Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem cosmicboy,

    Na úvod se omlouvám, jestli zakládám duplicitní téma - bohužel jsem ale nikde tento problém na fóru nenašel - pokud zde již existuje (nejlépe i s radou na vyřešení problému), nechť je zde dán před uzamčením dotazu odkaz, děkuji ;-). K věci: Superb 2, 2.0 TDI, CFGB. Poslední dobou se mi ráno za studena stává, že motor ihned bez problému nastartuje, ale otáčky začnou lítat v rozmezí 500-1200 a pak motor po pár sekundách chcípne. To se opakuje následující 1-2 starty a pak je vše OK, další starty v rámci dne bez problému. Vstřiky nové (cca. 1000 km), palivový filtr zánovní (cca. 5000 km), diagnostika nehlásí žádný problém. Mohu poprosit o radu, kterým…

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Supr2,

    Zdravím všechny. Jsem nešťastný z mého Superba. Auto má najeto 300k, spojka dělaná minulý rok, rozvody mě teď čekají..a teď k problému. Při studeném startu, jak klesnou otáčky, tak se z motoru ozývají nepravidelné kovové rány. Za tepla nic. Myslel jsem si že je to spojka, dala se nová a pořád.. Nevím, zda to má souvislost, ale cítím, že auto lehounce vynechává, když je podtočené a lehce vrní na volnoběh (to budou asi vstriky) Pokud udělám vstriky a rozvody, auto si nechám, jen mě děsí ty rány. Auto je pravidelně servisovane. Teď se dělala Lambda sonda..ale ty rány..zní to spíše ze spodku. Je možné, aby to byla klikovka? Př…

  3. Zahájeno uživatelem Tomas1999,

    Zdravím, potřeboval bych poradit. Jde o vůz škoda superb 2 facelift 2015 motor 2.0 cffb. Když ráno nastartuju vše je ok hned chytne a když jedu třeba půl hodiny a nechám stát třeba 20 min a opět chci nastartovat tak motor chytne a hned chcípne . Většinou chytne až na 3 pokus dělá jen když je motor ohřátý studené starty zvládne na první start a diagnostika nic nepíše ani žádná kontrolka nesvítí takže nějak nevím po čem jít. Díky za odpovědi

  4. Zahájeno uživatelem Saq,

    Ahojte, pred par dnami mi v servise menili polosy + tlmice na prednej naprave a tak isto aj dvojhmotovy zotrvacnik. skoda superb II , 2.0 Tdi 4x4 dsg, 260,000 km cca no a k problemu, vsimol som si ze auto sa sprava inak, po vymene spominanych komponentov som cakal nieco ine. auto pri akceleracii hlacne 4-5-6 stupen nad 1800ot zacina vibrovat ale len do momentu kedy pridavam plyn, ked dam dole nohu resp uberiem necitim to. Ako keby som zrazu isiel po hrubsom asfalte. Samozrejme do servisu sa pojdem spytat co to je, len otazka ci mi viete povedat co to moze byt ?

    • 3 odpovědi
    • 728 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Fantomas_999,

    Zdárek, chci si sám měnit termostat na motoru.. CFGB 2.0 125kw 4x4 A zajímá mě jestli je u 4x4 něco jinak než u ostatních motorů? Popřípadně na co si dát pozor? Dík za všechny rady.

    • 5 odpovědí
    • 806 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem octfa,

    Zdravím měl bych dotaz k startum, v létě auto může stat třeba 3 dny, přijdu otočím kličem a nastartuje bez problemů, dneska byla 0 stupnu a ráno ani prd, jen točí ale nechytne , žhavičky jsou cca 3 měsice zpět davané nové , dnes kontrolovane a OK, jak se oteplilo kolem poledne tak uz to, sice hůř ale nastartovat šlo , jsou u toho auta nějake jednotky žhavení nebo něco podobného co by mohlo mít vliv na to ? díky

    • 0 odpovědí
    • 572 zobrazení
  7. Ahoj, mám tu takovou specialitu s kterou si už nevíme rady. Situace : Superb dojel do chorvatska na dovolenou, 4 dny stál, 5. den komplet vybité auto Co se stalo : vyměnila se baterie v klíčku, autobaterie Start už se nepovedl. Točil, točil, nenaskočil. Majitel se dal do rozebírání řídící jednotky motoru, jestli ji nepoškodila voda. Stalo se to, že on poškodil jednotku. Jednotku jsme vyměnili za stejný typ, stejné číslo, spárovali immo, všechno OK. V diagnostice kromě čerpadla chladící kapaliny 2 žádná chyba. Auto po dlouhém a dlouhém startování chytne, ale doslova jde jak šicí stroj. Klepe se, otáčky houpou, po přidání ply…

    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
  8. Ahoj, nacital som si vsetky mozne temy na vymenu palivoveho filtra, realita je , ze CR motor musi by odvzdusneny cez VCDS alebo inu diag. Vymena nie je problem, ale u mna je problem, ze nikde vo vcds son nenasiel odvzdusnenie palivovej sustavy alebo teda filtra. Mam kabel HEX V2 a VCDS 18.9. napichol som superb a jedine co mi ukazalo pod 01 Motor,Zakladane nastavenia, Kontrola palivoveho podavacieho cerpadla a Prvni naplneni paliva, v akcnych clenoch mam rele elektrickeho palivoveho cerpadla a rele pomocneho palivoveho cerpadla ale nic viac. Nikde nie je ziadny spustenie cerpadla, pripadne odvzdusnenie.U mna je to ine vid obrazky co sa tyka inyc…

      • Díky
      • Pozitivní
    • 48 odpovědí
    • 38,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem lifestyle,

    Zdravím, přerval se mi při jízdě drážkovaný řemen pro pohon příslušenství. Myslel jsem si - snadná výměna, jen povolím šestnáctkou napínací kladku, nasadím nový a hotovo. Ale narazil jsem na dva problémy. Zaprvé nedokážu zaaretovat odjištěnou napínací kladku, prostě tam v té pomyslné cestě, když tlačím proti pružině, není žádná protidíra na zasunutí kolíku. Zadruhé, i když napínací kladku držím v maximálně možné odjištěné poloze, div mi to nerozdrtí palec, a druhý člověk nasazuje, pořád tam kousek schází (jakoby měl řemen být aspoň o 1 až 2 cm delší). Řemen jsem kupoval podle původního 03L903137, čili 6PK 1070. Motor mám 2.0 TDI CR, 125 kW, CBBB. Mohl by …

    • 5 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem PetrSou88,

    Ahoj, dva dny zpět jsem zpozoroval divný zvuk od motoru. Když je kapota zavřená, tak jde nejvíce slyšet od pravého kola... Něco jako syčení. Od řidiče to téměř nejde slyšet. Po otevření kapoty to jde nejvíce slyšet od řemenu. Řemeny to nejsou. Přikládám video.. Syčení přidává na intenzitě při přidání plynu. Olej ok, jízdní vlastnosti také ok. Spotřeba je ok i auto jede stále pěkně. Ke studeným startum: za studena jde od motoru klepavy zvuk, mám podezření na hydrostely... Může tento zvuk být také od hydrostelu? Jedná se o motor 2.0 TDI 125 kW dsg 2011 v S2. VID_20220320_115840.mp4

  11. Zahájeno uživatelem Tomko321,

    hojte otázka na vás menili mi tesnenie pod hlavou a tecie voda hlava je po zrovnani tesnenie najhrubsie nové šroby všetko nové no tečie v jednom rohu voda neviete nejako poradiť blok motora je rovný pred tym netieklo diery na šroby sú tiež čisté motor

    • 1 odpověď
    • 831 zobrazení
  12. Ahoj všichni, Včera mně začal z výfuku vycházet černý dým při přidání plynu. Dnes přijel známý a vyčetl tyto chyby. Prosím Vás, nevíte co by to mohlo dělat? Motor je tichý, nic neklepe a nekolísá, stabilně 700 až 800 otáček. Auto při jízdě necuká a tahá velice dobře. Je v tom i čip. Děkuji za pomoc

  13. Ahoj lidi, Superb II (2.0TDI 125kW - kód motoru CBBB) Mám následující problém. Na budících svítí chyba motoru (vrtulník). Po přečtení na třech diagnostikách (Delphi, WOW, VCDS) jediná chyba a to: Chyba P261A: Čerpadlo chladící kapaliny B / přerušený obvod. Jednou se ukázala i chyba P0691: Řidící obvod větráku 1, ale ta už po smazání nikdy nevyskočila (viz.přiložené obrázky). Další diagnostika (TSpro) pro změnu ukazuje pouze chybu P2620: Výstup polohy škrtící klapky, tvalé otevřena. - K první chybě: Čerpadlo chladící kapaliny 2, které slouží k chlazení Egr ventilu jsem vyměnil za nové. Kabely jsou ok, proměřeno, jde 12V včetně signálu, …

      • Líbí se mi
    • 5 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  14. Zdravím, Mám Superb II 2.0 TDi 125 kw DSG Mojím problémom je divny hučiaci zvuk od prevodovky zvuk pripomina ako odchadzajuce ložisko najviac to počuť v 2 prevododovm stupni inak prevodovka radí plynule tak ako má k prispevku prikladám video nestretol sa niekto takymto problémom ? vopred dakujem.

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Red Dwarf,

    Zdar,jsem už docela zoufalej. Letos v zimě mi začal škubat studený motor. Dusí se,nechce se mu do otáček,cvakají ventily. Auto bylo v servisu,vyměnili naftový filtr,předtím proběhla kontrola egr,škrtící klapky a vstřiků, všechno údajně v pohodě. Škubání přestalo,ale po ujetí cca 2500 km je to z ničeho nic zpět,ještě horší a pozoruju to i za tepla. Jezdím hlavně dálky,dálnice,nešetřím na naftě a občas dám i VIF. Neměl někdo podobný problém? Spojka měněna před 30.000

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Maňo13,

    Ahoj, včera po ceste z práce sa mi rozviestila a blikala kontrolka žhaviaceho systému. Auto šlo ale stratilo výkon. Vypol som a znovu naštartoval a asi po 3 minútach jazdy sa znovu rozblikala. Chybový kód - P05075 - ale nemám k nemu žiaden text takže neviem kde začať. Môžu to byť zhaviče ?? Spoiler Spoiler

    • 1 odpověď
    • 898 zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Michal888,

    Ahoj, na volnoběh pri otáčkách cca 800 se do interiéru přenáší nepříjemné vibrace a třepání. Pokud přidám plyn cca na 900-1000 otáček tak se vybrace ustálí. Nevite čím by to mohlo být způsobeno? Díky.

    • 8 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Marek Vycpalek,

    Zdravím, Mám Superba II 2.0 tdi 103kw CFFB a při jemném přidání plynu vydává motor divný zvuk. Přirovnal bych to ke zvuku starého dieslu. Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být ? Auto nijak necuká, ani se to nepodepisuje na výkonu. Přidal sem video s tím zvukem. Předem děkuji za reakce. Superb divny zvuk.mp4

  19. Zahájeno uživatelem cosmicboy,

    Je možné, že má nadmořská výška vliv na volnoběžné otáčky? Pokud mám motor ohřátý, není regenerace DPF, vše je OK a diagnostika nehlásí žádný problém, tak se mi volnoběh drží na přesně 800. Teď jsme byli na výletě v Alpách, 1800 m nad mořem a volnoběh se nepatrně zvýšil na cca. 850. Po sjezdu do nížin sem opět na svých 800. Tak nevím, jestli mám čekat nějaký problém nebo je toto zvýšení normální. Mně těch 1800 m nepřijde zase jako nějaká extra výška...

    • 3 odpovědi
    • 915 zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Pavka-5,

    Co může ovládat EGR ventil? Před loni se měnil, když bylo pod 5 st a hned jsem vyjel do kopce tak to spadlo do nouzáku, když jsem nechal ohřát tak 3 minuty tak nic, nebo když jsem nejel do kopce, v pátek to spadlo i při + 14 st. Myslím že to nebude přímo EGR ale nějaké čidlo co ho řídí, asi to má vliv na teplotu. Vždy to píše stejnou chybu. 13.4.2024.txt

    • 0 odpovědí
    • 937 zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Sicco,

    Ahoj, chci se zeptat zda by někdo z popisu dokázal aspoň trochu poradit, případně navézt k možnému řešení co dále. Jedná se o Superb 2.0 TDI CR CFFB. Závada se projevuje hned po startu kdy je slyšet takový cvrkot, není to klepání, není to kovové. Z studena je to slyšet méně, po ohřátí na provozní teplotu hodně zřetelně i v kabině. Frekvence klepání/cvrlikání se zvyšuje rovnoměrně s otáčkama motoru. Předpokládám, že pokud by to byly ventily tak se to projevuje hlavně za studena nebo ne? Změřil jsem odchylky vstřiků a za studena jsou do 1.0mg ale za tepla viz obrázek níže přes 1.5, při dalším měření i 1.72. Otázkou je, jestli je špatný první nebo čtvrtý vstřik? Nemůže …

  22. Zahájeno uživatelem cosmicboy,

    Motor 2.0 CFGB, 125 kW, najeto 230 tis. Dnes mi během předjíždění (vytočení motoru) začala blikat kontrolka žhavení + nápis, abych navštívil servis. Diagnostika hlásí výše uvedené chyby. Mohu se zeptat, jestli se s tím někdo setkal a co mě asi tak čeká? Při pátrání nacházím, že lidé mají buď jednu nebo druhou chybu, na obě naráz jsem bohužel nenarazil. Ještě uvedu, že text k první chybě je Turbochanger Low Boost a u druhé chyby je uveden problém s Modulem A.

    • 4 odpovědi
    • 8,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem pechino,

    Zdravím vás, koupil jsem ojetinu 09/2010, má údajně 80 tkm, nechal jsem preventivně udělat komplet servis, krom rozvodů. Teď jak pročítám vlákna, rád bych je nechal pro jistotu taky udělat. Na Jarově si řekli jen za matroš 12 tisíc, což je nehoráznost, rozvodová sada origo se dá pořídit do pěti tisíc, nemáte někdo někoho seriózního a spolehlivého v Praze, kdo by to zvládnul za rozumnou cenu? Díky za ochotnou odpověď. Petr

  24. Zahájeno uživatelem topsecret,

    Prosím o radu. Má někdo info v čem všem se liší motor cfg superb (125kw) od cfh octavia 2 (103 kw) ? Vím že cff je stejný akorát má jiné turbo a sani. Cfh nemá vyvažovaci hřídel a olejove cerpadlo má řetízkem. Můj dotaz zní můžu dát holý motor cfh místo cfg ? Hledal jsem všude a nemohu na toto téma nic najít. Díky moc za radu

  25. Zahájeno uživatelem Skier1,

    Zdravím, procházel jsem tady různá vlákna, ale odpověď na svůj problém jsem nenašel. Jedná se o Superba 2.0/103kW/CFFB/2010/340.000km. Asi před dvěma měsíci se mi rozsvítila kontrolka žhavení a nápis "závada motoru, do servisu". Po 50 metrech auto chcíplo. Dal jsem to na diag a ukázala se chyba P0087 - nízký tlak v liště. Po odpojení hadice jsem zjistil, že nejde nafta do filtru. Co následovalo: 1) výměna podávací jednotky v nádrži (VDO) + čištění nádrže 2) výměna pal. filtru (UFI) + čištění filtru 3) výměna regulátoru tlaku na liště (Bosch) - starý bez nečistot 4) výměna čidla tlaku na liště (Bosch) 5) výměna regulačního ventilu dávko…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.