Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2 369 témat v tomto fóru

  1. Traktory

    • 18 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
  2. osvěžovač vzduchu

    • 4 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  3. Modely aut

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  4. Lyzovani Italie

    • 17 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  5. brno-jihlava

    • 1 odpověď
    • 990 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 895 zobrazení
  6. Super-mrkněte

    • 4 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  7. Plná čára 1 2

    • 33 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  8. Ceny orig dilu

    • 9 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  9. weby o autech help

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  10. ŠKOLA

    • 23 odpovědí
    • 2k zobrazení
  11. Auto pro kolegu

    • 13 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 963 zobrazení
  12. Měřené úseky

    • 20 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
  13. NHL 2002

    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  14. Konstrukce motoru

    • 16 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  15. PayPal

    • 8 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  16. hledám

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  17. PPL a zkušennost

    • 23 odpovědí
    • 2,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, prosimte muzu se zeptat jestli jsi to nejak vyresil pripadne ti to nekdo udelal ? Diky za info.
    • Elektromobilita se stala politickým tématem a automobilový průmysl nástrojem volebních kampaní, tvrdí Martin Peleška, dlouholetý ředitel českého zastoupení Toyoty. Politická rozhodnutí a nejistota na trhu komplikují nejen byznys, ale i rozhodování spotřebitelů. Automobilky jsou dnes podle něj natolik efektivní, že mohou vyrábět auta se spalovacími motory, elektromobily i vodíková auta. Aspoň u Toyoty to jde, tak proč to nejde jinde? Zajímavé je, že podle Pelešky až 70 procent zákazníků neřeší technologie. „Chtějí především bezpečné a kvalitní auto, které uspokojí jejich potřeby. Chápu, že pro běžného člověka se trh stal nepřehledným,“ dodává. Tohle, ale i mnohé jiné se dozvíte v přiloženém odkazu na rozhovor s ním.    
    • Dnes poobede som volal na infolinku, že neviem sa dostať cez novú aplikáciu k týmto údajom.  Vyjadrenie by som mal dostať do zajtra. Každopádne ma s tým Connectom veľmi serú, lebo bola to jedna z vecí, ktorá sa mi páčila, ale oproti iným výrobcom, ktorí funkcie pridávajú, u Škody z Connectu funkcie ubúdajú. Aplikácia by mala vyzerať tak, že okrem údajov jázd by zaznamenávala aj ich polohu, resp. trasu na mape, ako to má napr. Camry, namiesto toho nejaký magor v Škode si povedal, že srať na to, zákazníkom stačí vedieť aký majú priemer za týždeň/mesiac/rok. Fakt by som chcel osobne stretnúť ľudí, ktorí o týchto veciach rozhodujú, ktorí určujú aké funkcie má mať aplikácia, lebo rozum mi to neberie, že na základe čoho robia takéto kroky. P.s.: Kto si chcete uchovať dáta, ešte je možný ich export z webu Škoda Connectu: https://www.skoda-connect.com/. Treba sa ale poponáhľať, lebo v hlavičke stránky už svieti oznam:   
    • Aha, to je šikovný. A rovnou si tu tužku můžu objednat tam.  Díky 
    • A v infotaimentu nejde nastavit, co vše se má dálkou ovládat?
×
×
  • Vytvořit nový...