Přejít na obsah

Revolucionar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    71
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Revolucionar

  • Narozeniny 4.2.1986

Návštěvy profilu

2 282 zobrazení profilu

Oznámení Revolucionar

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím. Dokázal by mi někdo poradit, nesetkal se s tím? Při výměně palivového filtru se mi při delším stání vozů cca 5hodin a více nedaří nastartovat. Respektive se motor chová jako zavzdušněný. Za tepla není žádný problém. Při navrácení starého filtru zpět tento problém zmizí a vše jde naprosto v pořádku. Zkoušel jsem filtr vyměnit za jiný ( první Bosch a druhý Ufi) a dělá to pořád s novým filtrem. Na voze je filtrbox 3C0 127 400 C Ještě mě zaráží dost teplý držák filtru. Občas je tak horký, že na něm nejde udržet ruka. Děkuji všem za radu. J.
  2. Hoj. Meggy ty mas moznost tlumicu? Odkud jsi a co by vysly zadni na O1 81kw combi. Diky
  3. Zdravim Chtel jsem se poptat zdali mi nekdo dokaze poradit. U Octavie I gen. 1.9TDI 81Kw rok 2000 jsem na adrese (dle VAGu) 015 v ridici jednotce motoru nasel aktualni spotrebu. Tato spotreba se dost lisi od toho co ukazuje palubni pocitat. Myslim tim ze VAG pise napriklad 4,2L a na palubnim PC 6,5L a podobne. Jeste me dost zarazi jedna vec. Na predchozim vozidle Fabia rok 2003 mi na volnobeh pri stojicim vozidle palubni PC ukazoval spotrebu 0,5L /h a ted na Octavii je to dost promenlive. Jednou 9L pak zase 7L atd. Diky za info porad mi to hloube v hlave :-) R.
  4. Ono jde o to ze dalku na klici mam, jenze je to stary klasicky nevystrelovaci klic (dvoutlacitko hella). Na nem je frekvence 434Mhz a vyse zminovany vystrelovak ma stejnou frekvenci. Tudiz by mel fungovat, ale nedari se mi jej sparovat s vozem.
  5. Chlapci zkuseni poradite mi jestli pujde sparovat s komfortkou 1J0 959 799 AH vystrelovaci klic 1K0 959 753 G? Zustal mi z prodaneho auta. Diky za info R.
  6. Popravde bych ho musel mit v prdeli uz 3 roky
  7. V lednu jsem absolvoval novou STK + emise s obavou (stale sviti check motoru s hlaskou slaby ucinek katalyzatoru) ze neprojdu. Opak mi byl pravdou a dle vystupni tabulky jsem silne pod limitem. V den kdy jsem jel na stk mi kontrolka sama zhasnula a na druhy den se zase rozsvitila Asi auto vedelo co ho ceka. S tema teplotama to mas zhruba podobny jako ja takze se tim asi nebudu nadale zbytecne zabyvat. Budto je to spatnym benzinem, nebo netesnosti ve vyfukove soustave. J.
  8. Neni to preklep, je to http://cs.wikipedia.org/wiki/Katalyz%C3%A1tor_v%C3%BDfukov%C3%BDch_plyn%C5%AF
  9. Ve Vagu je dostupna teplota katu i kdyz nevim za-li se dle ni da ridit. Nekde jsem se na interneru docetl, ze provozni teplota katu je cca 400 C°, proto ten zajem. Kazdopadne jeste si nejsem jisty, zda to nedela i netesny vyfuk. Porad sviti chyba "nizky ucinek katalizatoru" ale na emisich vse v poradku. Stale resim vyse vypsanou chybu a neda mi spat tak zjistuji pricinu. Jen zatim nebyl cas na kontrolu vyfuku (netesnosti). J.
  10. Zdravim Vas, Zajimalo by me, zda-li nekdo meril za jizdy se 47Kw pod kapotou teplotu katalyzatoru. Uz po druhe jsem byl upozorneny na to, ze je u prvni lambdasondy dost ohrata priruba ( nebo jak to nazvat ), az spise zhava a zbarvena do ruda. Pri mereni za jizdy mi teplota katalyzatoru dosahuje az k 1000° C ( dle otacek motoru ). Docetl jsem se ze by se teplota nemela prehoupnout hranici 1400°C aby se katalyzator neznicil. Diky za poznatky ostatnich. J.
  11. Takze proveden test lamdy pred katalizatorem, test katalizatoru a test lambdy za katalizatorem. Vsechny testy probehly v poradku. Stejne mi porad VAG hlasi slaby ucinek katalizatoru (chyba 16804). Nemate s tim nekdo zkusenost? Vyfuk vypada v poradku ale jeste zkusim zkontrolovat ty svody jak pise Danielll predemnou. J.
  12. Takze dnes rozdelan tapec PZ dveri. Do kabelu (asi can-bus) "šťáva" jde, presto vsak zamek stale zablokovany. Nevite nekdo jak zevnitr zamek povolit ci jinak uvolnit aby se dvere daly otevrit? Predpokladam ze bude v haji motorek centralu. Jeste by chyba mohla byt v mikrospinaci a proto se snazim najit jiny zpusob otevreni dveri nezli hned nicit komplet zamek. Nemate nekdo nejaky typ?
  13. Tak to se te jeste zeptam, kdyz uz budu kuchat dvere. Na ty mikrospinace jsem se dival. Ve dverich ridice jej mam zrejmne taky spatny. Chtel bych si je vymenit na celem aute ale nevim presny pocet spinacu. Jestli je ve dverich pouze jeden nebo vice. Zamek jsem mel rozdelany a dle meho by mel v kazdem zamku byt jen jeden venkovni a jestli si to dobre pamatuji tak ctyri vnitrni. Jde mi o to abych vedel zda i spolujezdcovi dvere popripade i PZ + LZ maji ty stejny spinace.
  14. Ptam se proto abych upresnil hledani. Muj predpoklad je PZ dvere (uz delsi dobu nereaguji na central a jsou zablokovane, zamcene). Kazdopadne nemam s vedenim CAN BUS zadny zkusenosti proto se radeji predem informuji. Diky
  15. Takze po napichnuti na VAG hlasi chyby 01336 a 01044. Nejaky zkusenosti s temito chybkami? Diky
×
×
  • Vytvořit nový...