Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1 094 témat v tomto fóru

  1. tankovani plne nadrze 1 2

    • 42 odpovědí
    • 15,9k zobrazení
  2. Jak pečovat o vůz 1 2

    • 27 odpovědí
    • 20,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
  3. Umývání auta

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. Koupit tuto octavii? 1 2

    • 32 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
  5. PD motor dotaz

    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
  6. Jakej mám volant 1 2

    • 33 odpovědí
    • 5,8k zobrazení
  7. Autosamolepka

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
  8. 16' disky na octavii

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  9. kupiť O1 r.v. 2004??

    • 18 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 9,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
  10. ASR

    • 14 odpovědí
    • 14k zobrazení
  11. Tazeni podvalu

    • 19 odpovědí
    • 15,6k zobrazení
  12. pojisteni kradeze

    • 21 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  13. Problem s ostrikovaci

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  14. Bublani vody

    • 9 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
  15. MLHOVKY

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 9,5k zobrazení
  16. Skoda Octavia 1 business

    • 4 odpovědi
    • 4,5k zobrazení
  17. Problém se servisem

    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A co si o tom myslí AI se zdroji zaměřeným na olejový průmysl?   Příspěvek obsahuje několik pravdivých informací, ale také některé nepřesnosti. Pojďme si to rozebrat krok po kroku. 1. Viskozita a stabilita:    - Viskozita je jednou z klíčových vlastností motorových olejů a skutečně popisuje, jak dobře olej teče při různých teplotách. Je to schopnost oleje udržet se na třecích površích a vytvářet mazací film.    - Stabilita oleje, zejména tepelná stabilita, je také důležitá. Popisuje, jak dobře olej odolává rozkladu při vysokých teplotách a udržuje své vlastnosti. 2. Základový olej a aditiva:    - Základový olej tvoří většinu složení motorového oleje a jeho kvalita je velmi důležitá. Aditiva se přidávají pro zlepšení vlastností oleje, jako je snížení tření, ochrana proti korozi, či zlepšení tepelných vlastností.    - Toto tvrzení je správné. 3. Nanoaditiva:    - Existují nanoaditiva, která se používají ke zlepšení vlastností motorových olejů. Tyto přísady mohou zlepšit ochranu proti opotřebení a snížit tření. Nicméně jedná se především o reklamní prezentaci prémiových produktů a nejsou ve skutečnosti v reálném provozu dostatečně otestovány a nedá se ani nikterak dokázat jejich reálný přínos.    - Toto tvrzení je značně spekulativní. 4. SAE specifikace:    - SAE označení viskozity, jako např. 5W-30, má skutečně význam: číslo před „W“ (Winter) označuje viskozitu oleje při nízkých teplotách (studený start), zatímco číslo za „W“ označuje viskozitu oleje při provozní teplotě motoru.    - Tvrzení, že vyšší číslo za „W“ znamená lepší mazání při vysoké zátěži a teplotách, není úplně přesné. Vyšší číslo za „W“ znamená, že olej je hustší při provozní teplotě. Neznamená to nutně lepší mazání při vysokých teplotách, ale spíše že olej bude při vyšších teplotách méně tekutý. Celkově lze říci, že příspěvek obsahuje několik správných informací o vlastnostech a funkci motorových olejů, ale některé detaily, zejména ohledně SAE specifikací, nejsou úplně přesné. Doporučuji se obrátit na důvěryhodné zdroje nebo odborníky v oblasti maziv pro přesnější informace.
    • Dobrý den všem, nevíte jak deaktivovat u radia Swing v Octavii 4 automaticky "vyskakující" velké logo stanice rádia a nechat na obrazovce pouze předvolené stanice? Děkuji
    • Tohle ti asi těžko někdo poradí. S tímhle nájezdem už může být cokoliv. Když neberu v potaz že v těhlech otáčkách na 4 nedejbůh 5 nemůžeš čekat, že ti to vystřelí jak péro. V tomto rozmezí otáček se začíná probírat turbo, takže hledej kolem toho.
    • Hlásim tunel opravený. treba ho cely dookola rozobrať. je to naklipovane.    vec čo je červena treba z vnútra nasadiť.  fialova šípka ukazuje na háčik a v nutrí musí byt aj žlto označená pružina ktorá madlo vracia naspať. najskôr treba vybrať tunel von 2xT30 keď to otvoríš. ďalej na stole z bokov je 2xT25 a dáš dolu to polostrované/kožené potom začneš pri päte ohybu sú vidieť prvé klipy. neviem prečo ale ja som mal oba zaklapnuté sekundánom. ako to poznám u nás v práci VW BA tak to bude origo pracovný postup. potom pokračuješ ďalej plastovým páčidlom dookola. treba zozadu odlepiť aj polstrovanie. sú tam skryte 4stvorcove a jedna guľata dierka. guľatú si nevšímaj. štvorcové treba vnútri uvoľniť.  a máš vyhraté. netreba to úplne cele rozoberať už keď budeš mat boky odklipovane už sa to da pinzetou alebo peanom poskladať a znovu zatvoriť. nedá sa to úplne rozobrato bez straty kvetinky. par klipov polámeš ja osobne 3ks.  ale je ich tam dokola 10 + 4 v strede. 
×
×
  • Vytvořit nový...