Jump to content

Píská turbo 1.4 TDI


Recommended Posts

Můžu to být: nějaká netěsnost, starý vzduchový filtr, špatně fungující EGR, ložiska na turbu, zanešené turbo, málo nebo přejetý olej, máš ten motor upravený? Kolik má najeto? Mno, a tak dále. Jestli funguje jak má a hodnoty plnění jsou stále ok, tak to stejně asi nevyřešíš.

Edited by zerox
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By janstochl
      Zdravím,
      chtěl jsem poprosit o radu, motor v Oct II (2.0 FSI, r.v.2006) mi zastudena dělá takový zvláštní zvuk, vždz se jakoby na chvilku rozvibruje a zase to ustane. Po zahřátí na asi 75 stupňů to již nedělá. Pokusil jsem se to natočit na video (viz příloha). Pokud byste někdo tušil, co by to mohlo být, byl bych moc vděčen. Nechci něco podcenit.
       
      Byl jsem s tím v jednom servisu a tam moc nevěděli a v podstatě mi poradili, abych se zeptal zde:-)
       
      Za jakoukoliv radu a názor předem moc děkuji.
       
      Honza
      20190527_103547.mp4
    • By Filip V
      Dobrý den, obracím se na vás s žádostí o radu,
      nedávno jsem pod autem zpozoroval mastný flek. Po otevření kapoty jsem zjistil, že je celý hlavní brzdový válec špinavý od brzdové kapaliny.
       
      Došlo k následujícímu:
      1. Kontrola nádobky zda neteče - neteče
      2. Výměna hlavního brzdového válce
      3. Výměna gumiček mezi nádobkou a hlavním brzdovým válcem
       
      Po určitě době se problém začal znovu opakovat. Podezření bylo na to, že starý válec propouštěl dovnitř, je plný posilovač brzd a spojem při vybracích na nerovných silnicích kapalina uniká (stačí i málo a vyšší rychlost to rozprská po celém motoru).
       
      Došlo k následujcímu:
      1. Kontrola vnitřku posilovače (bohužel absolutně suchý a čistý
      2. Opět kontrola nádobky
      3. Kontrola hadičky ke spojce (zda třeba špatně netěsní)
      4. Kontrola šroubení pro okruhy na brzdový válec
      5. Přidání kovové sponky na hadičku ke spojce + stažení "paciček" na nádobce na kapalinu elektrikářskou páskou
       
      Dnes po delší jízdě jsem kontroloval stav (zda uniká nebo neuniká) a k mému zděšení opět vše špinavé od brzdové kapaliny. Bohužel, hadička od spojky + šroubení pro brzdové okruhy absolutně čisté a suché, to stejné i nádobka na brzdovou kapalinu. Brzdová kapalina se nejčastěji nachází na spodku hlavního brzdového válce a poté pod spojením resp. v místě kde brzdový válec vstupuje do posilovače brz a odtud stéká dolů.
       
      Poznatky:
      1. Jedná se o 1.4 TSI r.v. 2012
      2. Brzdová kapalina na spoední straně válce je celá špinavá. Jako by byla plná šmíru
      3. Nádobka je suchá, čistá (občas se na ní objeví šmírové kapičky brzdové kapaliny jak to někde prosakuje)
      4. Šroubení z válce (rozvod brzdovky do brzd) se zdá také suchý
      5. Hadička do spojky je také suchá včetně spojů
      6. Zkoušel jsem omotat vše hadrou a koukat, kde se prosakování objeví - neúspěšně
      7. BRZDOVKA NIKDE NEMIZÍ! Je jí tam furt stejně (a ani jiné kapaliny)
       
      Dokázal by prosím někdo poradit co s tím? Neměl někdo třeba stejný problém? Prosím. Zkoušel jsem volat do servisu, ale servisní technik nevěděl. Řekl, že jediné co tak dojde k výměně válce (ten je měněný) případně posilovače (ten je v pořádku) a uvidí se. Cena výměny válce je kolem 14 000 a posilovače prý 15-17 000 + práce (zjišťováno v Brně).
       
      Děkuji moc za všechny odpovědi, Filip.
    • By houdadavid
      Zdrávím , potřeboval bych poradit jestli už se někdo nesetkal s tímto problémem. Motor BWA , při jízdě na třetím 3° a při razantnějším přidání plynu auto mezi 2000 - 2500 ot/min škubne, trhne.  Při pozvolném přidání plynu nic neškube. Na diagnosti mi ukazalo chybu ( 008801 - řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249 ) - mech . chyba  P2261 - 008 - Sporadická chyba) . K mechanikovy jsem objednán na 13.12 na výměnu , ptám se  jestli někdo už tohle neřešil a jestli se problém odstraní výmenou ventilu. 
      Děkuji
    • By Popopepa
      Zdravím mám velký dotaz zháním převodovku na Fabia I 1.4 16V 74kW , ale zatím jsem sehnal za slušné peníze jen z motoru 1.4 16V 55kW pasovala by tato převodovka? děkuji mnohokrát za odpověď.
    • By Moocher Louda
      Zdravím kluci, projel jsem celé fórum a nenašel jsem co jsem potřeboval. Proto se musim zeptat takto.
       
      V sobotu jsem přišel o své páte dveře...při nárazu do přístřešku jsem dveře zohýbal a vysklil okno...nic příjemného nicméně to musím dát do kupy, a chtěl jsem se zeptat, jak na demontáž dveří. Vím že musí stropnice ven, ale to je tak vše. Jak odpojit elektriku atd...
       
      Nové vrata už mám, ale ted potrebuji napasovat nová a odvézd nebožáka ke klempířovi.
       
      Děkuji za radu
      Přidávám i fotky z mého neštěstí


×
×
  • Create New...