Přejít na obsah

Oficiální srazy a akce

Celorepublikové komerční a klubové srazy


300 témat v tomto fóru

  1. Oficiální srazy

    • 1 odpověď
    • 21.9k zobrazení
  2. Pohofest Opočno

    • 7 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  3. Sraz RAPIDů Seč 8.-10.6.2018

    • 12 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 11.1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 167 odpovědí
    • 47.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 11.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 11.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 10.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 12.2k zobrazení
  4. VII Zlot FCP & FC 2014

    • 2 odpovědi
    • 11.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • vstrekovace, pisu to pod tym videom v komentoch. dalsi tam pise, ze tak chodi 12 rokov a motor stale ide  
    • Ještě bych dodal, že jsem chtěl dát autu to nejlepší a tankoval sem celou dobu předepsanou 95tku na EO + VIF, kde bylo téměr pokaždé 0% biosložky, snad jsem si nelil do auta nějakej sajrajt.. jezdím už raděj na OMV a ten jejich MaxxMotion100plus. Když jsem jezdil denně těch 160km, tak sem bral plnou snad každé 4dny..
    • Dobrý den, koupil jsem jsem filtry do Yetiny značky Bosh olejový P7023 a palivový N 0008 hledali jsme je s prodavačem podle VINka. Když jsem vyndal olejový filtr byl to pravděpodobně Meyle 100 322 0011 a palivový byl podle čísla na filtru Meyle 100 323 0004. Ten olejový má absolutně jiný tvar a i rozměry se liší. Palivový taky vypadá trochu jinak a u Boshe jsem nenašel vnitřní průměr. Máte s tím někdo zkušenosti?
    • Ahoj, potřeboval bych poradit od zkušenějších s následujícím..   SIII 2.0 TSI CHHB 220hp přelom 2017/18, najeto nyní 120k, v srpnu děláno nové vysokotlaké paliv. čerpadlo z důvodu, že z něj uchcávalo. Půl roku jsem jezdil denně 160km z toho dálnice 40km celkově zvyžněji, nyní cca měsíc jezdím +- 45km denně mezi obcemi, bohužel pomalejší jízda skoro na celé trati.. DSG bohužel neustále podtáčí, až bude příležitost zajedu do SGS Motorpower na přemapování DSG, ikdyž jsem slyšel, že to bohužel není na stálo..   zhruba před 10 dni se objevila kontrolka motoru, zajel sem na diag. a vylezlo viz níže, kluci se na to mrkli, ale ne tak jak bych si představoval.. dnes se mi stalo, že jsem nemohl nastartovat zahřáté auto, ale chybu to žádnou na palubce nehodilo, celkově na volnoběh občas citím vibrace a lehce kolísání otáček   Přední labda před katem je nová 2023, tipoval bych to na zadní lambdu, váha vzduchu, regulátor tlaku paliva, někde se přisává falešný vzduch,  svíčky ? Klukům se mto dal na servis, kde to stálo dva dny, ve finále mi nic moc neřekli jen, že katalyzor bude asi KO, a to sem po nich chtěl, aby se mrkli inspekční kamerou a přeměřili lambdy atd oni že jo.. ve finále nechtěli po mě ani peníze, takže práce zadarmo eh no myslím si o tom svoje.. tam už nee, nějaký tip co by to mohlo být + nějaký tip na solidní servis Zlínský/jihomoravský kraj ?   Dík Všem za případné rady a tipy díky!  
×
×
  • Vytvořit nový...