Přejít na obsah

teplota motora


palo1,3

Doporučené příspěvky

Ja som síce slabý mechanik , ale ako prvé ma napadlo - je to správne odvzdušnené? Nemenila sa kvapalina, prípadne nejaký diel chladenia a nedošlo k poklesu kvapaliny? (Nemyslím len v nádržke,tak sa to môže zdať OK) Potom snáď už len termostat nefunguje ako by mal. Na Felícii ľahká výmena aj doma. Prípadne vodná pumpa už neprehána dosť vody. Neviem ako to overiť.

Editováno: , autor: TTRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vôbec by som sa nečudoval keby bol už zlý. Mne keď odišiel ten od výroby tak som ho menil do pol roka 3 krát.

 Prvý bol po mesiaci v háji, tuším tam praskol jeden ten plast, len už neviem ako sa to prejavovalo, druhý dosť prepúšťal (dlho sa zohrievalo auto) a až tretí zasa ako tak fungoval ( aj keď na nižších teplotách trochu ako originál). Druhovýroba je slabota. Ale 110 je pri Felícii normálne, je tam zvýšený tlak a tak by sa voda variť ešte nemala. Tesní všetko ako má? A po toľkých rokoch možno je aj chladič zanesený, takže jeho chladiaci výkon poklesol. Ale aj tak by som to pozrel či to nie je zavzdušnené,to tam robilo najviac problémy, po každej oprave som s tým bojoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Na tomto fóre je na túto tému dosť popísané -treba dohľadať....

v zásade .... 1. termostat - nie každý nový kus je dobrý...ale mal by byť

                          2. víčko na vyrovnávacej nárdržke musí byť  OK ! - čo býva často problém -

                               prejavuje sa to vysokou teplotou/ ako u teba / ja som kúpil asi 3 a na koniec som použil z favorita

                          3. ak predošlé body sú 100% ok , čo býva závadou v 95% - nastupuje tvrdý folklór - tesnenie pod hlavou válcov alebo prasknutá hlava

tam sa sleduje , či nieje sledovateľný únik do oleja/ voda-vizuálna kontrola/ alebo do vody / výfukové plyny- meracia sada/

najskôr teda preveriť 1. a 2. bod ! najčastejšie !!!!!

potom treba skontrolovať, prečo ti nezopol ventilátor na chladiči...pridretý motor - zopol, ale neroztočilo- bacha na to - vie to vymlátiť batériu

teplotný spínač nezopol - aj to sa stáva....

viac ma teraz nenapadá......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...