, takže podľa všetkého odišiel jeden článok.
×
×
  • Vytvořit nový...