najel jsem s cjxa 100k a teď máme jako druhé auto DNUA.
cjxa je takové hrubší, určitě není DNUA v ničem horší, má jen filtr pevných částic a tedy tišší zvuk.
obe mi jezdí srovnatelně, byly bez úprav. Spotřeba srovnatelná.
Uvažuji ho teď prodat, je to MY 2020, facelift, najeto 94. Výměny oleje po 10tkm. Full výbava krom střešního okna, doma i v kanclu tepla garaz:), bez nehod, zatím není na inzerci. Představa +- sedí
mam 2016 cjxa s ventilovanymi; bral by som radsej alcantaru.
spotreba 10.5 (max 12.4. min 7.9), co je dost, sedmicka by pomohla.
najlepsi je samozrejme DNFE 206kW s matrixami a najlacnejsi CJXA 206kW s xenonmi.
co som ja pocul, tak najhorsiu odozvu na plyn ma DNUA kvoli GPF. pokial viem, tak tieto su aj s matrixami facelift aj s xenonmi predlift, na to bacha.
tu je tiez pomerne zaujimavy kusok
https://auto.bazos.cz/inzerat/193296543/skoda-superb-sportline-20-tsi-200kw-dph-4x4-lpg-webasto.php
co sa tyka tuningu, tento nemec tu popisuje detailne vsetky tri motory a rozdiely
Zdravím všechny,
nějak jsem projel ostatní příspěvky, ale neviděl jsem nikde thread, který by jednoduše popsal rozdíly v motorech CJXA, DNUA a DNFE a připojil k tomu názory lidí. Rád bych tu nějak dozjistil vše co by se mi mohlo hodit při nákupu...
Aktuálně se dívám po Superbu, 2018+, v L&K ( vyloženě chci Canton, ventilaci sedaček a DCC ), nájezd tak do 80k km, a rozhoduji se právě mezi
( 2015 - 2018 ) CJXA 206kW 350Nm
( 2018 - 2020 ) DNUA 200kW 350Nm
( 2020+ ) DNFE 206kW 400Nm
Je možné, že se u něčeho mýlím, tak kdyžtak prosím o opravu...
CJXA má MPI ( multi point injection ), nemá GPF a má 6st. DQ250 převodovku.
DNUA již nemá MPI, má GPF a má 7st. DQ381 převodovku
DNFE také nemá MPI, také má GPF, také má 7st. DQ381 převodovku, ale turbo je nové - místo starého IHI IS38 je tam Continental, plus vstřiky dokáží vytáhnout větší tlak
Z názorů lidí na internetu jsem zatím pochytil následující ( kdyžtak mě zase opravte )
DQ381 má horší mapování převodovky než DQ250, ale je úspornější, hlavně na dálnici
CJXA má horší odezvu plynu, která by se ale měla dát vyřešit pedal boxem
Ventilované sedačky byly až od roku 2018 v modelech s DNUA motory, stejně tak jako vyhřívaný volant a třeba matrixy
Pokud to se sedačkami je tak jak píšu, tak se vlastně rozhoduji pouze mezi DNUA a DNFE.
Nicméně DNFE je podstatně dražší kvůli roku výroby atd. a jde to lehce přes budget ( circa 750k Kč ). DNUA by tedy mělo být nejhorším motorem z těchto tří...
Momentálně řídím Octavii III 1.6TDI DGTE, takže to bude upgrade jako kráva tak i tak, ale spíš mě zajímá jestli jde pak DNUA upravit na vyšší výkon stejně jednoduše jako DNFE, případně jestli tam mám počítat s nějakými problémy.
Každopádně budu rád za každý informovaný názor a zkušenost.
Díky moc