Přejít na obsah

ventil N75


Octavinek

Doporučené příspěvky

  • o 4 roky později...

právě

uf, na 100prc to nevim, ale myslim ze je to ten na druhy fotce, me hazel chybu po chipu a turbo padalo do nouzaku, tak sem ho nechal zapojeny v elektrice ale odpojil sem hadice a dal tam ventil od Bidrina a tuktuk zatim vse ok

Řeším podobný problém (pravděpodobně) po čipu mi začalo turbo padat do nouzáku nad 3tis. Firma se brání že čipem to není mechanici tvrdí že pravděpodobně je. Nakonec mi mechanik otočil ten ventil N75 a auto lítá jako raketa, chová se perfektně, akorát si občas střelí do vejfuku, problém je že průměrná spotřeba nejde pod 11 což nic moc (při cenách benzínu). Tak se zase vracím na začátek a opět to musím řešit. Prý ventil je v pořádku, ale pro jistotu jsem teď koupil novej abych to odzkoušel. Nemáte někdo nějaké zkušenosti, jestli je to opravdu čipem, nebo prostě v servisech jenom něco přehlíží?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes byl ve Škodovce a ptal se po ventilu N75 na 1.8T a prý tam žádný takový není, jen ventil regulace turba ale bez názvu! Podle prodejce! Ale je to ten na druhém obrázku!

pánové ví někdo přesně jak se ten ventil jmenuje? Příručka mladého kutila škody octavia tvrdí "elektromagnetický ventil omezování plnícího tlaku (N75) "

v mým autě na místě N75 vysedává ventil N249. mám motor AGU r.v 99

Takže buďto jsem úpnej debil, nebo se ty ventili jmenujou pokaždý jinak.

N75 prodejce : http://www.amd-autod...kovy-n75.html�� pro motory ARX,ARZ,AUM,AUQ

N249 prodejce : http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-magneticky-n249.html

podle toho obrázku nahoře je to zase jiný : http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-mag-prepinaci-pro-turbo.html

Přidávám náhledy těch ventilů N75 je podle prodejce ten dole (ten vrchní jsem vytáhl z auta).

post-38596-0-22869300-1323360831_thumb.j

post-38596-0-75460100-1323360900_thumb.j

Editováno: , autor: nfs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten by měl být od výroby v autě, je dokonce i na zobrazení na fotce na začátku této diskuze. Netuším však proč tedy jsem měl tenhle jiný v autě. jediný co mě napadá, když mi kdysi dělali Chiptuning, tak jim to se starým nešlo tak tam dali tenhle ten šedivý. A mě samozřejmně nic neřekli. Ale to je jenom spekulace. V servisu se se mnou moc nechtějí bavit, spíš by nejraději vyměnili polovinu auta. Jezdím na LPG, třeba jestli to není i kvůli tomu.

Nevíte prosím někdo jaký by měl být mezi nimi rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju, budu mít nový ten originální co tam patří, tak se uvidí. Ptal jsem se v servisu jestli nemůže být nahraný čip pro jiný typ motoru, (ten šedivý ventil je k typu motoru ARX, ARZ,AUM,AUQ)

Já mám motor AGU. Krčí rameny že prý může být možný všechno.

Kdybych věděl že je nahraný čip pro jiný typ motoru, tak jim to omlátím o hlavu, ale jak to zjistit, když to jezdilo v pohodě :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám AUQ tedy RS a je tam právě ten co je na první fotce této diskuze a je to orig. Ten jsem měl na mysli, že mám doma navíc.

Co ti píše Vag?

11 litrů není problém. Záleží jak jezdíš. Ale dá se třeba i za 6,5 Jezdím pravidelně Zlín Prešov s touto spotřebou a nijak pomalu nejedu.

Editováno: , autor: Albert
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventil jsem vyměnil, auto znatelně ožilo. Pokud ale důkladně poslouchám při plným plynu, slyším, jak otáčky turba mírně houpou, nevím jestli je to normální, nebo se ještě něco se..re. Výkon je ale pořád razatně nižší, než když byl ten ventil otočený, to se turbo roztočilo auto začalo brutálně táhnout od 2tis ale kolísání slyšet nebylo.

S tou spotřebou byl jsem zvyklej dřív jezdit za průměry 8,5 (ale zase v létě) . (nejsem závodník, ale občas jí přišlápnu, ale 11 se mi fakt zdálo hodně)

Co píše ten Vag nevím, sám ho nemám a servisu teď nemá čas. Takže spíš chytám nějaký rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, jsem tu nový, tak doufám, že jsem to vložil do správného tématu... Od loňského roku mám O1 Tour TDi 66kw, typ motoru ALH, r. v. 2005 a už od začátku zlobí váha vzduchu... Po nastartování mi chvíli kolísaly otáčky motoru. Váhu jsem vyměnil za značkovou Bosch a kolísání se ztratilo. Kontrolka elektoniky se mi ovšem zanedlouho rozsvítila znovu a píše to náhodná chyba - měřič hmotnosti vzduchu. Takže jsem sehnal další váhu, tentokát použitou a chybu si nechal smazat pomocí diagnostiky. Kontrolka se rozsvítila opět... Zjistil jsem, že když auto vytočím nad nějaké 3 tisíce, tak se mi kontrolka rozsvítí. Pokud jezdím v klidu, tak po pár nastartováních zmizí. Myslím si, že to nebude váhou... V servisce mám od minulého majitele zápis o výměně magnetického ventilu N75. Podle toho, co jsem zde četl, tak je to ventil regulace turba. Myslíte, že by tuto neplechu mohl dělat tento ventil? Někdo tu psal, že za jízdy mu turbo prostě vypne, já jsem ale nějaké náhlé snížení výkonu nezaznamenal, prostě když svítí, tak to netáhne. Ještě poznamenám, že když mi kontolka nesvítí, tak auto jede velice svižně, ale když svítí, tak je takové ,,tupé,,. Zase podle toho, co jsem se tady na foru dozvěděl, tak mi asi jednotka padá do nouzového režimu. Co tedy s tím? Mám ventil zkusit koupit nový a vyměnit? Předem všem děkuji za rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...