Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


350 témat v tomto fóru

  1. Termostat na motoru

    • 5 odpovědí
    • 729 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 494 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 37k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 143 odpovědí
    • 64.7k zobrazení
  2. Syčení od motoru

    • 6 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  3. Tečie hlava

    • 1 odpověď
    • 779 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 926 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 843 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 56.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 798 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 849 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 45.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 18.5k zobrazení
  4. Záměna motoru cfgb

    • 0 odpovědí
    • 904 zobrazení
  5. Superb CFFB 2.0/103 nejede

    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 772 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  6. Podchlazováni motoru

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, poměrně nedávno se mi u mojí fabie 1.2 HTP 40 KW BMD občas začalo ozývat takové pískání od motoru. Někdy to dělá když jede motor na volnoběh (jen tak to pokvikává), někdy to dělá když je motor v zátěži (potichu kvílí když jede třeba do kopce) a někdy to nedělá vůbec. Prvně jsem si myslel že to kvílí klínový řemen ale mám takový pocit že ten zvuk vychází od vaček. Nevíte někdo co by to mohlo být, co s tím dělat a jak vážné to je? 
    • náprava na Scale je skrátka hlučná, rany sa ozývajú celý čas.   Jazdné vlastnosti sú podľa mňa ok, ani to veľmi neodskakuje (v porovnaní s korejcami s viacprvkovym zavesenim), len ten komfort je slabší.   Nafúkanosť pneu na to nemá vplyv.
    • celý problém je nekvalitný materiál a odmietanie škodovice uznať zodpovednosť. Ja som kúpil disky a platničky od číňana, celkom za asi 60 € a prehodil som si to sám. Môžem osrať celú škodovicu.   Jo a tie čínske brzdy už prešli viac ako originál, vrátane STK.
    • Pro 1.5 TSI/150 kW PHEV je to přesně 2490.9 ot/min ve 130 při pneu 235/40R19   EDIT: 1.4 TSI/160 kW PHEV v předchozí generaci má uplně stejné převody i obvod kola.
    • Neumí to asi ani to TSR....je to kamera jen na LED matrix. Ještě jeden dotaz...stejný zdroj mi říká, že když koupím jinou sarší kameru A5, může být zamčená, pokdu nebyla při demontáži odhlášená. Takže z vrakáče nekupovat?
×
×
  • Vytvořit nový...