Motor 1.2 HTP
671 témat v tomto fóru
-
zdravim obcas sa mi stane ze sa mi vypne tempomat, no posledny tyzden je to pravidelne uz som raz mal tento problem, vtedy bola chyba v spinaci brzdovych svetiel teraz VAG hlasi toto na motore 2 závad nalezeno. 17977 - spinac pro GRA - neverohodny signal (E45) P1569 - 35-10 - - - Sporadická 16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0000 0000 hladam, hladam, ale nic rozumne som nenasiel inac ziadny problem nepozorujem, motor "nezdochina", vsetko ide ako ma
-
- 2 odpovědi
- 2,9tis zobrazení
-
-
-
Ahojte Uz pred 60T kontrolou mi auto 1,2 HTP 47kW zacalo cukat pri preradovani rychlosti alebo pri jemnom zoslapnuti plynu. Podobne temy uz boli sice zobrazene, ale toto som este nezazil. Raz , hned po preradeni z trojky do stvorky , pri cca 3000 otackach , auto zacalo cukat a ihned po rozcukani zacala blikat kontrolka ASR, chvilu svietila trvale a potom zhasla. Pretoze prsalo, som si myslel, ze kolesa presmykli, ale na druhy den sa mi to stalo znovu a za sucha a od vtedy tento stav pretrvava a auto cuka . ale iba obcas , niekedy prejdem aj 150-300km a skoro vsetko po meste a nic a niekdedy pri ceste do mesta a domov aj 5 x cukne. (mozno sa mylim a le skor cuka pri …
-
- 0 odpovědí
- 2,9tis zobrazení
-
-
zdravim.pred tydnem jsem byl na vymene oleje a vlnovce a od te doby kdyz je motor teply a vypnu ho a hned nastartuju tak se ozve takovej divnej zvuk jako kdyby nekdo kopl do narazniku nebo kdyz odskoci kapota pri zatahnuti za tu paky na otevreni kapoty ale dela to jen pri teplym motoru a semtam se ozve i pri couvani jakoby ste drely necim ozem.
-
- 11 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
ahoj, mám fabii (1.2 htp 47kw 2006) ve velmi dobrém stavu, 150 000 km, pravidelne servisovano v autorizovanem servisu. Jako nova. Akorat ted pri velkem horku stratuje az na druhy pokus. Mam immobilizer. V minusovych teplotach naskoci okamzite. Dekuji za odpoved, hledal jsem na foru 2 dny, ale podobne tema jsem nenasel. Honza
-
-
- 17 odpovědí
- 5,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Mam problém. Měnil jsem na Fábii svíčky a začli postupně odcházet zapalovací moduly. Fábie má najeto cca 140tkm. Je to vůbec možné?? Nějaká chyba při výměnách svící nebo spotřební díl?? Děkuji všem za ujasnění
-
- 49 odpovědí
- 13,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
zdravím Vás mám deravú prednú časť výfuku (podľa netu kód 6Q0253091) pod tou sieťkou keď to rozoberiem budem to môcť zazvárať alebo je dnu "niečo špeciálne" a treba kúpiť novú časť?
-
- 12 odpovědí
- 5,2tis zobrazení
-
-
Zdravím.Mám delší dobou problém a nevím co s ním.Když dosáhnu rychlosti nad 110km/h,tak se začne pěkně třást volant a celé auto.A začalo to taky dost dělat při brždění,ale jsou komplet nové brzdy. Proběhla výměna silentbloků na ramenou,čepy,tyčky stabíků,nové pneu,vyvážená kola 2krát.Byl i měněn držák motoru u nádobky. Jediné co vím,tak teď mi začali klapat tlumiče,takže horní uložení k.o.Ale to chvění bylo i před tlumiči. Co ostatní držáky motoru? Nic už mě nenapadá. A to Epc se rozsvítilo po tom,co mi prdnul pletenec.Auto při jakékoliv teplotě po puštění plynu cukne.Ale chybu na Vagu to vykazuje jako chybný brzdový spínač,dal jsem nový a nic.Prý by to mohl být i p…
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Motor běží na volnoběh, je zahřátý na pracovní teplotu. Při otevření víčka pro dolévání oleje se motor "zakucká a chcípne" (nic trefnějšího mě nenapadlo ). Pokud jej otevřu pomalu a postupně, motor s obtížemi běží dál. Zjišťuji, že místo, aby z otvoru foukal vzduch, je tam podtlak, evidentně to fouká dovnitř. Otvor je zcela čistý, bez pěny a emulze. S uzavřeným víčkem oleje motor běží jako hodinky - zcela bez problémů . Diskuze čtu pravidelně, četl jsem zde, že z otvoru může mírně vzduch foukat ven, zkoušel jsem to někdy v létě a opravdu to foukalo ven. Dnes jsem to ze srandy zkusil znovu a málem mě jeblo. Pomozte, co s tím. Jedu na první servisní prohlídku, měl b…
-
- 7 odpovědí
- 20,3tis zobrazení
-
-
Zdravim. Neustále mi vypadává jedna z hadiček u palivového čerpadla. Už jsem to měl dvakrát v servisu, pokaždé mi řekli, že ten kdo to tam nasazoval to nasadil špatně, nasadili mi to tam teda lépe a mě už auto zase nechalo na cestě. Teď jsem to tam nasadil sám, ale nejde to nijak zajistit. Nevíte co s tím? Když to nechá někde mě, poradím si, ale žena asi těžko. :-(
-
- 3 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
Dobry den Mam skodu Fabia 10.2 htp rok vyroby 2004 a pokazilo sa mi palivove cerpadlo. Zaujimalo by ma ci mozem pouzit palivove cerpadlo urcene pre 47 kW : http://www.profesionalni-autodily.cz/palivova-privodni-jednotka-pierburg-1302856.html Zda sa mi ze palivové cerpadlo pre silnejsi motor by malo akurat tlacit palivo s vacsim tlakom teda by to malo byt jedno. Je to tak alebo nie? Dakujem!
-
- 9 odpovědí
- 15,4tis zobrazení
-
-
-
Zdravim,chtel bych se zeptat...dneska na parkovisti mi nacouval frajer do predni casti auta a posunul ho cca 50-100cm....divne zakrupalo pod stredovim tunelem v oblasti radici paky.A kdyz sem chtel nastartovat tak to na poprvi tocilo a nic,chytlo to az na podruhy normalne.Pri narazu sem mel zarazen 1.rychlostni stupen.Zajimalo by me proc to nenaskocilo na poprvy a co to tam mohlo krupnout a jestli to nahodou neodnesly rozvody pac je mam 2 mesice stary:-(...auto mi prijde ze se chova normalne akorat to odnesl ramecek na spz.
-
- 15 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, taky se Vám stává, že když vyjíždíte z parkoviště a přeřadíte z jedničky na dvojku, a pak ze dvojky na trojku, tak při sešlápnutí spojky se jakoby samo přidá plyn (jako kdybyste řadili s meziplynem, ikdyž ale neřadíte)? Trošku mi to připomíná jako by spojka proklouzla, ale doufám že ne, páč to by asi byl signál konce její životnosti. Hned jak se auto zahřeje tak je vše v pohodě. Jinak mám HTP 12V 47kw najeto necelých 150000km.
-
-
- 23 odpovědí
- 3,4tis zobrazení
-
-
Občas se stane, nejčastěji na volnoběh, že auto začne vibrovat a chcípat. Jsou to omílané cívky? Nechci to řešit vagem. Raději je vyměním včechny. Ale jsou to cca 3.000.- tak uvítám rady. Dík za odpovědi
-
-
- 11 odpovědí
- 3,4tis zobrazení
-
-
ahojte, tak a je to tu prvy vazny problem ci ako tomu mam chapat? co mi to robis idem asi 80 km/h a coto rosvieti sa epc fabca spomaluje a na neutrale skacu otacky co teraz? vypnem motor a nastartujem a vsetko OK ako to co to hmmm. Nechapem prejdem asi 120 km a nic sa nedeje vsetko ok. Na druhy den diagnostika a a chyby ako prilis chudobna zmes a chyba 17796 pomoc co stym?????? :kol-26:
-
- 3 odpovědi
- 4,3tis zobrazení
-
-
http://www.auto.cz/vyzkousej-turbo-skoda-bude-bezplatne-menit-1-2-htp-za-1-2-tsi-66043
-
- 0 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
-
-
Caute mám fabiu 1.2 6v po repase hlavy výmene sviecok otáčky 704 pri zohriatom motore je to normálne na vagu neukazuje žiadnu chybu
-
- 0 odpovědí
- 1,3tis zobrazení
-
-
Zdravim vsetkych chcem sa spytat mam rozobraty motor 1.2 6v potrebujem zalozit rozvod nasiel som zarez na vacke pod snimacom otacok no neviem ako postupovat na kluke nie je tam ziadna znacka. Je tu toho popisane dost no nie ako zaistit klukovu hriadel dakujem
-
- 2 odpovědi
- 2,9tis zobrazení
-
-
Zdravím měl bych dotaz ohledně této modifikace motoru, u modelu Fabie 2007 po faceliftu. Byl jsem na emisích a tam mi pracovník řekl že z toho zařízení na meření plynů vidí že dojde k podpálení ventilů jak se stává u těchto motorů, ještě prý ne ale že ej to otázka času pár tisíc km.. Ovšem jsem se snad tu i někde jinde dozvěděl že tyto poruchy se týkají pouze 6V verze nikoliv 12V. Předem díky za odpovědi
-
- 1 odpověď
- 3,3tis zobrazení
-
-
Hezký den, mám takový problém dnes jsem vystoupil z auta při nastartovaném zahřátém motoru, a zděsil jsem se hluku který šel přímo z výfuku, na volnoběh zvuk jak traktor, a při zvýšení otáček jak laděný výfuk. První co mě napadlo je že bude zřejmě děravý vyfuk, zkusil jsem ho ucpat rukou a bylo ticho, jen se tlakoval. Je možné, že by nějakým způsobem odešel zevnitř? Popřípadě jaká část. Díky
-
- 11 odpovědí
- 17,2tis zobrazení
-
-
Zdravím Vás všetkých. Mám Fabiu Junior 1.2 HTP 40kW r.v.12.2004 (po facelifte), 85 000km. Pred pár dňami som si všimol, že z motora ide "šuchotavý" zvuk, ktorý mení intenzitu podľa otáčok akoby niekde niečo o seba trelo. Preštudoval som všetky podobné témy, ktoré už sú na fóre s výsledkom, že bude pravdepodobne chyba v remeni prípadne v ložisku napínacej kladky. Dnes som sa dostal k mechanikovi, ktorý zhodil remeň, ale divný zvuk neprestal. Týmto vlastne vylúčil, že by bol na vine remeň alebo kladka (kedže nebola zapojená) a takisto sa mu nezdalo, že by to mohla robiť reťaz. Vraj sa s týmto zvukom u Fabie ešte nestretol a navrhol demontáž olejovej vane s tým, že postupne…
-
- 4 odpovědi
- 7,6tis zobrazení
-
-
poradíte mi,čo stojí rozvodova reťaz+výmena rozvodovej reťaze na Fábiu combi 1,2 r.v.2004 HTP-cca.Vďaka bludyk.
-
- 32 odpovědí
- 33,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
U mé 1,2 47kw,se mi nepravidelně stává při startování studeného motoru začne se klepat tak deset patnact ,/je to různ,/vteřin a pak se zklidní najeto 80000,má někdo podobné zkušenostia co stim může být,bylo v servisu a nic nenasli/ve škodovacmém/,podobný příspěvek jsem zatim tady nenašel,dík
-
- 38 odpovědí
- 30,8tis zobrazení
-
-
Ahoj,zabývám se myšlenkou jak zabránit sálání tepla z katu na hlavní olejový kanál. FabieII. už mají jako součást katalyzátoru nějaký plech který tomu částečně brání.Prosím o Vaše názory a zkušenosti.Díky...
-
- 0 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
-
-
Dobrý den, mám Fabiu 1,2 HTP, r.v. 2006 a teď v těch mrazech přestala startovat. Baterie je nabitá doplna, ale při startování se rozsvítí kontrolka ESP a motor buď nenaskočí vůbec, nebo naskočí asi na 1-2 sekundy, pak zhasne, auto začne pípat a rozsvítí se červená kontrolka s olejničkou. Oleje je podle měrky dost, měněný byl 03.2011 Zkoušel jsem přidat do nádrže asi 1 dcl velfobinu, ale vůbec to nepomohlo. Nevíte prosím někdo kde by mohl být problém?
-
- 2 odpovědi
- 4,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, chci se jen zeptat - je možné a reálné dodatečně namontovat do fabie 1,2 HTP (r.v. 2003) posilovač řízení? Je to ta nejslabší verze. Díky
-
- 4 odpovědi
- 7tis zobrazení
-