Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1095 témat v tomto fóru

  1. RS vs 1.9 Tdi

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  2. tuningová firma

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  3. Spotřeba l/h

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  4. Klimakompresor

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  5. OCTAVIA vs VECTRA

    • 12 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
  6. TURBO

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 48.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9k zobrazení
  7. Automatická aktivace ESP

    • 14 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  8. Střet se zvěří 1 2

    • 26 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  9. ovládací panel

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  10. Spatny udaj v TP

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jaká VW norma je předepsaná pro tento motor? Jestli lze používat VW504.00, pak je to OK. Pokud jen 508 - je to problém. Nejde jen o emise, v nových motorech je další kurvítko, a to PCV, momentálně asi dost háklivé na viskozitu oleje... Do motoru B58 bych BMW LL-04 asi nelil, a pokud vím, nic novějšího není k dostání v 5W30. Což je offtopic.
    • Ahojte tak v rýchlosti môj problém. Scala 1,0TSi 85KW. V r 2022 výmena sviečky na 3 valci o pol roka neskôr zas ta istá chýba v servise v ramci zaruky zistený a vymenený vstrekovaci ventil a sviečka 2023.  Všetko v rámci záruky. V r. 2024 vymena komplet sviecky v ramci technickej kontroly Po 2 rokoch keď už auto nieje v záruke zas ukazuje chybu EPC a auto netaha tak ako keď chybné boli sviečky. Ak sa mi podarí niekoho nájsť na diagnostiku ukáže chybu ale presne tak sa auto správalo pri sviečkach. Ak bude tá istá chýba sviečky, čo môže byť príčina? Predsa nebude normálne aby som každý rok po cca 6000km menil sviečku. Chcel by som byť nejak pripravený čo asi skontrolovať prípadne vymeniť. Auto má 6 rokov a cca 58000 km.  Samozrejme môže ukázať aj inú chybu ale podľa prejavu to vyzerá na sviečku???
    • Moc děkuji za odpověď. No naštěstí to je něco s čím se dá jezdit, tak výměna úplně nespěchá a je na to čas 🙂
    • To je přesně ono, ten stejný problém jsem měl já. V autě nic, ale v hovoru to vypadalo na turbo.   Hodně jsem se s tím natrápil, ale nakonec po všemožných testech a hledání jsem šel do autorizovaného servisu pro radu. Chvíli hledali a našli, že na to dokonce existuje předpis od Škodovky na opravu tohohle problému. Je to výměna jednotky online konektivity. Jiná možnost bohužel není.   Jedná se o jednotku co je umístěna za budíky v přístrojové desce . Jednotka má označení 5NA 035 284 A.  Tyhle jednotky s tím mají problém, a nahrazují se novou generaci která už ten problém má vyřešeni. Označení nové je stejné jen na konci má písmeno B.   Nová od Škodovky stála raketu, ale nakonec jsem tam dal starší, ale už tu novou generaci s B na konci. Vycházela na cca 1500 z bazoše a výměna byla za 10 minut hotová.   Jediný zádrhel byl v tom v nakódovaní jednotky. I když mam VCDS diagnostiku tak jsem si s tím nevěděl rady a pořad mi to hlásilo chybu. Nakonec jsem  musel do Škodovky aby ji nahráli do auta a fungovala.    Takže je potřeba vyměnit jednotku, jiná cesta opravdu není. Od výměny jednotky je to už rok a žádný problém.     
    • Ano zní, ale v aute nic slyšet není. Zase tak citlivý podle mě ten mikrofón není, aby se díky němu dalo diagnostikovat začínající turbo 😅 tohle slyší v hovoru ten co nesedí v autě. 🧐
×
×
  • Vytvořit nový...