Přejít na obsah

Oficiální srazy a akce

Celorepublikové komerční a klubové srazy


300 témat v tomto fóru

  1. Bohemia Rally

    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  2. RelaxMeeting - foto

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 191 odpovědí
    • 21.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  3. Panensky Tynec 2008 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  4. TUNINGFEST 2008 1 2

    • 34 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  5. Coca Cola TUŇÁK II.

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  6. WTCC Brno 07 - 15.-17.6. 1 2

    • 31 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  7. Tuning sraz Orlová

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  8. Bělá pod Bezdězem

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 132 odpovědí
    • 15k zobrazení
  9. Srazy 2008 1 2

    • 39 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  10. Tuning Show Blatna IV

    • 9 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  11. Fast Tuning Meeting 2008 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 147 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  12. JH Sprint & Tuning V.

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  13. Rozkoš sraz...2008 1 2

    • 29 odpovědí
    • 4.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Navíc to tam je napsané v levém dolním rohu: Navrhněte použití jiného ráfku nebo pneumatiky..... 🤦. Jsou tam i návrhy na pootočení. To asi nedělali, co? To je totiž moc práce. 
    • Čus borci, je to asi týden co jsem dával svoji ovci 1.9 TDI 66Kw jednomu mechanikovy na výměnu rozvodů. Před tím, než jsem mu auto přivezl jelo naprosto v pořádku, táhlo a bylo znát, že všechno šlape jak má. Každopádně po výměně auto nechce jet, jako by bylo turbo v háji, nebo bylo auto v nouzáku, nechápu proč.. Rozjet se na 90km/h je peklo a o kopcích ani nemluvím, někde je problém jet alespoň 50km/h. Taky jsem si všiml, že pokud jedu na 5. rychlostní stupeň, aktuální spotřeba při plně sešlápnutém plynovém pedálu nepřekročí 6,5l/100km když jedu např. 130 na dálnici. Auto v podstatě ani při téhle rychlosti nezrychluje na víc.. prostě jede 130 a pokud není kopec dolů nepřidá.    Taky mi příjde (nebo se mi to možná jen zdá), že občas jde brzdový pedál zmáčknout hodně ztuha. Např. když jsem jel z kopce a postupně jsem přibržďoval a pak zas nechal auto na neutrál dojíždět, po dalším sešlápnutí brzdy, šel pedál dolů čím dál víc ztuha.. nevím jestli to má nějakou spojitost, ale přišlo mi to divné..    Nevíte někdo jestli se něco prostě náhodou zrovna vyjebalo, nebo to mechanik posral s výměnou, nebo dokonce něco pojebal on?  Díky moc ta jakékoliv typy nebo rady! 
    • Zdravím ,chtěl bych se zeptat jak nejlépe a bez ztráty nervu nandat vodicí trubky bovdenu octavia 2  
    • Ano , podla Astell Kosice, som zistoval medzne hodnoty na Hunter vyvazovacke, ak to spravne nastavili, a tie hodnoty su spravne, tak tie gumy su out, max prispustna hodnota pre SUV je 120nm, 340nm je brutálna odchýlka.
    • Tak bol som v AS dali to vyvážiť na Hunteri, nepomohlo, teda tvrdia ze je vestko ok ale auto trasie rovnako resp este viac ako predtym. Na voľnobehu stale citim ze to brni a od spodných otáčok tiez. Idem do iného AS nech sa na to pozru tak uvidime. Prikladám foto co tvrdia z vyvažovacky ze je to ok - no mne sa to nezda resp auto hovori to iste 
×
×
  • Vytvořit nový...