Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI

  1. Zahájeno uživatelem Bracho90,

    Caute,prosim vas mam otazku ohladne Fabie 1,9Tdi 74kw dali sme zrepasovat starter ale po opetovnom nahodeny a startovani auto strasne bucha,pri startovani ked nastartuje je dobre,ale riadne rachoty,tak sme zhodili starter a veniec na zotrvacniku je uplne povilamovany,cely je zly,moja otazka da sa u tochto motoru vymenit len samotny veniec alebo je to len sucastou zotrvacniku?Pretoze u ziadneho dodavatela som veniec na TDI nenasiel na 1,4benzin som nasiel ale TDI nie,popripade nema niekto na predaj zotrvak alebo len samotny veniec?Dakujem.

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem ondikTDI,

    Chcu se zeptat jak vam jde tuho razeni na TDIkach? muzu porovnavat jen s HTP,ale tam muze byt razeni klidne mekci a hlavne ona ma najeto 27 tis,takze je jasny,ze to jde jak po masle. jde o to,ze ted kdyz sednu z firemniho(206 najeto vic jak moje PD) skoro mi nejde zaradit jak jdou drahy srasne tuho. vsechno co sem videl sem prostrikal mazivem chvilku to pomohlo,ale asi na tyden. dale sem si celkem jisty,ze odchazi spojka,podle cvakani pri 1,2 a kdyz nekdy jen puistim spojku myslim si,ze je vydrene vybite lozisko takze tim jde radit taky blbe ze? a dalsi vec muze byt neco v prevodovce samotne? ten olej to je jasny to se chystam resit ale az zjistim jestli nekde nechcije,p…

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem MichalV,

    Ahoj potřebuji hliníkový kryt za rozvodové kolečko na klice jak je v něm simering číslo dílu 045 103 153. Nechce se mi dávat 2000kč za nový, nevíte někdo kde se dá sehnat použitý? Díky zo odpověď. Michal

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem hosik 1,

    Ahoj pánové, prosím o radu, občas se mi u SDI stane, že po nastartování motor tak po 1-2 vteřinách opět chcípne. Někdy naskočí na druhý pokus, někdy až na třetí. Nedělá to pokaždé, ale čím dál častěji. Mám podezdření na origo imobilizer. Zkoušel jsem i druhý, skoro nepoužívaný klíč, ale je to stejné. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Jak velký problém je imobilizer odpojit? Díky za jakoukoliv pomoc.

    • 3 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem AndreVW,

    Zdravím chci se zeptat jak velký rozměr Vlnovce do fabie RS 1.9 TDi 96kw 50x230 nebo 50x200? Díky za info

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem jimmy3,

    Ahoj, potřebuju vyměnit převodovku na mé fabii 1.9 TDI ATD r.v. 2001 a chci se zeptat jestli musí být kod nové převodovky stejný jako u staré nebo je to jedno a bude tam pasovat kterákoli převodovka z fabie 1.9 tdi, díky moc. Předem se omlouvám jestli tady už podobný téma je ale nic jsem takovýho tady nenašel.

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem dadylam,

    Ahoj, mám takový problém.. když motor běžel na volnoběh tak se z motorového prostoru ozýval již někde zmiňovaný zvuk ššš + ještě něco podobného od rozvodů... Rozvody jsem nechal vyměnit a v servisu mi řekli, že si všimli že mám uvolněnou kliku, Prý bud to jsou jen axialy na výměnu nebo můžu vyhodit celý motor ( prý je v prdeli). Ještě mi řekli, že je to sériová vada těchto motorů... Nevíte o tom něco? Popřípadě kolik toho ještě můžu nalítat, než to odejde úplně. Nyní motor zní takhle https://www.youtube.com/watch?v=Yu8zh_QLASo&list=UUCSSxZz30B5zZPv7uPW_R2w

    • 7 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem rizi,

    Cau lidi potreboval bych poradit s turben na fabii 1.4 tdi zacalo mi piskat poradte cim by to mohlo byt

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem kudrrna,

    Ahoj chlapi Chtěl jsem se zeptat jak nejlíp zaslepit egr ventil na fabii 1,9sdi. O zaslepení ventilů je tu napsáno hodně ale převážně o tdi a né sdi.Nevím jestli stačí odpojit hadičku od podtlaku,nebo egr ventil úplně vyndat a dát místo něho záslepky.A když dát záslepky tak by mě zajímalo jestli pasují z tdi-hlavně rozteče šroubu. Dík za info

    • 13 odpovědí
    • 13,8tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem J.klicek,

    Zdravím všechny Mám Fabii 1,4 TDI,55kw R.v 2004,najeto 230 000km. Při rozjezdu,předjíždění i jízdě se mi stává že turbo sice na cca 2tis otáčkách spíná ale hned vyskoči otáčky na 3tis a auto vůbec nezrychlí,můžete prosím poradit v čem je přesně chyba? Děkuji:)

    • 4 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem honza007,

    Zdravím příznivce Fabií...měl bych nějaký ten dotaz, protože uvažuju o koupi Fabie s naftovým motorem. Jednak jestli bohatě stačí ten motor 1,4 TDI nebo je to línější a je potřeba 1,9 TDI? A také ať mi napíší ti, co s těmito motory mají zkušenosti, jak jsou spolehlivé, jak pracují, jízdní vlastnosti, kvalita a pohodlý interiéru a i jiných než motorových částí...atd. Prostě abych věděl zda ho mám kupovat nebo si to spíš mám rozmyslet. A také kdo má zkušenost se Sedanem, ať mi poradí zda je praktický nebo je ten kufr špatnej-myslím co se týče prostoru a průchodnosti nebo je lepší vzít Combi? Děkuji a rád si přečtu Vaše zkušenosti a názory....

    • 100 odpovědí
    • 22,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem one-z,

    Ahoj, nabíhalo mi pozdě turbo, tak jsem měnil za jiné s cca 60tkm. Co mě však překvapilo, tak po vyndání starého na něm nebylo nic vidět, vůle prakticky žádná a lopatky taky ok. Jediný rozdíl byl, že staré má slabší pružinu na zavírání obtok. ventilu, než "nové". No je tam "nové", zlepšení nastalo, ale jestli je to ok nevim. Snažil jsem se na netu sehnat nějaký jiný log pro porovnání a nic jsem nenašel, tak jestli by na to někdo mrknul, nebo mi poslal jeho log turba, byl bych vděčný Motor je 55kW, AMF Tady jsou v excelu pro porovnání staré a "nové" http://uloz.to/xcJbAR7/turba-xlsx

    • 17 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Kopxy,

    Ahoj všem, mám problém se startováním, když je motor zahřátý (za studena chytá hned napoprvé). Pokaždé nechávám nažhavit, někdy i dvakrát. Při startování motor točí, ale nechytne se- baterkou to nebude (když točí tak to má tempo a není to utrápené). Tento problém se objevil na podzim a do té doby bylo vše OK. Chytne třeba až napotřetí, ale s potížemi. Dvakrát se mi stalo, že mi auto chcíplo na křižovatce, když jsem stál na neutral (přitom se rozsvítila kontrolka baterky). Předem se omlouvám, pokud už tu téma je..... ale nenašel jsem. Děkuji za rady a nápady čím by to mohlo být. Lukáš

      • Pozitivní
    • 21 odpovědí
    • 18,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem msmity,

    Zdravim, mam fabii I rs, menilo se turbo protoze poustelo olej. Po vymene jsem zjistil ze mi olej stale unika, pousti ho kolinko co vede k intercooleru, kryt motoru je zevnitr celej mastnej. Nekdo mi rikal ze mi hodne "fouka" motor a tim se mi olej vraci horem bud pres EGR nebo pres turbo a ze s tim nic neudela. Nevim co na tom muze byt pravdy? diky

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Majci,

    Zdravím Vas mám už dlhu dobu problém s vytekanim nafty cez palivovy filter tak sa menili gumicky na ventile tečie ,potom celý ventil tečie vsetky hadice a furt tečie už som s toho zúfalý nevie niekto pomôcť co este spraviť jedna sa o fabiu 1.9 tdi 74kw PD r.v 2001 ďakujem

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Weitr,

    Ahoj mám problém když jedu zhruba nad 80km/hod tak mi občas vypne turbo, držím pedál plynu na zemi a auto nemá žádno tendenci síly.Zastavím vypnu motor nastartuju a všechno klape jako hodinky.Dnes se mi rozsvítila kontrolka oranžová je to prej eletrika motoru.Napojil jsem to na diagnostiku a napsalo mi to chybu 17964 rizení plnícího tlaku.Bavil jsem se s kamarádem a ten mi řekl,že jsou 3 možnosti: 1) je když mi dělali v servise novou spojku + setrvačník jestli nezavadily o nějaký kabel...(Ale spojku mi dělali zhruba před 400km ) 2) že mám zanesený turbo a nechat ho jen vyčistit 3) že mi odešlo turbo ( ale to se mi nezdá protože po vypnutí motoru zas běhá uplně vpořá…

  17. Zahájeno uživatelem Jantarvočuch,

    čaute,mam otázku,budu dělat těsnění pod hlavou na 1.4TDI a nevím zda je na těch hlavových šroubech desítka ten tisícihran či větší? děkuji

    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem jurdadavid,

    Dobry, zajímá mě jen, kolik naftové fabie tak celkem vydrží. Nedávno mi bylo řečeno že SDI klidne i ten milion vydrzi a já stále nevím zda investovat do meho auta co ma nalítané 260 000km. Ja osobně mám 1.9sdi 2002 a jezdi nadherne ale..? Vy byste do tak "stareho" auta investovali?

      • Pozitivní
    • 41 odpovědí
    • 18,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem kosumberak,

    Ahoj, přemýšlím o chipu do mé fabie 1.4 tdi a jelikož jsem z Liberce, našel jsem si Libereckou firmu, která dělá chiptuning. Samozřejmě bych raději něco více známého, ale všechno je to dost z ruky. Tyhle mám 2 minuty od baráku za cenu 3500,- nemáte s nimi někdo zkušenost? Nebo nemůžete doporučit nějaký chip co nejblíž Liberci? Moc díky

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Radomír,

    Přátelé okřídleného šípu, před nedávnem mi měnili el. svazek pro vstřikovače v hlavě motoru ve Škoda servisu.Byl jsem u opravy. Už byly skoro všechny šrouby na víku zašroubovány, když jsem mechanika upozornil, že svorkovnice, které mají být zapojeny do vstřikovačů nejsou zapojeny. Víko šlo opět dolů a zapojovaly se vstřikovače. Dávalo se i nové těsnění pod ventilové víko. Včera při výměně oleje jsem zjistil, že to z pod toho těsnění od strany motoru, kde jsou svody teče olej. Volal jsem tedy do opravny a technik, který sám říkal, že není tak v obraze neví zda se musí měnit i ventilové víko za cca. 4000Kč. Podle mne je to hloupost, asi chtějí vydělat. Patrně mám trvat na …

    • 7 odpovědí
    • 21,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem johnymt,

    Caute, Cisto teoreticky, co si o tom myslite, budem rad za kazdy nazor, ide o toto: Su dve auta s rovnakou motorizaciou, povedzme 1,9tdi 74kw, rocnik 2002 a 2005 a rocnik 2002 je chipnute.Da sa skopcit soft chipnuteho a dat do nechipnuteho.Co by sa od toho dalo ocakavat... Neukrizujte ma hned...len sa pytam... Dakujem

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem sansk8,

    Ahoj všem, vyskytl se mi tu problém s kterým si nevím rady a pořeboval bych poradit. Jde o to, že asi už půl roku mi padá nafta a už jsem vyzkoušel snad všechny možnosti jako těsnění pod hlavou, o kroužky pod vtřiky, nový tandem, palivový filr + těsnění zpětného ventilu. Nyní jsem si řekl, že skusím tu nejlevněší variantu a vyměním místy trochu jeté hadice, které jdou do palivového filtru a které jdou z něj. Už jsem vyměnil dvě jdoucí z fitru k motoru, ale u hadic jdoucí z nádrže do filru jsem narazil. Nevíte jakým způsobem se odpojují konektory, které jsem vyfotil na přiloženém foto? Nachazí se cca pod škrtící klapkou (levý horní roh motorového prostoru), jak přech…

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem dmacek,

    Ahoj, přítelkyně má Fabii I 1.9 TDI 74kw a včera jsem si všiml, že při stání ji na palubním počítači roste průměrná spotřeba (za 5 minut cca o 3 lity). Někde jsem na toto téma narazil, ale teď to zaboha nemůžu najít. Nemáte s tím někdo zkušenost? díky Dominik

    • 4 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem pitrb100,

    Dobrý den, máme Fabii 1,9 SDI rok výroby 2001 a občas se stane,že "cukne". Stalo se to cca před měsícem,pak se najezdilo cca 1000 km. Teď bych řekl,že si cukne tak co 200 km. Jednou dokonce došlo k cukání,zastavil jsme na nejbližším možném místě a jak jsem dojížděl motor i při vymáčklé spojce chcípl. Pak jsme motor normálně nastarovat,zařadil jedničku a chcíp.Opět jsem motor nastartova,zařadil zpátečku a zas chcíp. Spojku jsem měl vymáčklou a ani se mi nezdálo,že by auto "poskočilo". Po chvilkovém přemýšlení koho otravovat kdo mě odtáhne (cca 10 min) jsme motor nastartoval a normálně odjel. Před tímhle problémem jsme měl napíchlé VAGo a bez problémů. A po tomhle inci…

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Elkim,

    Hoj, jaké máte rychlosti km/h na jakém kvaltu u 1.9 TDi 74kW? Pořídil jsem po delší době naftu a tak nějak nemám odhad, jestli to jede jak má. 1 2 4 5 táhnou suprově, turbo sviští a táhne o sto6, jen mi přijde, že je trochu slabší 3. Na 4000rpm mám 110km/h, je to v pořádku? Auto je v kombajnu a na 185/60/14. Díky moc

    • 6 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.