Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


135 témat v tomto fóru

    • 16 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  1. 2,5 TDI nejede

    • 17 odpovědí
    • 4k zobrazení
  2. Log 2.5tdi 114kw AYM

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  3. jaké svíčky 1 2

    • 30 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  4. Po startu šustí

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  5. zaměna vstřiku

    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
  6. Vstřiky a jejich údržba

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  7. auto sa zle rozbieha

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  8. Snímač oleje

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  9. AYM vs BDG

    • 20 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  10. Vymena motora u Superba

    • 16 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  11. Problém s motorem

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  12. čistenie EGR

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Prosím ťa, ako to funguje? Ako sa to inštaluje? Treba na to aj diagnostiku? Ďakujem
    • 1.4TSI je fajn, zatial mam 257 500 km a jazdi to kupovana pred 3 rokmi pri 178 000 km. Skor ako motora by som sa po osobnej skusenosti bal a venoval kontrole laku. Rozne hrdzave miesta ci bodky. Hlavne predne prahy, zadne blatniky, ci veko kufra. Ale toto bude asi zalezat kus od kusu a hlavne od farby   Ak je cena a najazd priblizne rovnaky, tak radsej tu 1.4TSI ako 1.0TSI. Podobnu dilemu som riesil pred 3 rokmi
    • To ano, ale zvukový projev i celkový komfort, který TSI motor oproti TDI nabízí, se bohužel po překročení hranice 200 tisíc kilometrů výrazně zhoršuje. TDI tímto netrpí, protože je hlučný a vibruje už jako nový. 🙂 Samozřejmě to neznamená, že TSI nevydrží třeba 500 tisíc kilometrů, ale už to nebude ten příjemně tichý a kultivovaný motor bez pazvuků a cukání, jaký bývá například při nájezdu kolem 120 tisíc kilometrů. V každém případě je lepší dělat generálku TSI motoru při 250K km než to dělat TDI motoru přes 260K km ta cena za díly a náročnost servisu je úplně jinde.
    • Vepředu dávám zvedák s gumovou podloužkou pod nápravu pod šroub a nikdy žádný problém.
×
×
  • Vytvořit nový...