Přejít na obsah

mike_k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2146
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    15

Návštěvy profilu

4107 zobrazení profilu

Oznámení mike_k

  1. Tohle neudělá prakticky s jistotou vůbec nic a i kdyby, tak záruka na korozi je 12 let. Větší šance je, že ti to něco začne dělat po té opravě, protože kvalita lakování v továrně a v servisu jsou dva zcela jiné světy.
  2. No spíš k čemu by to bylo dobré, i kdybyste s tím uspěl? To vážně chcete ať vám brousí původní lak a opravují to ručně někde kde to ničemu nevadí?
  3. Zajíždění motoru je věc, která byla relevantní někdy před 40ti lety u Š120. Dnes nic takového již neexistuje. Přesnost výroby je natolik velká, že není co zajíždět.
  4. A jak to teda funguje? Kdyz clovek jede do zatacky, hybe se nejak ten svetelny paprsek pri toceni volantem nebo se spis rozsviti neco dalsiho?
  5. mike_k

    Škoda Fabia IV

    Tak to je docela drsne, a to se vsude pise, ze o Fabie uz neni skoro zajem. Ja objednaval na konci prosince a dodani ma byt do konce dubna.
  6. Neřešit. Tohle je prostě normální. Mám to i na čelním skle. Pokud je to ve směru jakým jezdí stěrač, tak je to určitě od něj, ale totéž se běžně stane i při škrábání skla v zimě.
  7. mike_k

    Škoda Fabia IV

    Kupujem zrovna F4, na facelift jsem se explicitne ptal, pac by me nastvalo, kdyby byl tyden potom co si ji koupime, a prodejce mi tvrdil, ze v dohledne dobe nebude.
  8. mike_k

    Koroze

    Nenasel jsem jine tema, tak zakladam nove. Jak jste na tom zejmena u starsich Citigo s korozi? Mame ho od roku 2015 a nasel jsem letos zacinajici korozi na obou zadnich blatnicich (v miste styku s naraznikem), okolo hrdla palivove nadrze (zde jiz docela hodne bublinek, ackoliv pred zimou jeste nic nebylo) a na prahu vpredu v miste styku s prednim naraznikem (zde zcela zacinajici). Jsem tedy docela zklaman. Jednickova Fabie na tom po deseti letech byla daleko lepe. Jsem docela zvedav na reklamaci, i kdyz zatim jsem vzdy s reklamaci koroze u vsech Skodovek po vetsim ci mensim boji uspel. Zajimalo by me jak na tom jsou podobne stara auta kde byly dodatecne instalovany podbehy u zadnich kol. Vetsina te koroze je opravdu v mistech kde by teoreticky mohly pomoct.
  9. mike_k

    Škoda Fabia IV

    Byl jsem na dvou mistech. V jednom nula. V druhem lehce pres 6%. Ale na Fabii za skoro dvojnasobek nez ten zaklad. Tam to urcite z logiky veci musi byt mene.
  10. Urcite se bez toho da prezit, ale 30 let to tam cely VW group mel zobrazene a ted ne. Vetsina lidi nema rada zmeny i v pripade, ze prinos muze byt diskutabilni.
  11. A co přesně se tomu motoru stane? Fórum je plné lidí, co by nejraději měnili olej každý týden a svět je ve skutečnosti plný služebáků, u nichž se olej mění po 30tis, jezdí s tím každý den někdo jiný jako prase a přesto ta auta na motor neumírají.
  12. mike_k

    Rozměry kol

    Pasují prosím na Fabii kola z VW Polo 6,0Jx16 ET45? Předpokládám, že když to má všechny rozměry stejné, tak by mělo, ale jde tam narvat i ten vnitřní ozdobný kroužek s logem Škodovky?
  13. Tenhle "zlepšovák" je bohužel ve všech vozech koncernu. Na Seatu mě to taky sere. Také mě naprosto není jasné, co mohlo autora tohoto zlepšováku vést k jeho zavedení.
  14. Nekomu by mohlo pomoct, svuj problem s opakujicim se zvlnenim kotoucu jsem opravdu uspesne vyresil vymenou naboju obou kol. Dalsi origo kotouce uz se nezvlnily.
  15. mike_k

    Převodovka ASG

    A jak se to projevovalo, kdyz uz bylo treba menit tu automatiku? Mame najeto 120tis a zatim zadne problemy, ale uz se zacinam bat, ze to nekdy muze prijit. 🙂
×
×
  • Vytvořit nový...