Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


235 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  1. Personalizace - zrcátka

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  2. bolero vs columbus

    • 14 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
  3. Chyba systému Columbus

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  4. Pin kod uzivatele

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  5. Smart Link

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • F3 je vzadu v těchto místech kratší, takže by se pravděpodobně musely zkrátit. A tvarově to bude taky nejspíš lehce rozdílné.
    • @Talla2xlccv Jestli pamatuji, tak byla zaruka na brzdy pul roku a do 10tis.km, treba nekdo upresni.
    • Stačí si poslechnout Vaculíka, který jasně říká, že v moderních vozech (konkrétně se vyjadřoval ke Škodě) je zcela zbytečné měnit olej dříve, než Vám řekne samo auto. To si samo olej průběžně proměřuje na základě Vaší jízdy a interval dle potřeby zkracuje. Nedůvěřivcům, kteří si myslí, že jde o zcela orientační hodnotu, to vymlouvat nebudu, ale trochu si o diagnostice vozidla něco každý přečtěme a pak posuzujme. Samozřejmě, pokud si někdo vozidlo pořídí s vidinou jeho provozování více jak 5 let, tak pro dobro duše se dá dřívější výměna chápat.
    • Delší dobud jsem pozoroval divné zavrčení v zámku nádrže při odemkykání po delší době stání. Zámek se odemknul ale divně zavrčel.   Tak jsem oteřel plastový kryt, "prozkoumal" vnitřek, vyndal jsem malý plastový úlomek a sesadil dohromady. Zatím vše funguje a nic nevrčí. Když jsem to měl rozdělané a zkusil zamknout a odemknout, motorek se točil jak čamrda bez jakýchkoliv problémů. Tak jsem ho ani nerozdělával.   Nad výše zmíněnou pružinkou jsem si taky chvilku lámal hlavu. Pak jsem pochopil funkci a sesadil. Jen poznámka pokud někdo bude také rozdělávat. Sesazovat komponenty a zavírat plastové pouzdro je potřeba v pozici "zamknuto".
    • Známej mi říkal že prej se vědělo že scala má nějak kotouče hovňáky. Že snad bylo i doporučení od škodovky výměna v záruce. Ale ve škodovce prej nic nevědí, ale upozrnění že jsou ko to mi technik řekl. Jenže škodovka v Chomutově je taková nijaká. Jejich šéfík je tak trochu zmetek. Takže je klidně možný že mi něco zamlčel. Protože ten známej to u dvou scal řešil v servise přímo. Že nechtěl lidi obírat o peníze když to není třeba.
×
×
  • Vytvořit nový...