Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 384
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

  1. Jak mejt auto ;)

    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. jak odpudit zlodeje

    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. Jak parkuje ženská

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  4. jak pracuje motor

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  5. Jak probíhá Kryštof

    • 7 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  6. Jak se balí chlapi

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  7. jak se baví hasiči

    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 57 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  8. Jak se jezdi v evrope

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  9. jak se krade auto

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  10. Jak se kradou auta

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  11. Jak se kresli auto

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  12. Jak se řídí v Rusku

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  13. Jak uspat manželku

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  14. Jak vznikla krize

    • 9 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  15. Japonský humor :-))

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  16. Jarda uci cesky

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
    • to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
    • tu sa píše niečo o zobrazeni priamo na budikoch   https://www.briskoda.net/forums/topic/368574-vcds-options-on-superb-iii/page/97/
    • Ok, dekuji za info. Objednavam tedy toho dvouplosneho cinana a dam vedet jak to slape ci neslape
×
×
  • Vytvořit nový...