Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


611 témat v tomto fóru

    • 16 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  1. Hands free

    • 19 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  2. kontrola prokluzu a spol.

    • 17 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  3. schema 1 2

    • 42 odpovědí
    • 20.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
  4. Upravený maxidot

    • 24 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 6.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pokúsim sa tu len pripomenúť hlavné téma. Tu nejde o to, aký a za koľko benzín používať. Tu sa snažím nájsť len racionálne argumenty, ktoré by pomohli vyriešiť otázku ako často používať VIF. Každý motor je unikát, súhlas. Každý motorista má preto iné skúsenosti, súhlas. Je to subjektívny záver? Súhlas. Dajú sa tieto poznatky ale brať ako návod? Nesúhlas.  Takže sa vráťme na začiatok. Skoda Octavia 2025 1,5 TSI e-Tec II, 85kW, automat. (Ešte sa skladá na montážnej linke) Cieľ: čistý motor, minimálne úsady Pridávať od začiatku VIF do nádrže, alebo nie? Súhlasím, BA98 je cesta ako dostať do motora palivo bez biozložky. Ale... Ak to budem brať ako prostriedok, ako mať čistý motor fajn, ale čo tie oktány navyše? Výrobca odporúča BA95. Bude mať auto problémy potom? Asi nie, ale časovanie ventilov si riadiaca jednotka určite upraví. Skôr či neskôr. To je fakt. A čo je výsledok pri takomto scenári? Z drahého paliva využijem len jeho čistotu (o čo mi vlastne ide), ale oktánové číslo určite vyletí von výfukom bez účinku. Dá sa to aj lacnejšie? Iste. Ako? BA95 + VIF. Výsledok? Takmer rovnaký. Takže otázka aditivácie je zodpovedaná, čaká sa len na rozlúsknutie orieška s názvom Ako často.
    • Potřeboval bych radu zkušenějšího. Zdá se, že napojení USB modulu na zadní zásuvku bylo blbé řešení. Jak je tam stálé napětí, tak mi modul vybíjí baterii a ta se odporoučí vždy po cca 2,5 letech. Chtěl bych napojit napájení  (+) USB modulu na lanko od hodin, konkrétně pozice B316 (viz schéma níže). A dotaz zní. Je tam také trvalé napětí nebo je to spínané po startu? A ještě jeden dotaz. Utáhne to lanko (0,5 mm2) USB modul? Předpokládal bych, že bezproblému, ale...  
    • Dobrý den, potkalo mě to samé. Vyřešil někdo tento problém? Přidalo se k tomu ještě občasná hláška - nízký tlak oleje. Prý asi jak se blbě natáčí vačky, tak to udělá chvilkový výpadek tlaku (senzory tlaku vyměněny).  Děkuji.
    • Dnes jsem u sveho prodejce jel v sup4 2.0tdi 4x4 kombi l@k vyroba po 06/2024. Podvozek je krasne tichy. Myslim si, ze vymena tlumicu by mela bouchani odstranit. Doporucily mi vymenu. Vraceni vozidla neni jednoduchy ukon - nevraci se lednicka na alzu. Dale zpozdeny ostrik p. skla budu take resit - na druhem ostrik byl okamzite. Pristi tyden  jedu na srovnani seriovych cisel tlumicu. 100% jsou tam ty problemove. Jinak vcera na dalnici oranzova chyba motoru. Rekli mi vadny senzor G784 - nutna vymena Trpelivost pry prinasi ruze......no uvidime. Po vymene tl. zas napisu (snad uz jen chvalu)
    • Tak jsem aktualni stav reklamoval v servisu. Merenim potvrdili, ze opravdu zadek oproti predku sedi nize, ale skodovka rozhodla, ze chce auto poslat do MB na analyzu….
×
×
  • Vytvořit nový...