Přejít na obsah

Ventilové víko Fabia1, 1.9 TDI PD 74kW


Doporučené příspěvky

Přátelé okřídleného šípu,

před nedávnem mi měnili el. svazek pro vstřikovače v hlavě motoru ve Škoda servisu.Byl jsem u opravy. Už byly skoro všechny šrouby na víku zašroubovány, když jsem mechanika upozornil, že svorkovnice, které mají být zapojeny do vstřikovačů nejsou zapojeny. Víko šlo opět dolů a zapojovaly se vstřikovače. Dávalo se i nové těsnění pod ventilové víko. Včera při výměně oleje jsem zjistil, že to z pod toho těsnění od strany motoru, kde jsou svody teče olej. Volal jsem tedy do opravny a technik, který sám říkal, že není tak v obraze neví zda se musí měnit i ventilové víko za cca. 4000Kč. Podle mne je to hloupost, asi chtějí vydělat. Patrně mám trvat na tom, aby mi ukázali opravárenský postup při výměně těsnění víka ventilů.

Podotýkám, že těsnění originál mne stálo 511,-Kč. Před onou opravou mi z ventilového víka nic neteklo. Ten magor co to dělal ještě ty šrouby bejčil, přiton tam má být utahovací moment 15Nm Co vy na to? Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Přátelé okřídleného šípu,

tak navštívil jsem servis. Kupodivu se chovali zcela normálně. Sundalo se víko ventilů, očistilo se, očistila se i dosedací plocha hlavy.Původně jsem podezíral toho mechanika, který to dělal před tím, že tam dal to staré těsnění a nové si nechal. Zkontroloval jsem si to. Staré tam nebylo. Nanesli těsníci tmel na hlavu i na těsnění a vše bylo dotaženo. Tak teď se modlím, aby to neteklo. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Přátelé okřídleného šípu,

byl jsem v Maďarsku na Hungaroringu podívat se na DTM závody. To víte, že jsem kontroloval, zda to neteče i před touto dlouhou jízdou, ale takové prcky co jsem jezdil, to se motor pořádně nezahřál. Je všude sucho, olej je jenom tam kde má být. Díky Bohu. Přeji všem krásnou dovolenou bez technických problémů. Radek.

Odkaz ke komentáři