Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI CR


178 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  1. 2.0TDI 125kw CEGA EGR P0403

    • 18 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  2. DPF - vypalování 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 72.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 29.4k zobrazení
  3. Kouří na volnoběh

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 947 zobrazení
  4. 2.0TDi CR kod CFHC

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  5. EGR ventil Pierburg

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  6. divne, suchajuce zvuky 1 2

    • 41 odpovědí
    • 20k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  7. Teplota oleje

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak se taky přidám. Mrtvý úhel za mě ne. Celoživotně jsem zvyklý sledovat zrcátka a je to zbytečnost. Navíc mi levé zrcátko občas zabliká zbytečně. Nepravidelně. Takže v servisu nic nenašli a nemohli nic opravit. Nemohu jim to zazlívat.    Ostatní ano. A argumenty? Zazněly, tak dodám k tomu head-up displeji. Ukazování omezení rychlosti. Potřebuji brýle na čtení. Na palubce s tím mám hlavně za tmy trochu problém. Na Head-up to přečtu bez problému, je to dostatečně velké. 
    • Taky jsem je včera měnil. Přivezené auto se mi nezdálo, že u úplně studeného motoru trvá první start dlouho a pak se motor chvíli rozkašlává. A taky jsem si všiml, že pokud hned jedu se studeným, auto nechce jet, ani po zahřátí 20km a při jízdě v obci mi to i párkrát střelilo. Po zastavení na pumpě najednou jelo jak z praku. A druhý den zas. Tak jsem vyměnil svíčky, byly tam nějaký Bosche za Brisk s měděnou elektrodou, ty já rád a je po problémech. Jo a při té gynekologické demontáži jsem si pomohl hadičkou na vodu. Krásně do ní strčím svíčku, vytočím, zatočím novou a klíčem jen dotáhnu/povolím.
    • Urcite se bez toho da prezit, ale 30 let to tam cely VW group mel zobrazene a ted ne. Vetsina lidi nema rada zmeny i v pripade, ze prinos muze byt diskutabilni. 
    • Neviem aké máš skúsenosti s originál kabelážou. Či vieš povedať či je to originál alebo Parrot. Kľudne to odfoť a pošli ak nevieš respektíve niesi si istý. 
×
×
  • Vytvořit nový...