Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


134 témat v tomto fóru

    • 28 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  1. 2,5 TDI nejede

    • 17 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  2. Log 2.5tdi 114kw AYM

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  3. jaké svíčky 1 2

    • 30 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  4. Po startu šustí

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  5. zaměna vstřiku

    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  6. Vstřiky a jejich údržba

    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  7. auto sa zle rozbieha

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  8. Snímač oleje

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
  9. AYM vs BDG

    • 20 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  10. Vymena motora u Superba

    • 16 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  11. Problém s motorem

    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  12. čistenie EGR

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  13. spomalena reakcia plynu

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  14. skrtici klapka

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A za jízdy zvýšená spotřeba, vyšší teplota oleje, auto hůře reaguje na přidání plynu a píše zákaz start stopu. Jinak při vypalování DPF na místě ještě kromě sahary a zvýšených obrátek zvláštní smrad z výfuku. Bez adblue se mi to vypalovalo po ujetí mezi 300-500km, verze s adblue tak 400-650km.
    • Otáčky na jsou na 1000 ( v tomto počasí pokud už máš ohřátý motor) běží Sahara a auto píše nutný běh motoru v menu, tak to poznám já, žádná kontrolka v originálu není. 
    • Chlapci a děvčata i já vám všem přeju pěkný svátky,  hodně nebo málo kilometrů (záleží jak gdo to má) ,ale hlavně bez poruch, nehod stresu.
    • Jinak mě ještě napadlo, co jsem si dohledal za ty měsíce ještě s jiným problémem, kde to bylo podobné, bylo vadné vysokotlaké paliv. čerpadlo co telko a to se měnilo za nové, tenkrát to taky házelo P21F900,   možná něco z toho ? sem laik, něco si načtu to jo.. ale prakticky nevím - MAP/MAF senzor - těsnění nízko. tlak. palivoveho cerpadla - cívky - vaha vzduchu - škrtící klapka - problem s centralním magnetem/ventilem nastavování vačkového hřídele - klapka uvnitř turba - chybné čídlo vačkového a kľukového hriadeľa. - na vačce nějaké magneto-casovac ventilů - problem so snímačem polohy plynového pedálu - nadměrný přepad paliva
×
×
  • Vytvořit nový...