Přejít na obsah

Bliká Žhavení


kapos

Doporučené příspěvky

Pokud by byl brzdový spínač tak nepadne do nouzáku Odpoví ti jen diagnostika A pokud i ta ne tak jízda se zapnutým VAGem a logování a následně vyhodnocení. Ještě snad rada projdi pečlivě podtlakové hadičky hlavně  v držácích jestli třeba někde není nějaká prošoupaná , může mít slabou stěnu a může se scucnout a tím je neprůchozí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mal som ten istý problém MR 2012 . Stávalo sa mi to pri vyšších rýchlostiach , 120 - 140 km/h . diagnostiku treba urobiť pri blikajúcej kontrolke - nevypínať motor . Mne to ukazovalo problém s dopravou paliva . Nakoniec po preskúmaní palivového vedenia bola prihnutá trubka v nádrži ,čiže pri vačšej potrebe paliva auto hádzalo do núdzového režimu a blikala kontrolka žhavenia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Mě to dělá jen občas cca 1x měsíčně.

Při nastartování resp. po otočení klíčku kdy kontrolka žhavení zhasne se hned rozbliká.

Nepomůže vypnutí klíčku a znovu zapnutí. Musím nastartovat kde mi maxík hlásí "motor do dílny".

Po zhasnutí motoru a znovu nastartování vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi, Potřeboval bych radu, mám Škoda Octavia RS, rok výroby 2008, diesel. Stavá se mi, když jedu, že se mi z ničeho nic začne blikat kontrolka žhavení a auto to hodí do nouzového režimu. Když zastavim a nastartuju tak je to zase v pořádku. Stává se mi to, tak 3x do měsíce, ale dneska se mi to stalo dvakrát. Občas mi díky tomu blbne tempomat. Dočetl jsem se, že by to mohl být brzdový spínač, když se to rozsvítilo tak jsem zastavil a kontroloval to ale brzdy normálně svítili. Na diagnostice nikdy nic nenašly..

 

Prosim vás o radu :) Děkuji

asi to bude Egr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Ahojte. Rozblikala sa mi kontrolka žhavenia. Po opätovnom naštartovaní motora, prestala blikať. VAG pri diagnostika vypísal nasledovné:

 

7335 - prutok vzduchu pri regeneraci príliš velký

          P145F 00 [101] - -

          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

             info o závadě:

                    Stav závad: 00000001

                    Priorita závad: 2

                    Frekvence závad: 1

                    Kilometry: 96506 km

                    Datum: 2070.14.31

                    Čas: 09:13:43

 

 

Vie niekto poradiť o čo tu vlastne ide? Ďakujem.

 

PS: brzdové svetla svietia.

Editováno: , autor: Octavius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahojte mam problem.Pocas jazdy mi zacala blikat kontrolka zhavenia a auto ztratilo vykon.Ked som podradil auto vykon znovu malo ale kontrolka blikala dalej.VAG ukazal ze je chybny snimac vacky alebo krutoveho hriadela.Po premerani sa zistilo ze snimace su OK.Prehodili sme plynovy zevraj to mohla byt chyba.Chyba bola odstranena.Po par dnoch jazdy sme dali naspet plynovy pedal stary aby sme sa uistili ze to bolo v pedali ale chyba za ziadna neobjavyla a auto zatial jazdy bez problemov.Nestretli ste sa s takymto problemom?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Mě to dělá jen občas cca 1x měsíčně.

Při nastartování resp. po otočení klíčku kdy kontrolka žhavení zhasne se hned rozbliká.

Nepomůže vypnutí klíčku a znovu zapnutí. Musím nastartovat kde mi maxík hlásí "motor do dílny".

Po zhasnutí motoru a znovu nastartování vše OK.

Mám opraveno..

byla to banalita.. zaoxidovaná kostra pod předním levým světlem..

nebyly žádné známky rzi, ale po vyčištění už sedm měsíců OK 

 

VAG mi hlásil:

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
               P1592 - 006 - Implausible Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 11.75 V
                    Pressure: 937.2 mbar
                    Pressure: 1363.2 mbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Presne ako pises vzdy musi byt chyba zapisana.Ja pevne dufam ze som sa stymto problemom uz vyrovnal.

Ako si dopadol? už ti to nerobí?

Ja mám predFL 2.0 TDI 103kw motor BMM s DPF a mal som velmi podobné problémy. dokonca sme vymenili plynový pedál lebo písalo chybu polohy plynového pedála a nebolo to ono lebo cítim že sem tam je inak citlivý ako by mal byť ale aspon už nič nebliká a nehádže do nudzového.

Predtým sme riešili lambda sondu, ktorá asi odpálila riadiacu jednotku ktorú opravili a lambda sondu vymenili za novú. Tak neviem či to má suvis s tým či nie. na diagnostike nepíše vôbec nič.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatial som dopadol tak ze po dôkladnej kontrole kablov sme nasli zvezok kablov ktory ide popod kryt kde su stierace ktory bol velmi neodborne pospajany rychlospojkami a to malo za dosledok ze mi odpalilo skrtiacu klapku nakolko nejak zatieklo do tych rychlospojok a viacej uz nebolo treba.Takze sme to vsetko priletovali tak ako to ma byt a vymenili skrtiacu klapku a zatial jazdim bez klikania zhavenia.Dam foto ako to bolo pospajane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dobrý den,

 

prosím o radu s podobným problémom. V poslednej dobe sa mi stáva, že sa za jazdy rozbliká kontrolka žhavenia. Blíká kým nezastavím a znovu nenaštartujem. Výkon motora neklesá, ani žiadny iný problém som nezaregistroval. Brzdové svetlá svietia. Zaťial sa to stalo tri krát, a vždy to bolo pri zapnutej klíme (nemyslím že to s tým súvisí). Som v Nemecku a auto denne potrebujem, nemožem ho v servise nechať. Urobiť diagnostiku na počkanie mi odmietli, tak s tým zatiaľ jazdím, kým sa do servisu nedostanem (cca 2 mesiace).

 

Predpokladám, že ak nie je omezený výkon motora tak by sa nič za tie 2 mesiace poondiať nemalo. Čo myslíte?

 

Jedná sa o O2 FL 2010, 1,6TDI, má 120000km

Editováno: , autor: janci82
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...