Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1360 témat v tomto fóru

  1. Čím "vystlat" kastlík

    • 17 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  2. plast 5tych dveri

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  3. tapec v kufru

    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  4. Výměna sedaček

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
  5. Porucha el.oken

    • 15 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  6. dvere

    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  7. Boční airbagy

    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  8. Carbon od Milotecu

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  9. klimatizace

    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
  10. dělící přepážka

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  11. hodiny a teplomer 1 2

    • 37 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  12. ofuk na přední okno

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.4k zobrazení
  13. šíbr

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  14. Řadička O1

    • 10 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  15. rezerva O1

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  16. alarm

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  17. Plasty u volantu

    • 12 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  18. 5.dveře octavia combi

    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Evidentně jsou stejné díly použity i na Škoda Karoq, protože přesně tyto jsem si koupil podle fora o Karoqu. Tohle šetření opravdu nechápu, těch pár korun ve výrobních nákladech by jim za to opravdu neměly stát. Ve své OII mám chlazenou nejenom schránku před spolujezdcem, ale i pod loketkou uprostřed.
    • Z mé zkušenosti (Kamiq).Jsem po výměně baterie OCU + aktualizace SW k SOS v 4/2022 v záruce, od té doby klid. Čekal jsem tenkrát snad tři měsíce než tu baterii naskladní a bylo přede mnou snad dalších šest čekajících. Jediné co jsem udělal abych nemusel nechávat auto o den déle v servisu, tak jsem po domluvě musel nechat auto myslím cca 8 hod. na nabíječce se zapnutým zapalováním, kdy se ta nová baterie tímto dobíjí a pak asi funguje už s provozem vozu. Údajně se nachází někde vlevo od volantu za tou odklápěcí schránkou. Třeba kdo má nepravidelné problémy, tak by stačilo/pomohlo jen zkusit to nabíjení. Možná k výpadkům napomáhá i používání vozu, krátké trasy, odemčené a tím nedobitá baterie. A nebo je ta baterie proste na prd a mrtvá.
    • Dobrý večer, omlouvám se pro Vás muže za hloupý dotaz. Mám Fabii 2, nějak více jsem zabrala za ruční brzdu a teď, když ji chci odbrzdit, tak jde dát páka asi jen na 50% cesty dolů, auto hlásí zataženou ruční brzdu, ale normálně jde jet a kola se točí. Zuby při vytažení cvakají, ale úplně dolů dát prostě nejde. Může tam být jen nějaká fyzická závada? Zvládnu to jako žena opravit před panelákem, nebo musím do servisu? Ráno plánuji sundat kryt a podívat se, zda tam něco nezapadlo, ale nevypadá to. Pokud by stačilo sundat loketku a klíčem něco seřídit, to bych zvládla. Děkuji.
    • Po výmene žhavičov a relé žhavičov,  zasvieti check po naštartovaní.  Diag. Ukáže túto závadu. Nejaké nápady. 
×
×
  • Vytvořit nový...