Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.5 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Martan123,

    Zdravím lidi nemá někdo skusenosti z vypadlyma vahadlama na superbu 2.5tdi 114kw dočetl jsem se že by mohly být špatné hydrostely. Ty co jsou vypadle tak hydrostely jdou volně díky za radu

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem luminator,

    Ahoj, mám trochu problém s ne úplně pravidelným zátahem motoru. Při klidné jízdě to často po prudké akceleraci po prvotním zátahu znatelně cukne, výkon se mírně sníží a pak zase nabíhá. Není to vždy stejné a někdy to vůbec neudělá. Z OBD se dá načíst, že po nástupu plného tlaku turba cca 2,1-2,2 to klesne a pak zase pomalu stoupá a následně to osciluje to kolem hodnoty 2. Není to nějaký zásadní problém, spíše kosmetická záležitost. Už jsem si zvykl (dělá to prakticky odzačátku), ale při prodeji by to mohl být problém. Protože mi to zase tak nevadí, tak nehodlám zbytečně krmit servisy, které budou tak akorát zkoušet měnit všechno, váhou vzduchu počínaje a turbem konče, což…

      • Pozitivní
    • 16 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem HonzaTerry,

    Zdravim vas, Mohl byste mi poradit jak vyndam EGR ventil u 2.5TDi 120kW, abych ho moh vycistit? Zvladnu to doma? Dekuji...

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Romejn,

    Ahoj,potřeboval bych malou radu,mám motor 2,5 120kw a občas mi ten motor zakuckal že to trhlo celým autem tak jsem si říkal že to asi bude vstřik a ted mi to začlo při 1500 otáčkách škubat ale jen při těch 1500 otáčkách,napadlo mě jestli to může dělat pédál plynu.Říkal jsem si že se rači zeptám předem než budu něco podnikat.Dělá to když stojím na místě a pomalinku přidávám plyn a dostanu se na otáčky 1500-1600 tak to začne škubat a trochu to i kouří co jsem viděl v garáži jinak jak se přehoupne na višší otáčky tak jde plynule motor i na volnoběch de normálně. Děkuji moc předem za nějakou radu proč to škube vtěch 1500 otáčkách.

      • Pozitivní
    • 20 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem jerry513,

    Ahoj chalani... Z nástupom zimy sa zhoršilo aj štartovanie. Žhaviče sú nové. Batéria je sice staršia ale ked je aj -7 . -8 a idem z práce a auto stoji menej ako 7-8 hodín tak naštartuje bezproblemóv... Len ráno, keď to stojí celú noc v garáži tak to má problém... Pripadá mi to ako keby to chytne na pár válcov a moror sa rozrtasie, trocha to zadymí a za takych 10-15 sekund je to ok.. Neviem či kupíť rovno novú bateriu alebo dať nastaviť predvstrek?! Ďakujem za rady

    • 28 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Kalman12345,

    Zdravim chci se zeptat mam supika 2.5 V6 114kw a kdystojim z kopce nebo na nerovnomerne ceste a mam auto jen nastartovane tak mi napriklad z dojezdu z 200 zpadne nafta na 130 i rucicka nafty a kdyz jedu tak po case nafta nabiha zpatky diky moc za radu

    • 4 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem buřina1112,

    Ahoj hoši mám takoví problém mám Superb 3u a jde o to že občas když tomu trošku šlápnu na krk tak zničeho nic to přestane táhnout napojil jsem to i na diagnostiku tak to hází chybu p0252 Vstřikovací čerpadlo paliva Metering Control „A“ Rozsah / Performance (Cam / Rotor / Injector) neví někdo co stím za jakoukoliv pomoc předem děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem riderfery,

    Zdravim mam dotaz ohledne vstriku udelal jsem si diag.a ta mi hlasi spatny ridici vstrik.Koupil jsem si trysky na repas vstriku kdyz uz to budu delat auto ma 365tis .A mam dotaz chci koupit jety ridici vstrik novy stoji nesmyslnou raketu a dat novou trysku.Udejne pry by mel fungovat z kazde 2.5tdi (114,120,132) ze jsou rozdilne jen trysky .Elektronika a telo vstriku je stejna, je to pravda nebo musim jen dle cisla vstriku

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem microb,

    Zdravim vas, mam Supa 2003, 2,5 TDI 120kw, najeto 311000, včera jsem s ním jel, najednou se za mnou zacalo hodne cerne kourit a auto prestalo jet, z motoru se ozyvaj divny zvuky, jako by to slo na dva valce, nevite, kde muze bejt problem? Kontrolky ani display nic neukazujou.

      • Pozitivní
    • 17 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Novyynn,

    Zdravim najde se tu někdo kdo tomu rozumí a řekl by mi co je špatně? Logs.rar

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem mira.00,

    Zdravím.. mam možnost koupit SI ale odrazuji me kilometry.. ma natočeno 357xxxkm.. není to moc?

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem vick,

    Zdar chlapi jaké kupujete nebo máte svíčky ve svém voze?Mám 2.5TDi a bude třeba co nevidět měnit tak zháním veškerá moudra.Nechci nějaké bláto.Kolega se mi ptal a jsou tu k mání nějaké japonské v ceně 450-600kč/ks

    • 30 odpovědí
    • 8,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem lupinek23,

    Hezký den přeji, mám superb 2.5 tdi V6 120 kw, nyní najeto 204xxx km, auto mám 4 roky, pravidelně servisuji, rozvody komplet ve 163xxx, když je venku teplo a motor je zahřátý, občas se projeví občas ne po cca 30 min až 1 hod od odstavení, zvláštní zvuk po startu, jakési šustění svištění, klepání to není, jako když se něco otáčí, nepovedlo se mi to natočit, trvá to asi 3 vteřiny pak to přestane, v zimě to vůbec slyšet není, teď se to ozvalo když jsem píchl a byl v pneuservisu ve vytopené dílně. Nějaké ložisko? pumpa? V létě mám slyšet akorát servo, kdy si v skoro krajní pozici hvízdne. Díky za případné rady a pokusím sehnat zvuk 2006

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Fanda.a,

    Dobrý den panové chtěl bych se zeptat jestli by šli zaměnit vstřiky. Mam superba 2003 2,5 tdi 114kw kod motoru aym. Odešel mi rídicí vstřik 059 130 202f a mam doma kompletní sadu a je tam i ten řídíci vstřik co měl znamej po repasy ale mají jinej kod 059 130 202e. Vstřiky jsou stejný jenom mají jené označení poslední písmenko na konci. Mužete mi někdo prosím poradit jestli je tam mužu dát. děkuji moc za odpovědi

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem juraaschek,

    Dle servisu mám špatné vačky. Oprava vyčíslena na desetitisíce, tak jsem si ho zatím vzal zpět. Auto stále jezdí, ale radši ho šetřím garáži. Při nastartování motor nepravidelně chvíli “cuká" plus více kouří (zdá se, že i z motorové části), při zahřátí motoru je to už dobré. Výkon veškerý žádný, ale když si člověk počká, časem se auto rozjede i do vyšších rychlostí. Při prudkem sešlápnutí plynu se lehce kouří z výfuku. Dým je světlejší. Aktuálně zjišťuju možnosti a jestli to vůbec má cenu zkoušet opravovat, protože servis nezjišťuje všechny závady, ale odstraňuje hned tu první co najde... V posledním roce jsem toho vyměnil fakt hodně (seřaz…

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Raptile,

    Zdravím potřebuju poradit jezdil jsem normálně a naras nastartuju a z meho vozu se stal traktor myslel jsem že netlači Turbo* jelikož sem nemohl vytáhnout motor na vice než cca 1800 otáček dojel jsem nějak domu žralo to 20 na sto naštěstí jsem to neměl daleko. Napichl jsem to na VCDS a ukazovalo to chybu 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference. Zkontroloval jsem naftu bubliny nejsou auto strašně kouři a třepe se řikal jsem si at se něco neposere tak rychle jsem se napichl na diagnostiku- kamal 04 abych koukl na předvstřik psalo mi to 25.4 btdc ted nevim jestli late nebo early...Tak sem se kousl říkam si že to je nějak moc asi přeskočeny rozvod sundal…

      • Pozitivní
    • 28 odpovědí
    • 13,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem OYEB,

    Zdravim lidi, mam na vás takovou otázku ohledně vstřiků. Vlastním Superba 2.5 TDI 114kw, označení BV6 a kod AYM (netuším, jestli vám to pomůže). Od kamaráda jsem se doslech, že na jeho Audi A6 se stejným motorem mu vstřik pro pálil válec a měnil celý motor. Tak jsem se rozhodl, abych tomu problému předešel, takže auto dam do autorizovanýho servisu na vstřiky a čerpadlo a nechal bych si vyčistit trysky i čerpadlo. Jenomže když jsem se zmínil známému co mam v plánu, tak mi bylo sděleno, že v těchhle motorech nejsou použity vysokotlaké trysky za 11 000,- ale nějaký za 700,- ale jelikož se v tom těžce nevyznam, tak bych vás poprosil o pomoc. Snad jsem vám to vysvětlil nějak s…

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem pomaranc,

    Zdravím ,auto sa z miesta rozbieha strašne lenivo ,keď pridám plyn auto sa rozbehne o 4-5 sekúnd neskorej ,ináč ide ako hodinky ,prevodovka aj motor ide ako hodinky, wag vykázal iba 2 chyby: 1119 rozpoznávanie zaradeného stupňa a 526 spínač brzdových svetiel , neviem kde mam nájsť to čidlo čo rozpoznáva zaradený stupeň

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem baddotaun,

    Zdravím, dneska mi po nastartování na displeji vyskočila hláška "snímač oleje - do dílny". Je mi jasné, že bude špatné čidlo oleje, ale chtěl bych vědět, jestli je to velký problém, neměl bych s tím jezdit a hned to vyměnit nebo to není tam vážné a nějakou chvíli s tím jezdit můžu a vyměnit to nechám, až se mi to bude hodit? Díky

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem wencaaa,

    Zdravím, mám supa 2007, 2.5 s automatem. Mám dojem, že mi zlobí 3. rychlostní stupeň. Převodovka jakoby váhá, jestli má, či nemá přeřadit a občas to s autem i zacuká. Navíc občas při klidné jízdě, když tam ta trojka spadne, tak motor úplně změní zvuk, zní jako traktor, hrozné cvakání, po zařazení 4. stupně vše zase zmlke. auto má 202tkm. Olej prý měněn byl ale důkaz není. Majitelem jsem chvilku a po konzultaci s firmou co dělá jen automaty mi bylo řečeno, že po výměně oleje stoprocentně převodovka odejde a že pokud nemám důkaz, tak určitě měněn nebyl. Nabídli mi výměnu cca za 5k, ale prý je zbytečná, že s tím mají zkušenosti a je to prý jistota že se automat zničí. Nebo r…

    • 8 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem policeman,

    Ahojda, má tu někdo zkušenosti s výměnou motoru, a to sice AYM nahradit motorem typu BDG?

  22. Zahájeno uživatelem pietro,

    Zdravim Vas vsetkych. Vymenil som u svojho Superba 2,5 TDI V6 motor. Namiesto poskodenaj 114-ky, som tam dal motor novsej koncepcie - teda 120 kW. Problem mam v tom, ze ulozenie motora je iné ( iny princip hydroluzek). Kym u 114kW viedli iba kable a elektronika bola na silentblokoch - u 120kW k hydroluzkam vedu podtlakové ( tlakové ? ) hadicky. A tu je zaklad problému - aky elektromagneticky ventil tam vlastne ide ? Potreboval by som cislo toho ventilu a schemu jeho zapojenia v spleti tych hadiciek, ktore tam su. U 114 kW je ventil pod označením N239, u 120 kW je vedený pod N398 a doslova pisany k tym hydroluzkam motora. Predpokladam, ze by mal byť pr…

    • 16 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Nema15,

    CAu chlapi , Zhruba před měsícem jsem naboural a od bouračky mi auto vubec netahne je to automat v 2,5 TDI . Děkuji za vaše rady .

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem MonsignorD,

    Zdravim chci se zeptat zda je mozno na 2.5 V6 TDi namontovat blow off ventil... Diky

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem JanSuperb,

    Ahojte kluci porsim o radu (doufam ze tu nikde neni nenasel jsem ikdyz jsem hledal) po vice jak 8 hodinovem stani vozidla me padne nafta s filtru a ja nemuzu napoprve nastartovat. vzdy to vycucne palivo s cerpadla a az na druhy start auto chytne s obtizema. jde videt ze naftu to pres tu pruhlednou hadicku po chvilce taha ale ja nemuzu najit kde se ztraci. Palivovy filtr je novy i spolu s ventilkem. oba zpetne ventili na prepadek z trysek o samotne trysky jsou nove a problem stale trba takze usuzuji ze je zavade od filtru k nadrzi. mate nekdo s timhle zkusenosti?

    • 6 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.