Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1 175 témat v tomto fóru

  1. promackly blatnik

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  2. Fólia na zimu

    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  3. (O)čirá světla

    • 6 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  4. Panty OI r.v.98

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  5. Výřez pro RS koncovku

    • 23 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
  6. Zámky

    • 4 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  7. Jak seřídit světla?

    • 19 odpovědí
    • 48,6k zobrazení
  8. dofukování podvozku

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  9. Co je to za šrouby ?

    • 5 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  10. Slaba klika

    • 9 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  11. OCTAVIA KOMBI

    • 15 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  12. Xenony

    • 7 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  13. Velké pravé zrcátko?

    • 21 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
  14. Xenony - help

    • 5 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  15. kryty zrcatek

    • 4 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  16. Nárazník WRC

    • 2 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  17. pomoc

    • 9 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  18. čirá optika

    • 12 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  19. kryt pod motor

    • 9 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  20. OCTAVIA

    • 23 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  21. Dvířka u nádrže

    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • No nevím, spíš bych si ověřil, jestli je dobíjení opravdu v pořádku. Poslední baterku mám v FII 1.2 TSI 4 roky, přičemž auto jezdí jen krátké trasy po městě. Přechozí tam byla asi 8 let při stejném způsobu provozování. A nikdy se externě nedobíjely - tohle mi přijde poněkud ujeté a nedělám to nikdy. Auto má sloužit mně, ne já jemu.
    • Skúsil som cez VCDS ale ešte som nejazdil, dám vedieť.
    • Není to žádná novější technologie, je to klasická léty ověřená technologie olověná, jen má poctivější desky a proto je dražší a těžší. (aby pobrala ty napěťové a proudové rázy díky rekuperačnímu dobíjení)  Za mě vyhozené peníze. Klima s tím nemá nic společného, kompresor je hnán řemenicí (motorem). Je třeba koupit akumulátor u solidního prodejce který má od výroby napětí 12,6 V. To je základ. Spousta baterek díky nevhodnému skladování na prodejně má toto napětí nižší a již v prodejně dochází k sulfataci. A samozřejmě mít v pořádku elektriku na autě. Ale klidně si ji pro dobrý pocit zkus a vyzkoušej. Naštěstí baterky nejsou zas tak drahé, doporučuji Exide- cena /výkon.
    • Děkuji za reakci   Je mi jasné, že jsou dělané primárně pro auta se start-stopy, ale měla by to být obecně novější technologie, tak by mě zajímalo, jestli je taková baterka odolnější, právě třeba ke krátkým jízdám nebo větší proudové zátěži v letních měsících s klimou.    Případně existuje ještě nějaká vhodnější alternativa pro tato auta?    V zásadě nemám problém po dvou letech kupovat novou "obyčejnou" baterku, ale kdyby tato vydržela déle a více, klidně bych si připlatil   Zvažuji na léto taky solární "udržovací" nabíječku, aby baterka nedostávala tak zabrat  
    • Ahoj, řešim teď spínání větráku... mám sice manuální spínač v palubě, ale čidlo na chladiči by mělo spínat taky a nespíná. Koupil jsem nový (radši dvě).. a problém to neodstranilo. Když spojim kabeláž, sahara jede. Pojistka OK.  Můžu ty čidla nějak proměřit? Nebo je zakopanej pes někde jinde? Nic jinýho, než teplotní spínač tu saharu neovlivňuje? Díky za tipy...
×
×
  • Vytvořit nový...