Přejít na obsah

Váš Roomster

Fotky Vašich Roomikov


89 témat v tomto fóru

  1. Môj Roomster new

    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  2. Můj černej rumík

    • 0 odpovědí
    • 411 zobrazení
  3. Můj Roomák 1 2

    • 47 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  4. muj ROOMAN

    • 20 odpovědí
    • 3k zobrazení
  5. Můj Roomcajs 1.2 tsi

    • 6 odpovědí
    • 509 zobrazení
  6. můj roomík 1.6

    • 11 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  7. Myška 1 2 3 4 35

    • 857 odpovědí
    • 49.2k zobrazení
  8. Náš Bruno 1 2

    • 33 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  9. náš kočár

    • 20 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  10. Náš lenochod 1 2

    • 38 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  11. Náš Roomy 1 2 3 4

    • 95 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  12. nováček 1 2

    • 26 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  13. Novy clen rodiny

    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  14. Pitrisův Roomcajs 1 2

    • 36 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  15. přítelčin přírůstek :)

    • 11 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  16. Rammstein 1,4 16V

    • 4 odpovědi
    • 591 zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  17. Roomajz TDI 1 2 3 4 16

    • 375 odpovědí
    • 29.6k zobrazení
  18. Roomajz TSI 1 2 3 4 6

    • 141 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 754 zobrazení
  19. Roomi 1.2 TSI 63 kW 1 2 3 4 5

    • 121 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  20. Roomik 1.2TSI 1 2 3 4 14

    • 335 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 120 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 17k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...